Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 12:04 uur
raffael77 schreef:
Gewoon weer 1 track per keer. En fuck off elke keer met die Brother Ali.
Overschat hem niet. Hij is prima maar dat ik hem nou zo vaak kan luisteren nee. Hij heeft namelijk zo'n stem waar je niet dagelijks naar kan luisteren.
Kom eens met wat nieuws dan alleen brother ali.
Wil je mij eens vertellen hoevaak ik hem hier gepost heb Gewoon weer 1 track per keer. En fuck off elke keer met die Brother Ali.
Overschat hem niet. Hij is prima maar dat ik hem nou zo vaak kan luisteren nee. Hij heeft namelijk zo'n stem waar je niet dagelijks naar kan luisteren.
Kom eens met wat nieuws dan alleen brother ali.
? Dit is echt weer zo'n typisch arrogant kut-bericht van jou, dacht dat je eindelijk wat volwassener was geworden maar helaas...
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 12:19 uur
Je kan zo'n reactie terug verwachten, idd. En meer dan terecht in dit geval.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 12:26 uur
'Je kan het terrugverwachten' Sja ik vind het gewoon ronduit zielig, maargoed als dat jou niveau is
.
.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 12:33 uur
Revo, als je weet hoevaak raffael77 dit soort berichten plaatst/heeft geplaatst gericht naar mij of andere users, wordt zo'n soort reactie echt niet meer dan logisch.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 13:00 uur
Ik zie niet in wat er mis is met z'n bericht, deze topic heet ''maak kennis met rap en beoordeel'', Brother Ali kent iedereen zo onderhand wel. Ik ken geen ander HipHopforum waar hij zoveel exposure heeft gekregen als hier, dus echt uit de lucht gegrepen is het niet.
Aan de ene kant spreek je over volwassen gedrag wat hem ontbreekt, maar ik zie je ook over 'arrogante kutberichten' spreken, sja...
Aan de ene kant spreek je over volwassen gedrag wat hem ontbreekt, maar ik zie je ook over 'arrogante kutberichten' spreken, sja...
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 13:08 uur
Revo schreef:
...Brother Ali kent iedereen zo onderhand wel...
...Brother Ali kent iedereen zo onderhand wel...
Dat geld overigens voor een boel artiesten die hier worden gepost... Kool G Rap & DJ Polo, Mos Def, Big Daddy Kane, Onyx, EPMD, Jeru The Damaja, The Roots, Lost Boyz, Canibus, Mobb Deep, Talib Kweli, Slum Village en Sadat X om er een paar te noemen, ook niet de minst bekende namen voor een beetje Hip-Hop liefhebber.
0
eazyfan
geplaatst: 14 oktober 2007, 13:38 uur
Ik krijg er tranen in me ogen van, komaan nog een knuffel 

0
geplaatst: 14 oktober 2007, 13:47 uur
Revo schreef:
Ik zie niet in wat er mis is met z'n bericht, deze topic heet ''maak kennis met rap en beoordeel'', Brother Ali kent iedereen zo onderhand wel. Ik ken geen ander HipHopforum waar hij zoveel exposure heeft gekregen als hier, dus echt uit de lucht gegrepen is het niet.
Daar gaat het niet om, het is de manier waarop hij het zegt. Het is gewoon arrogantie ten top, waar ik en anderen me al een gehele tijd irriteren aan raffael. Erg jammer blijft het, omdat ik denk ik niet meer users ken die zoveel hiphop kennen. En bovendien: Ik zie niet in wat er mis is met z'n bericht, deze topic heet ''maak kennis met rap en beoordeel'', Brother Ali kent iedereen zo onderhand wel. Ik ken geen ander HipHopforum waar hij zoveel exposure heeft gekregen als hier, dus echt uit de lucht gegrepen is het niet.
waxs schreef:
Dat geld overigens voor een boel artiesten die hier worden gepost... Kool G Rap & DJ Polo, Mos Def, Big Daddy Kane, Onyx, EPMD, Jeru The Damaja, The Roots, Lost Boyz, Canibus, Mobb Deep, Talib Kweli, Slum Village en Sadat X om er een paar te noemen, ook niet de minst bekende namen voor een beetje Hip-Hop liefhebber.
Niks aan toe te voegen.(quote)
Actie-reactie heet zoiets, en dat komt, nogmaals, omdat het niet de eerste keer is dat ie het doet.Maar sorry dat ik zo enthousiast ben over Brother Ali de laatste tijd, ik snap niet dat ik nog niet geband ben daarvoor.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 14:21 uur
Ik heb weinig bezwaar tegen 'bekende' namen. Vaak merk ik dat het er wel voor zorgt dat ik een artiest die ik wat uit het oog ben verloren (ik moet nog zoveel luisteren), weer wat naar voren schuif en het album dan ook ga luisteren als er een song wordt gepost hier.
