Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
Rene1979
geplaatst: 11 maart 2011, 12:21 uur
Mb. schreef:
Dan mag jij lekker doorgaan naar dit album, Rene1979. Cadence en Pitch zijn samen Raw Produce.
Dan mag jij lekker doorgaan naar dit album, Rene1979. Cadence en Pitch zijn samen Raw Produce.
Ja de groep ken ik
Ik heb hun cd die in Japan is uitgebracht! Heerlijk...
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 maart 2011, 13:22 uur
Ja dik. Heb dat album wel eens eerder langs zien komen, zeker checkmateriaal
. 8
. 8
0
geplaatst: 11 maart 2011, 15:37 uur
Ik moet clear blue skies dringend eens terug beluisteren. Nooit echt helemaal in op gegaan al vond ik het album sterk. Anyway dikke 8 voor loosifa
0
geplaatst: 14 maart 2011, 19:58 uur
Meh...Beat had een stuk strakker gekund en de verse klinkt opgelezen.
0
geplaatst: 15 maart 2011, 06:02 uur
Een 8 voor Cadence Weapon. Vette, inventieve New Rave-achtige beat, goede stem, constant strak metrum, toffe tempowisselingen en een aardige intonatie met grappige teksten.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 10:51 uur
Inhaalactie
Die van obba is echt heel chill. Erg genietbaar 8/10
Die van amplive is gewoon
gewoon 2 keer beluisterd zelfs 9/10
Ik ken bushwick bill niet, ligt niet zo in mijn straatje en ik ben niet onverdeeld fan van zijn flow. Is ie trouwens in zijn oog geschoten ? Zag er nasty uit, toch is dit al bij al wel vermakelijk nipte 7/10
Smif n Wessun zijn sowieso dope, komen hard op deze track, mario beat past er goed bij. Alles samen leuk nummer 8/10
Die van obba is echt heel chill. Erg genietbaar 8/10
Die van amplive is gewoon
gewoon 2 keer beluisterd zelfs 9/10Ik ken bushwick bill niet, ligt niet zo in mijn straatje en ik ben niet onverdeeld fan van zijn flow. Is ie trouwens in zijn oog geschoten ? Zag er nasty uit, toch is dit al bij al wel vermakelijk nipte 7/10
Smif n Wessun zijn sowieso dope, komen hard op deze track, mario beat past er goed bij. Alles samen leuk nummer 8/10
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 maart 2011, 11:18 uur
Die Mario beat is goed gedaan
7,5!
thgryda: Het verhaal zoals ik het ken is, dat Bushwick Bill zich voor de cover van het Geto Boys album neer wilde laten schieten door z'n vriendin. Toen die dat weigerde ontstond een worsteling, waarbij Bushwick Bill werd geraakt in z'n oog
. Check de voorkant van het album ook.
Vind dit te hip-hop voor maak kennis met electro:
7,5!thgryda: Het verhaal zoals ik het ken is, dat Bushwick Bill zich voor de cover van het Geto Boys album neer wilde laten schieten door z'n vriendin. Toen die dat weigerde ontstond een worsteling, waarbij Bushwick Bill werd geraakt in z'n oog
. Check de voorkant van het album ook.Vind dit te hip-hop voor maak kennis met electro:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 maart 2011, 16:05 uur
Wat een bazennummer, en wat een bazennaam ook
. 8,3
. 8,3
0
geplaatst: 23 maart 2011, 10:32 uur
0
geplaatst: 23 maart 2011, 22:42 uur
Een dope track van my man Shi360. Niet heel erg mijn stijl over het algemeen, maar het is wel een lekkere track als ik toe ben aan wat positiviteit.
0
geplaatst: 23 maart 2011, 23:06 uur
panjoe schreef:
(embed)
(embed)
Waar kén ik die sample van? Frustrerend om er niet op te komen.
Trouwens, een 2 voor SHI 360. Walgelijk clichématig op alle vlakken en zelfs van daaruit bekeken van een mistroostigstemmend laag niveau.
0
geplaatst: 23 maart 2011, 23:08 uur
Ik herken em ook Sjaakspeare!
Damn... Ben het met je eens... Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ik hier achter kom...
Damn... Ben het met je eens... Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ik hier achter kom...
0
geplaatst: 23 maart 2011, 23:17 uur
Elohim schreef:
Ben je niet eens ontstemd over dat ik 'ya man Shi' de grond in heb geboord?

0
geplaatst: 24 maart 2011, 15:23 uur
@Sjaak, neh... ik snap helemaal wat je bedoelt, ben het er niet mee eens, maar ik snap wat je bedoelt, geen discussie waardig. 

0
geplaatst: 24 maart 2011, 19:33 uur
These rappers is soft they Tevin Campbell/
They Molly Ringwald, they Sixteen Candles
0
Rene1979
geplaatst: 25 maart 2011, 12:21 uur
Het album van Audible Mainframe op Goon Trax is echt een must have voor elke Hip Hop liefhebber.
0
geplaatst: 25 maart 2011, 23:39 uur
Kom op dudezz wacht op zijn minst 1 dag voor posten of tot dat 2 mensen hebben gewaardeerd ofzo.
Danke
Danke

0
geplaatst: 26 maart 2011, 17:38 uur
panjoe schreef:
Shawn Lee - Kiss the Sky
Shawn Lee - Kiss the Sky
Fantastisch nummer.
Ik was hem alweer vergeten.8.5
De melodie komt wel bekend voor, maar weet niet of het door iemand gesampled is.
* denotes required fields.