Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2011, 16:35 uur
Ik vind die eerste MC maar matig, vooral qua stemgebruik. Tweede heeft wel vette stem. Laatste ook heel dope. Jammer dat ze de slechtste de track laten openen. Ook een erg dikke beat!
0
geplaatst: 2 juni 2011, 13:07 uur
WTF 
Ook die beat die totaal niet bij de muziek past en dan die ongelovelijk slechte vocals

Ook die beat die totaal niet bij de muziek past en dan die ongelovelijk slechte vocals

0
geplaatst: 2 juni 2011, 13:29 uur
niels94 schreef:
Er zou toch nog nieuw werk van 0118 uitkomen?
Soon.Er zou toch nog nieuw werk van 0118 uitkomen?
0
geplaatst: 4 juni 2011, 21:01 uur
Nu heb ik dat programma gekeken, maar hoezo zeg je dat? Waren die tracks ook zo belachelijk slecht? =D
0
geplaatst: 4 juni 2011, 22:10 uur
Ow dat verklaart veel. Ze luisteren gewoon veel Atmosphere natuurlijk. 

0
geplaatst: 15 juni 2011, 10:50 uur
Ja want vinger op de klitter is lekker nieuw en nog nooit op MuMe gepost

0
geplaatst: 15 juni 2011, 11:20 uur
Neen, die is zo nieuw, zoals Robbie Keane ook zegt. Vind ik Berghuis wel een stuk leuker.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 20:06 uur
Niet slecht. Met name die Coco is aangenaam om naar te luisteren, zeker omdat zijn teksten niet zo voor de hand liggen. Ze hadden alleen echt een extra vers of simpelweg twee veel langere verzen moeten schrijven. De beat is mij wel veel te eenvoudig.
Ik begrijp trouwens wel dat je 'Utrecht mocro's' er als typering bij hebt gezet. Dit laat immers zien dat niet alle Marokkanen met een piepstem en een r-vererend accent over hun supergevaarlijke en smoothe buurt en hun ongekende 'leipheid' rappen.
Ik begrijp trouwens wel dat je 'Utrecht mocro's' er als typering bij hebt gezet. Dit laat immers zien dat niet alle Marokkanen met een piepstem en een r-vererend accent over hun supergevaarlijke en smoothe buurt en hun ongekende 'leipheid' rappen.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 20:19 uur
Wat is nou weer de toegevoegde waarde van dat het om mocro's gaat? Oké, dat Utrechtse snap ik nog wel, maar ga ik er bij slepen dat Mr. Polska een Pool is? Soit, dat doet ie zelf ook wel genoeg, maar mocro's, dat vind ik altijd zo klinken als een chocoladesmaak. Doet u mij maar een ijsje mocro, zoiets.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 20:25 uur
Ik vroeg me ook af waarom het erbij stond, en vond een verklaring. Waarschijnlijk zal die wel niet overeenkomen met de werkelijkheid, maar goed.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 21:28 uur
bizar harde banger van Darryl. De man die beweert dat alle videoclips van em eindigen op meer dan 1 miljoen kliks.
Deze deed de 1e dag al een coole 50.000.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:11 uur
kilowatt schreef:
(embed)
bizar harde banger van Darryl. De man die beweert dat alle videoclips van em eindigen op meer dan 1 miljoen kliks.
(embed)
Wat automatisch garantie geeft op goede muziek natuurlijk!
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:35 uur
Dit is echt een lelijke vrouw die in een hoop stront valt voor mijn oren
.
.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 23:19 uur
Darryl is tekstueel echt om te janken. Hopelijk komt Rico dit jaar met een geweldig album 

* denotes required fields.