MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop

zoeken in:
Harde beat van Jonge Ondernemer! Ik vind Sticks niet zo fijn op een Hayzee-beat.

Sticks komt inderdaad niet lekker uit de verf.

MAS

Dat refrein.

Leuke clip, vervelende productie, soms nog best vermakelijke raps en een grappig refreintje van Jayh. Jayh en Adje vormen sowieso een prima duo.

Clip is nice, maar dat nummer.

Wat een ruknummer!

unreleased material van Sticks. Dope nummer vind ik zelf!

Ja, heerlijk nummer, is er al een tijdje hoor. Hier kun je m downloaden: Bonus track: Verloren Zielen | Fakkelteitgroep

Nieuwe track van Boef en de Gelogeerde Aap.

Was deze al eens gepost?

Ik heb Brandwerk is een x live gezien in Rdam, is wel aardig ja. Vind het niet geweldig, wel nice. En die track van Boef en de Aap is echt lekker.

FightForMore
klootviool schreef:
Was deze al eens gepost? (embed)

Ja. Weet er iemand eigenlijk al wat meer van die groep ? Na deze video was het stil omtrent deze groep.

Ze doen wel shows, meer geen album of iets dergelijks uitgebracht volgens mij..

MAS
Ze hebben een blog.

Mb.
Misschien niet helemaal toepasselijk hier, maar ik zag toevallig het TROS programma van Ali B. Met enige gene zat ik te kijken hoe Ali B en Kleine Viezerik een nummer van Willeke Alberti een nieuw jasje gaven, waar Willeke even duidelijk maakte: "Meisje, luister". Toch vond ik het leuk om te kijken. Willeke en KV die zowaar een soort band kregen. Kleine Viezerik die uren te laat kwam op een afspraak met Willeke en Ali, waarbij Willeke tegen Ali zei: "Zullen we hem anders even ophalen?". KV laat uiteindelijk een traantje vallen, toen Willeke haar versie te gehore bracht van meisje luister. Vervolgens komen Ali en KV met harde klanken op een toepassing van telkens weer van Willeke. Éen van de begeleiders van Willeke die echt met een wijd openstaande mond naar de vol met tattoe's spittende KV keek... wat een TV!

Harco
Colucci_Era schreef:
(embed)

Nieuwe track van Boef en de Gelogeerde Aap.

Ik heb veel over deze gasten gehoord en was er dan ook wel eens benieuwd naar. Dit is de eerste keer dat ik dit luister, en wat is dit een amateuristische bedoening. Vocals zijn volledig verkeerd afgemixt en de rapper kan ook totaal niet rappen. Waarom vinden mensen dit in hemelsnaam tof?

Dat Ali B bij de tros ding is diep triest.
Wel een leuk woord geleerd: capoeaire-neger.

Harco
Capoeira?

Dat zegt 'ie op 't end van dat filmpje over Kleine Viezerik.
Is een Braziliaanse vechtsport, trap je zo een brommerframe mee krom, JONGE!

Harco
Ik vraag gewoon of je dat bedoelde.

Harco schreef:
(quote)

Waarom vinden mensen dit in hemelsnaam tof?

Ik vind het productioneel wel tof, dat nummer. En de "raps" eroverheen hebben ook nog wel wat, maar dat refrein is echt lachwekkend slecht. Maar voor de rest vind ik het wel een leuk nummer.

Mijn ouders hebben zo'n beeld van hip-hop van gouden kettingen, bitches en stoer doen, en snel praten, ik heb mijn pa net Zo Niet Mij laten horen, en gevraagd of ie in zn hoofd mee probeerde te rappen. Dag discussies met mijn ouders over mijn muzieksmaak.

Weer eens wat nieuws van Lone Ranger (Lost Rebels).

MAS
Leuk om weer eens wat van hem te horen. Het nummer vind ik niet heel speciaal.

Ik vind het wel een harde beat, maar voor de rest idd niet speciaal.

Nog wat nieuws: Fresku is bezig met zijn 2de album (bron).

MAS
Las het net op 3voor12. Zeker goed nieuws.

Dat is zeker goed nieuws De aankondigingen van albums waar ik naar uitkijk blijven zich maar opstapelen...

pqt
Ah, leuk om te weten inderdaad. Ik vroeg me al af wanneer we daar iets over te horen zouden krijgen.

MAS
Omdat niemand waarschijnlijk de berichten bij Per.Verz leest post ik het hier ook maar:

Per.Verz - In Strijd Met Mezelf ft Fresku (produced by Sabacca beats)

https://puna.box.net/shared/81gs9c5b0d

28 Januari is de releaseparty van zijn mixtape in Dynamo en de 29ste is hij te downloaden!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.