Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2011, 17:49 uur
@kilowatt
Ik heb een verrassing voor je, nummers hoef je niet te zien, je kunt ze ook alleen luisteren. Niet doorvertellen hè!
Ik heb een verrassing voor je, nummers hoef je niet te zien, je kunt ze ook alleen luisteren. Niet doorvertellen hè!

0
geplaatst: 21 februari 2011, 19:05 uur
Ja, genaamd Nieuwe Moves. Tjek www.hiphopleeft.nl voor je HipHop-newz want die site is voor bazen.
0
geplaatst: 21 februari 2011, 19:27 uur
Snoeperd schreef:
Heel vet, komt er ook een nieuw album uit van ze?
Dat staat nota bene in de titel van de clip.Heel vet, komt er ook een nieuw album uit van ze?
0
geplaatst: 21 februari 2011, 19:29 uur
Ik heb de eerste nog steeds niet helemaal geluisterd, zal het eens een paar draaibeurten geven, maar dit klinkt inderdaad goed.
0
geplaatst: 21 februari 2011, 22:54 uur
Dan vind je hun album wel dope.. Dit is wel hun meest voorkomende sound de laatste tied
.
.
0
geplaatst: 22 februari 2011, 00:36 uur
TheLegacy schreef:
@kilowatt
@kilowatt
Je had beter wat meer moeite kunnen doen, en daarna mensen gaan vragen wat ze van je werk vinden.
Moeite doen betekent ook een videoclip erbij maken.
0
geplaatst: 22 februari 2011, 11:48 uur
Geachte kilowatt,
Ben u daadwerkelijk zo achterlijk, of bestaat er een mogelijkheid dat u uw medemens op Musicmeter trollt?
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Hoogachtend,

MJ
Ben u daadwerkelijk zo achterlijk, of bestaat er een mogelijkheid dat u uw medemens op Musicmeter trollt?
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Hoogachtend,

MJ
0
geplaatst: 22 februari 2011, 18:07 uur
Wat loopt iedereen te haten op Kilowatt, die jongen wil gewoon graag weten hoe The Legacy eruit ziet (:
0
geplaatst: 22 februari 2011, 18:10 uur
Dan mag hij dat ook gewoon sturen in een prive bericht naar The Legacy..! 

0
geplaatst: 22 februari 2011, 18:11 uur
Sommige mensen doen dat soort dingen liever in het openbaar.
0
geplaatst: 22 februari 2011, 18:13 uur
Ik ben het met bedovenkebab eens. Jullie zijn gewoon jaloers op het feit dat kilowatt een baas is.
0
geplaatst: 23 februari 2011, 00:01 uur
Dr. Dre heeft gewoon het hele clip idee van Kush hiervan gejat

0
FightForMore
geplaatst: 23 februari 2011, 00:01 uur
Hij vind dat nummer dope omdat het een videoclip heeft. 

0
geplaatst: 23 februari 2011, 00:08 uur
Met "hij" doel je op mij of doel je op Dr. Dre? Ik vind het nummer namelijk tof door de beat en de flow van de rappers 

0
geplaatst: 7 maart 2011, 17:12 uur
Een album over wiri, hasj en smoken ben ik bang. Verder kijk ik er wel naar uit, maar ben bang voor de teksten
.
.* denotes required fields.