MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Leuk! Ik zal dit topic wel in de gaten houden en proberen mee te luisteren, maar wil voorlopig zelf niks voorstellen.

Ik doe mee

Rene1979
All-in

Kos
Ik ga mn best doen

MAS
Ik doe mee!

Yes! Ik doe mee. Zin in.

Ik zal het bij sporadische bijdragen houden, denk ik. Houd het topic wel steeds in de gaten

Ik vind het ook een leuk en goed idee. Ik zal ook mijn best doen om dit te blijven volgen. Ik weet ook niet of mijn kennis, zeker van de jaren 80/90 Hip-Hop obscuur genoeg is om een bijdrage te leveren.

Toevallig luister ik de laatste tijd weer meer naar complete albums, dus ook ik doe mee!

Nice, ga het in de gaten houden!

Tof dat dit topic een nieuw leven wordt ingeblazen, ik zal opportunistisch ook meedoen!

zaaf
ik blijf natuurlijk trouw aanhanger van Hip Hop Album Top 10s (nu: 2017) maar zal hier misschien ook eens wat droppen

Ik heb al een plaat gevonden die maar 4 stemmen heeft. Nooit verwacht zo weinig.

Toffe reacties allemaal. Mooi dat er zoveel animo is!

Silky & Smooth schreef:
(quote)

Jij bent er bij?

Je snapt em!

Altijd leuk! Hiphopalbum van de week mag willekeurig van alle tijden zijn of nieuwe releases?

Willekeurig lijkt me?

Cool, kan ook wel wat nieuwe muziek gebruiken. Ben erbij!

Silky & Smooth schreef:
(quote)

Ik ga hier in de loop van de dag wel werk van maken. Trap jij dan maandag officieel af, ForWhomThePeteTolls?

Dat wil ik wel doen. Heb wel wat dingetjes die ik zeer onterecht onder de radar vind zitten.

Even een vraagje, kunnen het ook albums zijn die nog niet gesubmit zijn op MuMe? Want ik vind het aanbod aan ietwat obscuurdere releases redelijk mager ivm wat er daadwerkelijk aan kwaliteit en minder bekend werk is uitgebracht...

ForWhomThePeteTolls schreef:
(quote)
Even een vraagje, kunnen het ook albums zijn die nog niet gesubmit zijn op MuMe? Want ik vind het aanbod aan ietwat obscuurdere releases redelijk mager ivm wat er daadwerkelijk aan kwaliteit en minder bekend werk is uitgebracht...
Natuurlijk mag dat.

De activiteiten op het hiphopgedeelte van MuMe zijn ook al een tijdje vrij minimaal. Jaren geleden liep het stoom met berichten en ook toevoegen van een hoop onbekendere albums door mij (zeker toen ik nog crewlid was, oh the times) en een stel andere users, maar tijden veranderen. Paar weken geleden wél voor het eerst in bijna 2,5 jaar een album toegevoegd!

Anyway, als je iets mist kun je dat sowieso hier aangeven en zal het ontbrekende album ongetwijfeld snel worden toegevoegd.

ForWhomThePeteTolls schreef:
(quote)

Dat wil ik wel doen. Heb wel wat dingetjes die ik zeer onterecht onder de radar vind zitten.

Ja, wat mij betreft ook. Misschien dat je hem wel kunt toevoegen, zodat er wel reacties gepost kunnen worden. En anders kunnen we altijd reageren via dit topic.

Tof dat je wilt beginnen maandag. Ik kijk er naar uit!

Nr.4 schreef:
Altijd leuk! Hiphopalbum van de week mag willekeurig van alle tijden zijn of nieuwe releases?

Willekeurig ja.

MJ_DA_MAN schreef:
De activiteiten op het hiphopgedeelte van MuMe zijn ook al een tijdje vrij minimaal.

10-5 jaar geleden was het inderdaad smullen op het hiphopgedeelte van MusicMeter. Volgens mij is iedereen van die periode inmiddels aangekomen bij het volwassen leven met te veel verantwoordelijkheden en te weinig tijd. Ik ieder geval wel . Des te leuker dat dit weer opgepakt wordt!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:44 uur

geplaatst: vandaag om 07:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.