menu

Mijn Updates +
Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Ben het album aan het binnenhalen, ben benieuwd!

Zo doods dat het hier is

Ik was je album om eerlijk te zijn helemaal vergeten.

Ik ga hem zo luisteren.

Sorry Fake World. Ik haal het nog wel in allemaal....

Ben hem aan het binnenhalen!

Hele hiphop gedeelte is doods eigenlijk.

tis niets, tis niets, Ik vroeg me alleen maar af of jullie nog leefden

bennerd (moderator)
Ik leef ook nog! Maar ben nog totaal niet aan de nieuwe platen uit dit topic toegekomen.

Zullen we bij dit topic dan gewoon maar even een pinkstervakantie houden (morgen is het pinkster toch? ). Dan kan iedereen nog even de albums beluisteren die hij nog niet heeft beluisterd en er een berichtje bij zetten en dan kunnen we daarna weer met een schone lei beginnen.

- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Rene1979
- Dungeon
- Elohim
- MAS
- Colucci_Era
- bennerd
- Fake_world

Wanneer gaan we dit topic weer tot leven brengen?

Ik zal morgen nieuw album plaatsen....

(afbeelding)
Deze keer geen oud album uit het stof vissen, maar een recente plaat van producer Gensu Dean, die van mij duidelijk meer aandacht mag hebben. Het album Lo-Fi Fingahz is afkomstig uit 2012 en is uitgekomen via Mello Music. Op de plaat wordt Gensu Dean bijgestaan door rappers als Large Professor, Brand Nubian, Count Bass D en Roc Marciano. Gensu Dean bakt al zijn beats op een traditionele manier met alleen een SP1200 sampler, en dat is ook duidelijk terug te horen in de productie. Alleen Rene heeft helaas alleen al gestemd op het album.

Gensu Dean - Lo-Fi Fingahz (2012)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=7WY-L-4stoE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Ben benieuwd. Forever klinkt goed in ieder geval.

Forever is best vet! Meisje in de clip is echt geniaal xD

Ik heb deze ooit een keer gedownload, maar weggegooid omdat er nooit naar omkeek. Toch ben ik zeer benieuwd, want een tijdje geleden heb ik hier nog naar gezocht.

MAS
Hmm ik heb nog niet actief meegedaan sinds de herstart. Dit album ken ik toevallig al. Best een tof album vooral die track met Large Pro

Yoehoe

Wat een rust hier hè.

Misschien maar even een zomerstop inlassen om daarna maar weer te bekijken hoe we het verder gaan doen?

Ik zal jouw album na me tentamens (eindelijk) even beluisteren.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://w.soundcloud.com/player/?url=https%3A//api.soundcloud.com/tracks/312082176

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:39 uur

geplaatst: vandaag om 19:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.