MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
panjoe (moderator)
It ain't nuttin' like a fist full a cash or a bliss full a the hash that twists like a moustache... Sowieso een harde track. 8,1

@R&P, niet echt eigenlijk, maarreh... beetje homofoob?

I ain't nuttin' is een dope track! 8

Nee, ik zou het mooi vinden. Dan ben ik niet de enige meer en hadden we misschien kunnen afspreken voor een date.

Jezus Rob doe normaal xD.

Sorry kerel, zal je toch maar ergens onders moeten zoeken voor een date. =]
edit: dat zou ook nog eens pedofiel zijn... O.o

Rob .. Doe dit in een ander topic .

Wat vind men hiervan?:

Mwaa.. Niet slecht ofzo maar ik kan het zeker niet origineel of outstanding noemen.

panjoe (moderator)
Nee precies. Een 7,2.

Abstract Rude zijn Rejuvenation album kan ik me van herinneren dat ik het best netjes vond. Ook deze track klinkt niet verkeerd!
7,5

panjoe (moderator)
De raps zijn een beetje saai maar de beat maakt een hoop goed . 8

Idd vette beat, rijms zijn een beetje simpel maar die lome, zware stem past wel uitstekend bij die beat, 8

Klinkt wel lekker, ken die artiest wel, maar niet echt mijn stijl... 7

Erg dope ja...een echte classic. Hartelijk dank voor het posten trouwens, ik luisterde deze track vroeger heel vaak, maar ik was hem helemaal vergeten!

panjoe (moderator)

Vast is een baas.

Femcee yall, dope beat yall, videoclip yall:

Dat is nauwelijks een vrouw te noemen, dus geen Femcee.

Welke femcee heb jij trouwens als avatar Robbie?

pqt
Oh, shit. Ik voel een battle opkomen.

Stapler schreef:
Welke femcee heb jij trouwens als avatar Robbie?

Liam "Ik spuug op jouw bestaan" Gallagher.
Wat is dat voor lelijk logo op jouw avatar?
Lijkt op zo'n logo van zo'n wacke zogenaamd beatmakende crew van internet gangsters.

Jij haalt dat wel vaker door de war trouwens.
Zit je op te scheppen over de chick waarmee je was, bleek het weer een vent.

Haha.

Over dat nummer van Neila: erg vette beat inderdaad, maar zij is matig. Die beat heeft een mooi elegant worstelend en door die interne discrepantie onthutsend elan. Dat spreekt me erg aan. Ze heeft wel een aardig refreintje verzonnen, trouwens. Maar door haar in niets boeiende stemgeluid, saaie intonaties en doorsnee flow wordt ook dat niet bijster interessant. 7.

Deze femcee is zowel veel beter als veel mannelijker:
YouTube - Invincible "Sledgehammer!" official video
Ik heb haar eens ´half man, half amazing´ genoemd.

Oh mijn god... ik mis de laatste tijd veel te veel!

Waar komt die IT track opeens vandaan? Vind die Breez Evahflowin' erg ongeïnteresseerd overkomen. Oh! Hier komt in de helft van het nummer een verandering in. ERRUG netjes gedaan moet ik zeggen... Pffft... ik had em al bijna niet meer uitgeluisterd. Tech komt ook erg lekker. Sample ken ik trouwens wel... zelfde sample als Cry Freedom van General Steele en Dead Prez, vind hem daar leuker eerlijk gezegd. Drumbreak die Steele heeft is ook veel vetter.

Hmmz... 8* echt een lekkere track! Bedankt!

Die track staat op het laatste album van Breez maar is al jaren oud, minimaal uit 2007.

Edit: lol, 2004 zelfs. Komt van deze mixtape.

MJ_DA_MAN schreef:
Die track staat op het laatste album van Breez maar is al jaren oud, minimaal uit 2007.

Edit: lol, 2004 zelfs. Komt van deze mixtape.

Ow shit... jah, bij die YT video staat er: Immortal Technique - etc. dus ik dacht het is een IT track met featuring, maar andersom dus, blijft een erg vette track, moet dat Breez album ook maar checken dus.

@S&S, zeker geen onaardige track. Ik heb alleen iets tegen Hiphop Violinists. Ik vind het altijd maar vervelend. Geen probleem met vioolmuziek of violen in hiphop, maar om je zo te profileren vind ik erg fake en aandachttrekkerij, maar zal aan mij liggen.

Ik heb hetzelfde gevoel een beetje, al vind ik het concept wel leuk. Alleen slecht uitgewerkt... Het ging mij ook niet echt om haar, maar dit nummer is wel hard vind ik!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.