MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop

zoeken in:
pqt
oh haha, ik keek alleen naar de avatar.

Dat dacht ik al Ze lijken idd. nogal op elkaar

FightForMore
We zijn hier niet op straat-dichters.nl, daar zal je zeker meer succes hebben.

CannabisFristi
@The Legacy: Niemand verplicht jullie om Hiphop te maken,dus doe de medemens een plezier en houd er mee op.
Er is een pretpark vlakbij Nijverdal,misschien dat jullie daar inspiratie opdoen

Cannabis is recht door zee!

On:

Ik vind het zelf ook niet goed, en kan me ook goed vinden in de opmerking van FFM.

@TheLegacy:

Je stem lijkt wel wat op die van Vinnie van Nul Elf Acht . Tekstueel helaas niet, en je maat mag van mij zijn mic ophangen.

Haha wthaFF .

pqt
MJ_DA_MAN schreef:
@TheLegacy:

Je stem lijkt wel wat op die van Vinnie van Nulf Elf Acht . Tekstueel helaas niet, en je maat mag van mij zijn mic ophangen.

Inderdaad! ik herkende zn stem ook al van Nul Elf Acht, maar wist niet welke.

CannabisFristi schreef:
@The Legacy: Niemand verplicht jullie om Hiphop te maken,dus doe de medemens een plezier en houd er mee op.
Er is een pretpark vlakbij Nijverdal,misschien dat jullie daar inspiratie opdoen

Grappig dat nergens staat vermeld dat we uit Nijverdal komen..
Waarschijnlijk weet je dus wie ik ben en waarschijnlijk weet ik wie jij bent.
Maar ik ga hier geen internet beef beginnen

FightForMore schreef:
We zijn hier niet op straat-dichters.nl, daar zal je zeker meer succes hebben.

Mag ik het hier niet posten dan? Dit is toch het topic "Nederlandstalige Hip-Hop" ofniet?
Je hoeft het niet mooi te vinden hoor..

Delars schreef:
Cannabis is recht door zee!

On:

Ik vind het zelf ook niet goed, en kan me ook goed vinden in de opmerking van FFM.

Mag ik ook weten wat je er dan niet goed aan vind?

CannabisFristi
@Legacy: "Waarschijnlijk weet je dus wie ik ben en waarschijnlijk weet ik wie jij bent."

Sorry ik moet je teleurstellen ik heb geen idee wie je bent en nijverdal staat in je logo.
Hoe dan ook (internetbeef ) ..... Rappen kun je nog steeds niet

Oké dat is 1-0 voor jouw Dat was niet al te snugger!
Wel leuk dat je nog ff hebt gegoogled waar Nijverdal ligt, tenzij je natuurlijk geweldig goed bent in topografie. Ik ken namelijk niemand die weet waar dit gehucht ligt.
Mag ik dan ook vragen wat je er zo verschrikkelijk aan vind? Heb ik namelijk wat meer aan..

CannabisFristi
Graag!,
Ik moet je wel een compliment geven: Je bent beter dan je maat.
Maar wees even reeel : Het klinkt gewoon nergens naar.
Ik weet niet hoelang je bezig bent of hoelang jullie er aan gewerkt hebben maar het is gewoon slecht.
Dit topic lijkt me in ieder geval niet het juiste topic om zulke dingen te plaatsen....

Oké ik ben reëel en ik vind het dus, wat een verrassing, wel mooi waarschijnlijk omdat ik het zelf gemaakt heb. Waarschijnlijk vind jij je eigen beats ook mooi, ook al zal een ander je vertellen dat het nergens naar klinkt. We zijn nu denk ik een jaartje serieus(zer) bezig. Dit topic lijkt mij persoonlijk uitermate geschikt, aangezien hier mensen luisteren naar Nederlandstalige Hip-Hop.
Je hebt trouwens nog steeds niet verteld wat je er verschrikkelijk aan vind, behalve dan dat je het nergens naar vind klinken Ik bedoelde dingen als: tekst, flow, delivery, beat, mocht dat je enigszins ontgaan zijn. En aangezien er wel meer rappers zijn hier op musicmeter die hun projecten hier hadden gepost dacht ik, laat ik het ook eens doen.

CannabisFristi
Als ik mijn beats mooi vind krijg ik eerlijke reacties terug net zoals hier het geval is,het is alleen jouw gebrek dat je dat niet accepteert.
De tekst is inhoudloos,je flow is totaal niet interessant,je delivery is slecht en de beat is het enige lichtpuntje...die is nog wel redelijk.
Ik hoop dat je dat zelf in ieder geval doorhebt,verder succes met je rapcarriere.

Nu kan ik het accepteren want je hebt je mening onderbouwt

MJ_DA_MAN schreef:
De eerste is een privé-video.

De raps op het tweede nummer: . Jezus, tenenkrommend slecht.

Ik vind Rosco zeker niet slecht, en Nosa zelfs geweldig op 'Tuurlijk'. Geweldige originaliteit.

