Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 13:16 uur
Eens iets Spaans proberen??? Van enkele jaren geleden uit Sevilla SFDK met Nino Guey. OOk de clip vind ik nog steeds goed.
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 17:29 uur
Leuke clip idd beat is ook wel fijn al heb ik hem na 1 a 2 minuten wel gehoord, rap doet me helemaal niks refrein is wel sexy
. 5,5
I'm a hood nigga. Yall suburban..
. 5,5I'm a hood nigga. Yall suburban..

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2011, 11:54 uur
Bazige sample. Ik heb een paar keer een album van hun beluisterd op de luisterpaal maar vond daar toentertijd niet veel aan. Dit klinkt dan weer zeker verteerbaar. 7+
0
Rene1979
geplaatst: 4 september 2011, 14:15 uur
Dit is echt een te gek Remixproject, lekkere samples die nergens overheersen en de beste exclusive tracks uit het tijdperk 95,96,97... Het project is hier gratis te downloaden.. Het is een aanschaf zeker waard.. Hij is geperst als exclusive limited edition. 150 stuks zijn er geperst en Debonair zelf heeft nog een handje vol over..
0
geplaatst: 10 september 2011, 14:43 uur
Doppelgangaz track vind ik erg vet; 7,5!
Vinyl Frontiers Remix
Vinyl Frontiers Remix
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 11 september 2011, 23:19 uur
Niet dat iemand het gaat beluisteren, maar toch.
Bedank me later maar.
Bedank me later maar.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 13 september 2011, 12:12 uur
Blijkbaar stond dit op 1 van de Lucy Ford EP's. Eentje uit 1998 om precies te zijn.
En graag gedaan, Da(n)kduivel.
En graag gedaan, Da(n)kduivel.

0
geplaatst: 14 september 2011, 20:13 uur
Pffft... deze staat niet op dat verzamel album van die EPs 

0
geplaatst: 19 september 2011, 19:38 uur
Geen rap, maar wel hiphop waarvan ik vermoed dat een redelijk aantal mensen hier het kan waarderen:
En die Hypehanoman-zooi is tamelijk lachwekkend. Die veel te lege rijmschema's, die moraliserende kleuterteksten en dan die fruity loops trial beat... Tja. Die Janny S is zelfs ronduit bespottelijk. Vooral vanaf 2:21. Hij komt ook op me over als zo'n man die in een klein koophuis in Almere woont, er altijd netjes en gelikt uitziet maar een zeer onopvallende baan heeft bij een BCC-vestiging, getrouwd is met een Patricia en met haar twee kinderen heeft, waarvan de oudste Stanley heeft en in de E5 van de dichtsbijzijndste voetbalclub speelt, waarvan vadertjelief leider is.
En die Hypehanoman-zooi is tamelijk lachwekkend. Die veel te lege rijmschema's, die moraliserende kleuterteksten en dan die fruity loops trial beat... Tja. Die Janny S is zelfs ronduit bespottelijk. Vooral vanaf 2:21. Hij komt ook op me over als zo'n man die in een klein koophuis in Almere woont, er altijd netjes en gelikt uitziet maar een zeer onopvallende baan heeft bij een BCC-vestiging, getrouwd is met een Patricia en met haar twee kinderen heeft, waarvan de oudste Stanley heeft en in de E5 van de dichtsbijzijndste voetbalclub speelt, waarvan vadertjelief leider is.
0
geplaatst: 19 september 2011, 20:45 uur
Inderdaad erg lekkere beat Sjaak!
Als het electronischer wordt, wordt het minder, maar nog steeds nice!
Als het electronischer wordt, wordt het minder, maar nog steeds nice!
0
geplaatst: 20 september 2011, 10:34 uur
Sjaak
zowel voor de track als de comment over hypehanoman, ik dacht overigens dat die shit voor de grap was en hij dit R&P gewijs voor de grap deed?
the humanity, wij zijn niet op zoek naar het snelle geluk wat je opvoert dat is te druk... Zijn we 15? Die klemtoon die ze op elk rijmwoord leggen ook hahahahaha the fuck
En het kan nog erger, check Janny S zijn tracks in het Engels
7.5 voor de mint condition track.
zowel voor de track als de comment over hypehanoman, ik dacht overigens dat die shit voor de grap was en hij dit R&P gewijs voor de grap deed?
the humanity, wij zijn niet op zoek naar het snelle geluk wat je opvoert dat is te druk... Zijn we 15? Die klemtoon die ze op elk rijmwoord leggen ook hahahahaha the fuckEn het kan nog erger, check Janny S zijn tracks in het Engels

7.5 voor de mint condition track.
0
geplaatst: 22 september 2011, 15:26 uur
Erg lekker die laatste!
Pools uitstapje dan maar, ben benieuwd wat jullie er van vinden;
Pools uitstapje dan maar, ben benieuwd wat jullie er van vinden;
0
geplaatst: 22 september 2011, 19:19 uur
Klinkt best lekker. Beat is chill, en hoewel erg repetitief, niet vervelend. Leuke clip ook. De MCs klinken best netjes, en sommige dingen zijn aan de hand van de clip ook wel te begrijpen.
Niet erg speciaal eigenlijk, maar goed te doen.
Niet erg speciaal eigenlijk, maar goed te doen.
0
geplaatst: 27 september 2011, 02:54 uur
hmm weet niet zo goed wat ik met dat soort hip hop moet, zou het niet zo snel opzetten iig...
* denotes required fields.