0
Social_Mask
geplaatst: 14 oktober 2007, 17:06 uur
Ha, ik was al plan een Nujabes nr hier te plaatsen, maar dan Reflection Eternal (al is er geen rap in dat nr..)
8,3 voor Blessing It. 1 van mijn favoriete nrs van Metaphorical Music, vind alleen Think Different net wat beter.
8,3 voor Blessing It. 1 van mijn favoriete nrs van Metaphorical Music, vind alleen Think Different net wat beter.
0
raffael77
geplaatst: 14 oktober 2007, 19:13 uur
MJ je snapt het niet. Ik bedoel jou niet persoonlijk maar over het algemeen zie je elke keer dezelfde gasten. Maar je wil direct met vuur gaan gooien is goed moet jij maar doen als jij je er goed bij voeld. Je moet ook geen oude koeien uit de sloot halen want dacht dat dat onderwerp afgesloten was.
0
raffael77
geplaatst: 14 oktober 2007, 19:14 uur
waxs schreef:
Goeie's'morgus, ik was er al vroeg bij vandaag want om 7:20 gebeurde er een ongeluk voor me huis.
(afbeelding)
(quote)
Goeie's'morgus, ik was er al vroeg bij vandaag want om 7:20 gebeurde er een ongeluk voor me huis.
(afbeelding)
Centuurbaan toevallig?
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 19:29 uur
0
rico-bballer
geplaatst: 14 oktober 2007, 21:25 uur
Die beat is echt om van te kwijlen. Ik vind Nujabes een hele goede producer maar ben niet zo van de instrumentals dus hou meer van zijn nummers waar rappers bij zitten. Substantial vind ik een gemiddlede rapper gewoon goed niet veel meer en die andere had een goede verse maar ik weet niet wie dat was. Over algemeen vet nummer 8,2.
0
eazyfan
geplaatst: 14 oktober 2007, 21:50 uur
Nujabes: 8*
Mijn eerste kennismaking, erg sterke track.
Mijn eerste kennismaking, erg sterke track.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 23:11 uur
Heerlijke jazzy beat en prachtige horn! Het MC-werk van (ik denk) Five Deez is meer dan behoorlijk, wel lekkere, doch niet uit de band springende, flow!
8*
8*
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 10:06 uur
7
gezellig nummertje, muzikaal ook wat interessanter dan doorgaans hier geëtaleerd. Doet me qua sfeer nogal denken aan Blackalicious - Make Me Feel That Way, vind alleen die wel een pak beter.
gezellig nummertje, muzikaal ook wat interessanter dan doorgaans hier geëtaleerd. Doet me qua sfeer nogal denken aan Blackalicious - Make Me Feel That Way, vind alleen die wel een pak beter.
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 16:10 uur
@ MJ DA MAN, je moet niet alles als een aanval opvatten, maakt het leven veel te moeilijk. Raffael is een hiphopdier, hij kent zoveel. Ik snap wel dat hij het jammer vind dat we hier bij dezelfde artiesten blijven hangen op de site.
Overgens was ook m'n vorige vraag aan jou serieus gesteld Geen aanval, gewoon iets wat ik niet snap maar misschien kan je me inzicht bieden. Ik heb Clones van The Roots opgezet, en daarna Wu Tang Clan Forever. Ik vind het gewoon vreem dat je Wu-Tang Forver dan een van de beste hiphopcd's ooit vind. Ik ben echt benieuwd wat je dan schaalt onder goede afwissellende tracks.
Bij Conway Twitty snap ik het wel, ik geef toe ik kwam met een verkeerd voorbeeld en m'n excuses als dat een aanval overkwam. Maar als je Midnight Mauraders een 1,5* geeft evenals producties van J Dilla dan snap ik dat je ergens anders naar op zoek bent in Hip Hop dan wat The Roots - Clones heeft.
@psychonaatje, laat ik het zeggen ik vind het niet erg dat er veel relatief bekende artiesten gepost worden. Wel een beetje jammer zo af en toe. Omdat er met deze topic ook meer mogelijk is en omdat ik denk dat iedereen wel z'n eigen undergroudn classic heeft die niemand kent. Van de nummers die hier geplaats werden had ik er 24 al in m'n bezit. Ik heb een paar nieuwe tracks gehoord, waarvan ik ongeveer de helft naar persoonlijke smaak de moeite waard vond.
