MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Wat ongelooflijk stoer. Heerlijke productie ook. Versta er geen zak van, maar het klinkt allemaal leuk.

Next: alweer eentje die wat ouder is...maar komt weer van zo'n album dat te weinig stemmen heeft hier

Leuk een nummer met J-Live als gastartiest die ik nog niet ken.
Idd een goed nummer. Een 8.

Moet je zelf wel op het album stemmen, hè.

Ik denk datik de meest luie user ben vandit forum

raffael77
Jammer dat L-Fudge niet meer verder is gegaan met rappen.
Hij is meer op de achtergrond bezig.
Zijn album kan ik wel aanraden.

Ah, wat verdomd zonde van die heerlijke beat en gestaag en snel marcherende flow! Zo'n snertrefrein... 6,3

Nieuwe:
Brad Strut - Last Omen

Australische rap...

Normaal ben ik een liefhebber van dat accentje...

Hmm. Nou ja, ik heb een gewoonte om later slecht beoordeelde nummers te plaatsen. Meestal vind ik ze zelf niet geweldig, maar plaats ik ze puur omdat ze op dit forum nog onbekend zijn. Dit vind ik niettemin echt een vet nummer.

Dikke beat wel, bij Brad Strut.

Hopsin - Pans in the Kitchen

Toch jammer. Deze gast kan zeker wel rappen, maar het totaalplaatje klopt gewoon niet in mijn opzicht. Die fake contactlenzen doen aan als een gimmick, zijn hele stijl staat me niet echt aan en de productie is niet echt fantastisch. Desondanks wel een leuk plaatje, check voor jezelf.

I was pushin' weight on the block...
a fat chick, she was barely able to walk

IkBenDun
goedkopen beat maar die rap is wel cool. echt eng hahahaha kijk zet dese video maar eens stil op 0.54 seconden.........dan siet die rapper er echt misvormt uit hahahahahaha

NEEEEEEEEEEEE Zino je gaat te ver

3/10 gaat nergens over.

RedLightCityBoy

hiphopcanada, staan best dope dingen tussen (o.a. Shad heb ik daar ontdekt).

7.5 goed nummer.

The Upstarts - So Nice

Deze beat is so nice! Al heb ik het gevoel dat ik zoiets al eerder heb gehoord.
De mc is ook van Sound Providers.

raffael77
dope groep.

8.
Moetik mss toch eens het album gaan checken; als het inde lijn ligt vanhet werk van Sound Providers, zal het wel niet slecht zijn.

Myspace van Undefined

Klein Belgisch groepje ('Undefined') uit Leuven. Eén van de MCs (Rhygin') is onlangs om het leven gekomen in een motorongeluk. Op de link vallen enkele singles te beluisteren. Ze rappen trouwens (grotendeels) in het Engels.

Ze treden vooral live op, maar zijn tegenwoordig ook al bekend op de Belgische radio en staan voor een doorbraak (denk ik). Heel goed zijn ze (nog) niet, maar er schuilt wel heel wat potentieel in deze formatie denk ik.

Combinatie van Jazz/Hip-Hop/Rock/Reggae

raffael77
Zeker te snel gereden.

raffael77 schreef:
Zeker te snel gereden.

Nee, gegrepen door een onoplettende vrachtwagenchauffeur. Je mag wel wat respectvoller doen hoor.

Harco
raffael77 schreef:
Zeker te snel gereden.

Haha, wat ben jij een bitch.

raffael77
Sorry, maar van de tien keer dat er zoiets gebeurt is het een motorrijder die te hard rijd.

Bij deze mijn excuses.

Dj2Jelle
Spec Boogie - No Knock

Video ook erg 'leuk' gedaan.

Ben vooral benieuwd naar de sample (uit een oude soulplaat?) op de achtergrond. Verder wel een sympathiek nummer, maar niet echt mijn ding dit.

5/10

Je hoort (en ziet ook) Gil Scott-Heron met een song die ook 'No Knock' heet. Afkomstig van het Soulalbum van deze Week: Free Will.

Ah, goed om te weten.

Dank je wel.

Heel vet gedaan. Ik digg het nummer ook zeker wel 8.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.