MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Die ban heeft je snak naar aandacht en onnozelheid niet verminderd, hè?

Serieus ga op andere mensen haten. Frostyx is een baas.

Fidelodelientje
MJ_DA_MAN schreef:
Die ban heeft je snak naar aandacht en onnozelheid niet verminderd, hè?

Pff.. Moet alles echt zo serieus hier?

@ Jelle, ik ben gaan pindakazen en 't klinkt inderdaad erg lekker.

Hoe dan ook Eminem krijgt minstens een 9 van mijn. Ongelooflijk goed nummer.

Fidelodelientje schreef:
(quote)
Pff.. Moet alles echt zo serieus hier?.
Humor en expres irritant doen zijn twee werelden van verschil, maar dat kun je zelf (hopelijk) ook wel bedenken.

Frostyx
Hallo ik dacht echt dat 28 uur voorbij was vergissen is menselijk! Verder heb ik niets tegen MJ, ik mag hem wel
En Fidelodelientje en ook Rob en Kill_Ill hij is tof he

Mb.
Dames, dames toch! Waar is die liefde?

Frostyx
hoi lekkerding

Mb.

RedLightCityBoy
Niet doen of jullie betere vrienden zijn van Frostyx, dan ik, want ik ken hem persoonlijk van WAY BACK BEFORE hij op musicmeter zat en toe was ik al groupie, toch frostyx?

Heh-e, fa2mannu hier... zomaar komen ze zeggen van 'e, ik ben die frostyx-homie4life'... maar eigulluk zijn zu kklauw!!! ja kill, als jullie die G tegukomu bij du Kentukka, nooit hij gaat ju uitnodigu voor zu oso man, serieus jullie zijn tan2 nep!!!! en nu denk ju wel van 'noh man, die brada is kaulo faya', maar mpampa geak, wie is hier nou die ekte frostyx-homeboy?!?!! tan2... jullie moetu egt naar vaya.nl gaan man, kaulo djoeka's met die leipe praatjus.... ik zeg ut jullie maddafakka's, jullie hebbu zoveel praatjus dat jullie ju aardappa's nooit opkrijgu!!!!

ju weet zelluf frostyx homeboy represent 4life yeah
you kno how we do, spange bakka's klappu in du club, hete tanga's bouncu op die lowrida, yeah, good life represent, ja man, je kent die shit, je denkt ik wil ook die shit, maar nee, je hebt niet die shit, en daarom doe je tan2 baat tegu frostyx G!!!! heh-e, ju weet niet met wie ju fokt geak... deze man... egt... maak geen fitti met deze kill of ju krijgt die abbonnement op vaya.nl man... of ju ligt guwoon in u varkusstal, gaan die pigga's ju even kauwen kill!! ju weet ut, en tog doe ju baat!! fa2mannu!!!

Dj2Jelle
Sjaakspeare schreef:
hete tanga's bouncu op die lowrida

Hell YEAH!

RedLightCityBoy schreef:
Niet doen of jullie betere vrienden zijn van Frostyx, dan ik, want ik ken hem persoonlijk van WAY BACK BEFORE hij op musicmeter zat en toe was ik al groupie, toch frostyx?

*boks

ik en frostyx gaan ook waaay back

Sterk nummer, heb net het album even gedownload.
8.5

RedLightCityBoy
Nu ga ik niet overdrijven. Ik ben er uit! dit is mijn all time number 1! als ik zo'n top 500 zou maken (wat ik niet ga doen) dan zou dit op 1 komen. Hopelijk houden jullie net zoveel van dit nummer als ik. Ik heb het leren kennen via T.H.U.G. (Tony Hawk Undergound). Het is naar mijn mening een klassieke combinatie van oldschool tinten met new school erbij. de drumbreak is meesterlijk evenals de wonderschone samples. vanaf ongeveer de helft van het nummer begint Anacron met rappen en dat is ook zeer hoogstaand. Nou hierkomtie dan:

RedLightCityBoy
10

Mb.
6.7

|Joël|
Ik hoop dat dit nummer enigszins representatief is voor de rest van het album, dan waag ik me er niet voor niets aan. Van de rap ben ik niet in het bijzonder onder de indruk, het is voornamelijk sterk geproduceerd; 7,7.

Masterminds: 8. Klinkt erg fijn. En dan heb ik het over het geheel (de beat, lyrics, flows en stemmen). Is dit representatief voor hun werk? Ken deze jongens niet. Uit welk jaar is dit (ongeveer)? Ben ff te lui om te google-en.
Anacron: 7. Beetje raar nummer met die dj-achtige, lange intro. Zijn stem vind ik een beetje vervelend. Wel een aardige flow. De beat is wel lekker en ik vind hem zelfs meer old school dan modern. Had het beter gevonden zonder de lange intro.

Babbletron: 6,5. Leuke happy snappy hiphop. Niet meer en niet minder. Eerste stem is vervelend.
Two Kings In A Cipher: 8. Bij het begin dacht ik "o nee" (Love Unlimited sample), maar de rest van het nummer is erg lekker en klinkt old school en rauw. Die sample blijf ik minder vinden.

raffael77
Wist je ook Principal dat Two Kings de eerste groep was die voor P Diddy werkten.

raffael77 schreef:
Wist je ook Principal dat Two Kings de eerste groep was die voor P Diddy werkten.

Nee, dat wist ik niet. Puff Daddy vind ik als producer een hele goede periode doorgemaakt hebben. Nu ben ik al jaren het werk van deze man aan het vermijden. Hij werd vooral irritant toen hij dacht dat hij een goede rapper werd.
Dit nummer is voor mij dus een voorbeeld dat P.Diddy niet alleen vervelende jiggy jiggy dingen maakte. Eerste album van Biggie is trouwens ook zo'n positief voorbeeld.

ManMonster
Def P - Nuchter

Gast
geplaatst: vandaag om 05:22 uur

geplaatst: vandaag om 05:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.