Nujabes had ik al, leuk album ook. Ik vond een paar tracks van het albums toch beter dan deze zoals Highs 2 lows en Lattitude (remix).
Deze track van Nujabes geef ik een 7.
Nieuwe track dan maar weer.
Justin Warfield - K Sera Sera
http://www.youtube.com/watch?v=PMKKyvjN-Rc
Wie was Justin Warfield? Sommigen noemen het een eendagsvlieg, misschien klopt dat wel. Z'n album 'my field trip to planet 9' is redelijk slept on. Helaas want persoonlijk vind ik dat hij meer erkenning verdient, het zij zo. Het album is geproduceerd door Prince Paul, en kwam in '93 uit. Deze track kwam later ook weer terug op Prince Pauls verzamelaar: Hip Hop Gold Dust, ook een aanrader overgens.
Overgens was ook m'n vorige vraag aan jou serieus gesteld Geen aanval, gewoon iets wat ik niet snap maar misschien kan je me inzicht bieden. Ik heb Clones van The Roots opgezet, en daarna Wu Tang Clan Forever. Ik vind het gewoon vreem dat je Wu-Tang Forver dan een van de beste hiphopcd's ooit vind. Ik ben echt benieuwd wat je dan schaalt onder goede afwissellende tracks.
Bij Conway Twitty snap ik het wel, ik geef toe ik kwam met een verkeerd voorbeeld en m'n excuses als dat een aanval overkwam. Maar als je Midnight Mauraders een 1,5* geeft evenals producties van J Dilla dan snap ik dat je ergens anders naar op zoek bent in Hip Hop dan wat The Roots - Clones heeft.
@psychonaatje, laat ik het zeggen ik vind het niet erg dat er veel relatief bekende artiesten gepost worden. Wel een beetje jammer zo af en toe. Omdat er met deze topic ook meer mogelijk is en omdat ik denk dat iedereen wel z'n eigen undergroudn classic heeft die niemand kent. Van de nummers die hier geplaats werden had ik er 24 al in m'n bezit. Ik heb een paar nieuwe tracks gehoord, waarvan ik ongeveer de helft naar persoonlijke smaak de moeite waard vond.
Nujabes had ik al, leuk album ook. Ik vond een paar tracks van het albums toch beter dan deze zoals Highs 2 lows en Lattitude (remix).
Deze track van Nujabes geef ik een 7.
Nieuwe track dan maar weer.
Justin Warfield - K Sera Sera
http://www.youtube.com/watch?v=PMKKyvjN-Rc
Wie was Justin Warfield? Sommigen noemen het een eendagsvlieg, misschien klopt dat wel. Z'n album 'my field trip to planet 9' is redelijk slept on. Helaas want persoonlijk vind ik dat hij meer erkenning verdient, het zij zo. Het album is geproduceerd door Prince Paul, en kwam in '93 uit. Deze track kwam later ook weer terug op Prince Pauls verzamelaar: Hip Hop Gold Dust, ook een aanrader overgens.
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 16:14 uur
3*
Vind het slaapverwekkend. Zowel de raps als de muziek zelf.
Wat mij betreft mogen de aangedragen tracks ook iets uitdagender zijn. De "kennismaking" verloopt een beetje stroef, ben nog niet echt iets tegengekomen waardoor ik een album ben gaan zoeken. Iets waar ik toch een beetje op gehoopt had.
Vind het slaapverwekkend. Zowel de raps als de muziek zelf.
Wat mij betreft mogen de aangedragen tracks ook iets uitdagender zijn. De "kennismaking" verloopt een beetje stroef, ben nog niet echt iets tegengekomen waardoor ik een album ben gaan zoeken. Iets waar ik toch een beetje op gehoopt had.
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 16:47 uur
Blijf vooral luisteren Onderhond! Geduld wordt altijd beloond!

0
Social_Mask
geplaatst: 15 oktober 2007, 17:07 uur
Ik begrijp Onderhond wel. Maar ik vind het toch wel een relaxed nummer. Maar het ligt ook aan de kwaliteit van dat nummer. Ik geef het een 7.
Enuh.. Onderhond, had je het nummer van Goodie Mob wel beluisterd?
Enuh.. Onderhond, had je het nummer van Goodie Mob wel beluisterd?

0
geplaatst: 15 oktober 2007, 17:12 uur
Als er maar een kleine niche binnen de hiphop is die je ligt, kun je hier inderdaad vrij lang wachten op iets leuks.
* denotes required fields.