MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Rene1979
Mb. schreef:
Dan mag jij lekker doorgaan naar dit album, Rene1979. Cadence en Pitch zijn samen Raw Produce.

Ja de groep ken ik Ik heb hun cd die in Japan is uitgebracht! Heerlijk...

P-DawG

Clear Blue Skies is helemaal de shizzle.

8,5

panjoe (moderator)
Ja dik. Heb dat album wel eens eerder langs zien komen, zeker checkmateriaal . 8

Ik moet clear blue skies dringend eens terug beluisteren. Nooit echt helemaal in op gegaan al vond ik het album sterk. Anyway dikke 8 voor loosifa

P-DawG

Meh...Beat had een stuk strakker gekund en de verse klinkt opgelezen.

Een 8 voor Cadence Weapon. Vette, inventieve New Rave-achtige beat, goede stem, constant strak metrum, toffe tempowisselingen en een aardige intonatie met grappige teksten.

panjoe (moderator)
Die van Obba Supa is fakking chill .

Bushwick Bill van the Geto Boys altijd dope!

7,5

Wie kent deze? Mario Bros!!

Inhaalactie

Die van obba is echt heel chill. Erg genietbaar 8/10

Die van amplive is gewoon gewoon 2 keer beluisterd zelfs 9/10

Ik ken bushwick bill niet, ligt niet zo in mijn straatje en ik ben niet onverdeeld fan van zijn flow. Is ie trouwens in zijn oog geschoten ? Zag er nasty uit, toch is dit al bij al wel vermakelijk nipte 7/10

Smif n Wessun zijn sowieso dope, komen hard op deze track, mario beat past er goed bij. Alles samen leuk nummer 8/10

panjoe (moderator)
Die Mario beat is goed gedaan 7,5!

thgryda: Het verhaal zoals ik het ken is, dat Bushwick Bill zich voor de cover van het Geto Boys album neer wilde laten schieten door z'n vriendin. Toen die dat weigerde ontstond een worsteling, waarbij Bushwick Bill werd geraakt in z'n oog . Check de voorkant van het album ook.

Vind dit te hip-hop voor maak kennis met electro:

10/10 cool calm is een baas.

panjoe (moderator)
Wat een bazennummer, en wat een bazennaam ook . 8,3

GarnalenPeller schreef:
10/10 cool calm is een baas.

Weinig aan toe te voegen.

Een dope track van my man Shi360. Niet heel erg mijn stijl over het algemeen, maar het is wel een lekkere track als ik toe ben aan wat positiviteit.

panjoe schreef:
(embed)

Waar kén ik die sample van? Frustrerend om er niet op te komen.

Trouwens, een 2 voor SHI 360. Walgelijk clichématig op alle vlakken en zelfs van daaruit bekeken van een mistroostigstemmend laag niveau.

Ik herken em ook Sjaakspeare!

Damn... Ben het met je eens... Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ik hier achter kom...

Elohim schreef:
Ik herken em ook Sjaakspeare!

Damn... Ben het met je eens... Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ik hier achter kom...

Ben je niet eens ontstemd over dat ik 'ya man Shi' de grond in heb geboord?

Oh god, niet weer sample-zoektocht
Nu zit ik er dus ook mee.

@Sjaak, neh... ik snap helemaal wat je bedoelt, ben het er niet mee eens, maar ik snap wat je bedoelt, geen discussie waardig.

These rappers is soft they Tevin Campbell/
They Molly Ringwald, they Sixteen Candles

Rene1979

Het album van Audible Mainframe op Goon Trax is echt een must have voor elke Hip Hop liefhebber.

Kom op dudezz wacht op zijn minst 1 dag voor posten of tot dat 2 mensen hebben gewaardeerd ofzo.

Danke

panjoe schreef:

Shawn Lee - Kiss the Sky

Fantastisch nummer. Ik was hem alweer vergeten.
8.5

De melodie komt wel bekend voor, maar weet niet of het door iemand gesampled is.

Elohim schreef:
(embed)

Een dope track van my man Shi360.

De eerste MuMe-hiphoppert die uit de kast komt?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.