En over Amier Papier: in welk land leeft die gast? Overdrijven is ook een kunst. Gelukkig -hoewel: jammer genoeg voor hem- is het geen kunstvorm. Loos, kortzichtig, onnodig oproerkraaiend gezemel à la Manu is het. Het huidige kabinet mag dan hard zijn best doen Nederland egoïstischer, ongevoeliger en baatzuchtiger te maken, maar het is nog steeds één van de beste landen van de wereld om in te wonen. Zeker nu, met al die volksprotesten in de Arabische wereld, komt dit nummer achterlijk over.

@ TheLegacy:
Mensen die ongezouten meningen willen geven, draven nog wel eens door in het loslaten van sociaal handige retoriek, in de zin dat ze in hun directheid zelfs nog negatiever zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn. Want zeggen dat het helemaal nergens naar klinkt, lijkt me hoe dan ook aangezet. Immers, je gaat niet off-beat, bent goed te verstaan, rapt niet over Duplo en snottenbellen en hebt ook niet bij elke paar lines exact dezelfde flow. Je bent niet goed, omdat het allemaal zo niet-onderscheidend is en vooral inhoudelijk zo gezapig, maar voor 'waardeloos' zou ik wel heel rare criteria uit de kast moeten halen. Natuurlijk heeft CannabisFristi zijn eigen, subjectieve criteria, die hij misschien ook onmogelijk 'raar' zou willen noemen, maar ik neem aan dat zijn notie van 'rap' niet veel verschilt van die van mij. Daarom kan ik zeggen dat hij overdrijft.

Ik vind het ook absoluut niet waardeloos, TL. Je vriend vind ik wel behoorlijk waardeloos, om eerlijk te zijn, maar jij rapt nog vrij aardig. Het is inderdaad wel niet-onderscheidend, daarin ben ik het met Sjaak eens, maar verder vind ik je vrij aardig rappen. Tekstueel natuurlijk niet geniaal, maar ik heb vaak genoeg veel slechter gehoord. Beat is ook wel aardig. Leuk trouwens dat je refereert naar Biggie, maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo in de tekst passen, ineens een stukje Engels.

CannabisFristi
@Sjaakspeare:

"Mensen die ongezouten meningen willen geven, draven nog wel eens door in het loslaten van sociaal handige retoriek, in de zin dat ze in hun directheid zelfs nog negatiever zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn" Recht voor z'n raap heet dat ook wel
"Natuurlijk heeft CannabisFristi zijn eigen, subjectieve criteria, die hij misschien ook onmogelijk 'raar' zou willen noemen" Juist......
"Daarom kan ik zeggen dat hij overdrijft." Knap van je

SHOTS FIRED!!!??!!

CannabisFristi ''recht voor zijn raap'' noemen is ongepast gezien deze user het puur doet om te provoceren, en als dat niet het geval is: om aandacht te scoren.

CannabisFristi
Punt.

CannabisFristi
Sangha ft Spark, op een beat van Brenx Beats.

Gooi je "ongezouten" mening er op los!!

@ Sjaakspeare

Daar kan ik me in vinden..
Ik weet hoe het werkt, jammer genoeg liet ik me uit de tent lokken. Had er gewoon vanaf het begin niet op in moeten gaan.

TheLegacy schreef:
(embed)

Oké dit is een nummer van mij en een maat van me. Samen vormen we het hip-hop collectief Nacht|Lab. Ik ben de 2e rapper in dit nummer, hopelijk vinden jullie het wat. Kritiek is natuurlijk ook welkom.. Hij zal verschijnen onder de naam BMK en ik onder de naam Bok. Enjoy!

1) Dit is NL rap, dus krijg je veel haat
2) Zo wat?
3) Inhoudelijk: Mis een clip. Ik doe moeite om jouw nummer te zien, maak dan ook een clip. Voor 250 euro kun je de clip zelfs laten maken zoals deze gasten YouTube - VM feat. Baron - Breekpunt hebben gedaan.
Trek een maand extra uit. Mix het geluid wat beter af, en doe je rappartij over.
Dan heb je een hele redelijke clip uitgebracht.

Dus ze moeten een clip maken omdat ze een nummer hebben gemaakt? ='] Wat je met je eerste twee punten wil duidelijk maken mag Joost verder weten.

FightForMore
kilowatt schreef:
(quote)

1) Dit is NL rap, dus krijg je veel haat
2) Zo wat?
3) Inhoudelijk: Mis een clip. Ik doe moeite om jouw nummer te zien, maak dan ook een clip. Voor 250 euro kun je de clip zelfs laten maken zoals deze gasten YouTube - VM feat. Baron - Breekpunt hebben gedaan.
Trek een maand extra uit. Mix het geluid wat beter af, en doe je rappartij over.
Dan heb je een hele redelijke clip uitgebracht.

Ah, dus omdat jij moeite doet, moeten ze een clip maken ? Ze kunnen beter een deftig nummer maken, voordat ze een videoclip maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.