MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop

zoeken in:
Harco schreef:
Donis flikt het hem weer.

Kerk herk, kerk.

FightForMore
toris schreef:
verassende combinatie, maar wel ok sessie. Wat heb je tegen 101 barz FFM?

Alles. 3/4 van alle sessies hebben zo'n achterlijk gangster-mentaliteit en ben die 'shout out naar m'n boys' en 'holla at me' helemaal beu. Ze willen hip-hop volwassen maken, maar waarom doen ze zo kinderachtig ? De overige 1/4 is hele goede hip-hop, maar dat zijn de echte veteranen. Jammer, maar ik kijk er niet meer naar.

Dus niet alles, maar eigenlijk 3/4?
We komen ergens.

FightForMore schreef:
(quote)

Alles. 3/4 van alle sessies hebben zo'n achterlijk gangster-mentaliteit en ben die 'shout out naar m'n boys' en 'holla at me' helemaal beu. Ze willen hip-hop volwassen maken, maar waarom doen ze zo kinderachtig ? De overige 1/4 is hele goede hip-hop, maar dat zijn de echte veteranen. Jammer, maar ik kijk er niet meer naar.

Volledig mee eens.

101 Barz is idd voor minimaal 75% een circus met debielen die nog niet het IQ hebben van mijn schoenzool.

Harco
Dat maakt het niet minder mooi om te zien. Zie bv. Green Gang, DHC of Keizer en Priester.

KEIS
PRIES
KEIS
PRIES

Green Gang leverde sowieso wel de gruwelijkste 101 Barz-sessie af. Keizer vind ik zeker niet minder dan de rappers die het in dit topic wel goed doen. Toch moet ik tot de conclusie komen dat Hef en Adje een enorme voorsprong hebben op alle andere Nederlandstalige rappers.

Rene1979

Misschien wel een van de beste duo's van het moment.

MAS
Samen met M.O. & Brakko dan.

toris
FightForMore schreef:
(quote)

Ik kijk eens in de zoveel tijd even wie er een sessie hebben afgeleverd, en als er dan iets bij zit dat mijn aandacht trekt luister ik het even. Er zijn sowieso goede sessies geweest.

Een hele boel onzin verwijderd wederom.

Sillo - Werknemer van de Maand staat al een tijdje op de luisterpaal.
Best een dope rapper.

De beats zijn vooral wel nais

Colucci_Era schreef:
Sillo - Werknemer van de Maand staat al een tijdje op de luisterpaal.
Best een dope rapper.

Sillo heeft op een of andere miraculeuze wijze zijn niveau in de afgelopen jaren iets van twee keer verdubbeld. Die snelle vooruitgang hoor je spijtig genoeg nog wel terug op deze plaat, waarop zijn raps zeer wisselvallig zijn. Hoe hij overigens aan al die zeer sterke beats komt, is mij ook een raadsel. Maar dat maakt dit album wel interessant.

Netwerken Sjaak , dan krijg je dope beats .

101 Barz heeft een nieuwe sessie met de Fakkelteitgroep. Het is mij geheel ontgaan dat dat een echte groep is. Ik dacht dat het gewoon een naam was voor een serie mixtapes van de Fakkelbrigade met affiliates.

Het is ook echt be-la-che-lijk slecht. Die beat

PJC
Kill_illuminati schreef:
101 Barz heeft een nieuwe sessie met de Fakkelteitgroep. Het is mij geheel ontgaan dat dat een echte groep is. Ik dacht dat het gewoon een naam was voor een serie mixtapes van de Fakkelbrigade met affiliates.

Fakkelteitgroep is ook geen echte groep. Het is een platform van muzikanten met een soort zelfde mindstate die een vernieuwende koers binnen het hiphopstraatje varen. of check www.fakkelteitgroep.nl daar kom je meteen te weten wat de Fakkelteitgroep percies inhoud

Kill_illuminati schreef:

Ik heb het net beluisterd. Die beat was inderdaad afschuwelijk en ik heb een schrikbarende ontdekking gedaan. Namelijk: als De Gelogeerde Aap praat, klinkt hij als MC Robhef als hij rapt. Vreselijk.

Extince - Spraakwaterval 2010 ft. Gers Pardoel, Rocks, Fresku & Dion Mase.

Ondanks de gastbijdragen (behalve Fresku) vermakelijker dan verwacht.

MAS

Dit is echt hilarisch!

Adonis probeert op die sessie echt een beetje Hef te zijn hehe

FightForMore
De Nederlandse scene is echt zo kinderachtig....

MAS
Want?

Misschien vanwege dat Gangster gedoe.

MAS
Dan kun je hiphop in het algemeen kinderachtig noemen.

Wel een klassiekertje die je daar post hoor MAS.

Wat is Sticks trouwens weer matig bezig, zijn nieuwe track met Nosa is zo ontzettend middelmaat dat ik het geeneens wil posten hier.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:07 uur

geplaatst: vandaag om 12:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.