Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 mei 2011, 12:43 uur
Dope beat, erg Delicieus. De teksten kan ik niet over oordelen maar de rapper klinkt prima. Vette artiestennaam ook
. 7,2
. 7,2
0
geplaatst: 9 mei 2011, 14:13 uur
Die Duitser klinkt erg lelijk... 5* voor de dikke beat.
Die Tokimonsta voel ik wel! 7,5*
Die Tokimonsta voel ik wel! 7,5*
0
geplaatst: 12 mei 2011, 20:55 uur
De gitaar sample komt mij zo bekend voor maar ik kan er niet op komen.
Heeft iemand een idee?
0
geplaatst: 23 mei 2011, 13:06 uur
Qwels zwakte is zijn intonatieachteloosheid, maar ritmisch flowen met allerhande versnellingen en vette rijmschema's... dat kan hij zeker. Hier zonder twijfel. Wat een track.
0
La-Schmoove
geplaatst: 23 mei 2011, 19:06 uur
Hard nummer!! Rauw en shit. Heerlijke flow ook zeg die Qwel..
Ruime 8
Ruime 8
0
geplaatst: 3 juni 2011, 22:51 uur
Erg lekkere track! Je hoort wel zo duidelijk dat Illmind op de beat zit. =]
0
geplaatst: 4 juni 2011, 16:38 uur
Die van Orko vind ik wel ok en Wishful Thoughts is idd erg lekker.
Tijd voor een beetje nederhop (uit Limburg):
Tijd voor een beetje nederhop (uit Limburg):
0
geplaatst: 7 juni 2011, 03:46 uur
Jawel: het zwaar overconventionele, oersimpele rap. Het kan me beslist niet boeien.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 juni 2011, 14:55 uur
Het origineel is geen reet aan, maar El-P maakt er een banger van
:
:
0
geplaatst: 24 juni 2011, 22:27 uur
Deze beat vind ik erg dope. Jammer dat Open Mike Eagle zingt. P.O.S. rapt altijd fijn.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 05:38 uur
Twee zeer sterke nummers. Vooral de laatste. En ik vind dat Open Mike Eagle geweldig zingt, en prijs het dus juist. Het past perfect in de beat en het is een origineel zanglijntje.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 juli 2011, 12:34 uur
Drivin' Down the Block luister ik nog steeds zo goed als dagelijks
wat een knaller. En dan El-P over de gasprijzen: "Nodding to petroleum drop tops / For four dollars a gallon you can suck on my cock" (als ik het goed versta) 
Ik ga de laatste vier nummers even luisteren
Open Mike + P.O.S : Erg dope, de kwaliteit is wat minder maar dat ligt denk ik aan YouTube. De beat heeft een lekker zwaar sleperige feel, dat ligt mij altijd wel. P.O.S rapt gruwelijk, Open Mike stoort me niet met zijn gezang maar laat ook geen diepe indruk achter. Deze ga ik zeker vaker luisteren. 8
Two MC's : Even voor de zekerheid: dit is niet de Nederlands Brainpower, toch? Geen slecht nummer nummer, maar weinig verheffend. 5,5
Half Percent: Sick, de beat en raps passen erg goed bij elkaar, het effect over de vocalen idem dito. Ik moest wel grinniken om het begin "When I say Obama, you say reptilian!" 7+
Grey Sky Appeal: Dope beat, maar ik heb het gevoel dat er meer in had gezeten. 6,5
wat een knaller. En dan El-P over de gasprijzen: "Nodding to petroleum drop tops / For four dollars a gallon you can suck on my cock" (als ik het goed versta) 
Ik ga de laatste vier nummers even luisteren
Open Mike + P.O.S : Erg dope, de kwaliteit is wat minder maar dat ligt denk ik aan YouTube. De beat heeft een lekker zwaar sleperige feel, dat ligt mij altijd wel. P.O.S rapt gruwelijk, Open Mike stoort me niet met zijn gezang maar laat ook geen diepe indruk achter. Deze ga ik zeker vaker luisteren. 8
Two MC's : Even voor de zekerheid: dit is niet de Nederlands Brainpower, toch? Geen slecht nummer nummer, maar weinig verheffend. 5,5
Half Percent: Sick, de beat en raps passen erg goed bij elkaar, het effect over de vocalen idem dito. Ik moest wel grinniken om het begin "When I say Obama, you say reptilian!" 7+
Grey Sky Appeal: Dope beat, maar ik heb het gevoel dat er meer in had gezeten. 6,5
0
geplaatst: 27 juli 2011, 14:48 uur
Had nog nooit van deze gast gehoord tot ik hem toevallig op me Itunes hoorde. Die beat is echt nice.

0
geplaatst: 5 augustus 2011, 14:10 uur
Kan iemand mij zeggen of Atmosphere nog albums hebben die qua stijl richting strictly Leakage gaan? Ik heb zelf nog The Family Sign en When live gives you lemons....
Ook andere groepen die funky hip hop maken zijn welkom. cfr Red Astaire,etc...
Ook andere groepen die funky hip hop maken zijn welkom. cfr Red Astaire,etc...
0
geplaatst: 6 augustus 2011, 10:06 uur
@Hessel, erg dope track jah!
Je merkt aan de mix van vocals en beat dat ze nog amateuristisch zijn, maar maakt niet uit. Ik voel hem wel!
Je merkt aan de mix van vocals en beat dat ze nog amateuristisch zijn, maar maakt niet uit. Ik voel hem wel!
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 09:12 uur
Dan is het zeker toeval ofzo? Want die track klonk echt matig afgemixt. o.O
Die video klinkt dan weer erg netjes! Beat is wel minder... =]
Die video klinkt dan weer erg netjes! Beat is wel minder... =]
* denotes required fields.