MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Eens iets Spaans proberen??? Van enkele jaren geleden uit Sevilla SFDK met Nino Guey. OOk de clip vind ik nog steeds goed.

Leuke clip idd beat is ook wel fijn al heb ik hem na 1 a 2 minuten wel gehoord, rap doet me helemaal niks refrein is wel sexy . 5,5

I'm a hood nigga. Yall suburban..

Niet mijn type hiphop... 4,5*

En dat terwijl je een plaatje van Sean P hebt .

panjoe (moderator)
Bazige sample. Ik heb een paar keer een album van hun beluisterd op de luisterpaal maar vond daar toentertijd niet veel aan. Dit klinkt dan weer zeker verteerbaar. 7+

Erg mooi 8!

Scoop Deville

Goede flow en beat 7.5

Rene1979

Dit is echt een te gek Remixproject, lekkere samples die nergens overheersen en de beste exclusive tracks uit het tijdperk 95,96,97... Het project is hier gratis te downloaden.. Het is een aanschaf zeker waard.. Hij is geperst als exclusive limited edition. 150 stuks zijn er geperst en Debonair zelf heeft nog een handje vol over..

Fatlip van The Pharcyde samen met Chali 2na. Leuk nummer.

Doppelgangaz track vind ik erg vet; 7,5!

Vinyl Frontiers Remix

Ulfat-e-Zulmat
Niet dat iemand het gaat beluisteren, maar toch.

Bedank me later maar.

Van wanneer is die Atmosphere track?

Erg nice!

Ulfat-e-Zulmat
Blijkbaar stond dit op 1 van de Lucy Ford EP's. Eentje uit 1998 om precies te zijn.

En graag gedaan, Da(n)kduivel.

Pffft... deze staat niet op dat verzamel album van die EPs

Thejournalist
Check deze clips ff

Geen rap, maar wel hiphop waarvan ik vermoed dat een redelijk aantal mensen hier het kan waarderen:

En die Hypehanoman-zooi is tamelijk lachwekkend. Die veel te lege rijmschema's, die moraliserende kleuterteksten en dan die fruity loops trial beat... Tja. Die Janny S is zelfs ronduit bespottelijk. Vooral vanaf 2:21. Hij komt ook op me over als zo'n man die in een klein koophuis in Almere woont, er altijd netjes en gelikt uitziet maar een zeer onopvallende baan heeft bij een BCC-vestiging, getrouwd is met een Patricia en met haar twee kinderen heeft, waarvan de oudste Stanley heeft en in de E5 van de dichtsbijzijndste voetbalclub speelt, waarvan vadertjelief leider is.

Inderdaad erg lekkere beat Sjaak!

Als het electronischer wordt, wordt het minder, maar nog steeds nice!

Sjaak zowel voor de track als de comment over hypehanoman, ik dacht overigens dat die shit voor de grap was en hij dit R&P gewijs voor de grap deed? the humanity, wij zijn niet op zoek naar het snelle geluk wat je opvoert dat is te druk... Zijn we 15? Die klemtoon die ze op elk rijmwoord leggen ook hahahahaha the fuck

En het kan nog erger, check Janny S zijn tracks in het Engels

7.5 voor de mint condition track.

panjoe (moderator)
8,5 heerlijck vinden we dat

Track van Extremities is

Erg lekker die laatste!
Pools uitstapje dan maar, ben benieuwd wat jullie er van vinden;

Klinkt best lekker. Beat is chill, en hoewel erg repetitief, niet vervelend. Leuke clip ook. De MCs klinken best netjes, en sommige dingen zijn aan de hand van de clip ook wel te begrijpen.

Niet erg speciaal eigenlijk, maar goed te doen.

hmm weet niet zo goed wat ik met dat soort hip hop moet, zou het niet zo snel opzetten iig...

Rapper uit Nieuw-Zeeland met een harde beat van Sicknature.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.