Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2011, 12:19 uur
kilowatt schreef:
(embed)
bizar harde banger van Darryl. De man die beweert dat alle videoclips van em eindigen op meer dan 1 miljoen kliks.
Deze deed de 1e dag al een coole 50.000.
(embed)
bizar harde banger van Darryl. De man die beweert dat alle videoclips van em eindigen op meer dan 1 miljoen kliks.
Deze deed de 1e dag al een coole 50.000.
Dat was ronduit walgelijk. "Sinds ik klein ben", oké, met lidwoorden spelen vind ik gaaf, maar ga geen werkwoorden in de verkeerde tijd zetten. Bovendien, die vent heeft nul-komma-nul swagger, al is z'n ego zo groot dat als Daryll naar een concert gaat, hij een apart kaartje voor z'n ego moet kopen.
0
geplaatst: 19 juni 2011, 12:22 uur
al is z'n ego zo groot dat als Daryll naar een concert gaat, hij een apart kaartje voor z'n ego moet kopen.

0
geplaatst: 19 juni 2011, 14:26 uur
Slowgaze schreef:
Dat was ronduit walgelijk. "Sinds ik klein ben", oké, met lidwoorden spelen vind ik gaaf, maar ga geen werkwoorden in de verkeerde tijd zetten. Bovendien, die vent heeft nul-komma-nul swagger, al is z'n ego zo groot dat als Daryll naar een concert gaat, hij een apart kaartje voor z'n ego moet kopen.
(quote)
#1. Hoe wilde jij het dan hebben? Sinds ik klein was? Sorry hoor, maar die zin klopt grammaticaal gewoon.
#2. Sinds wanneer is swagger iets positiefs?
#3. Nu we het toch over spelling hebben: dat/als-constructie.
Neemt niks weg van het feit dat dat gewoon een, zeer typische, slechte track was.
Erg lelijke beat, maar wat kan Sahtyre flowen zeg...
0
geplaatst: 19 juni 2011, 14:41 uur
1. De zin klopt niet. Het moet zijn: "Sinds ik klein was", of als Darryl het op z'n Engels probeert ("Since I am a little" --> "Omdat ik klein ben") en een omdat-zin zo formuleert, tja, het blijft een gebrek aan kennis van de Nederlandsche taal.
2. Hoor je me zeggen dat ik swagger iets positiefs vind?
3. Lees nou maar gewoon goed. Bovendien, je hebt het hier over grammatica en niet over spelling. Dat is iets heel anders.
3. Lees nou maar gewoon goed. Bovendien, je hebt het hier over grammatica en niet over spelling. Dat is iets heel anders.

0
geplaatst: 19 juni 2011, 14:52 uur
0
geplaatst: 22 juni 2011, 23:10 uur
Slowgaze schreef:
1. De zin klopt niet. Het moet zijn: "Sinds ik klein was", of als Darryl het op z'n Engels probeert ("Since I am a little" --> "Omdat ik klein ben") en een omdat-zin zo formuleert, tja, het blijft een gebrek aan kennis van de Nederlandsche taal.
1. "Sinds ik klein was, heb ik dat altijd al gedaan." "Ik doe dit sinds ik klein ben." Hij heeft gewoon gelijk hoor.

2. "Bovendien, die vent heeft nul-komma-nul swagger" Geen swagger is negatief, dus wel swagger hebben is positief, logischerwijs.
3. Dat/als-constructie (die er toch duidelijk in zit) is een formuleringsfout, geen grammatica of spelling.

0
geplaatst: 30 juni 2011, 13:05 uur
0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:32 uur
Eerste rapper is een goede vriend van me, de andere 2 rappers vind ik een stuk minder
0
geplaatst: 18 juli 2011, 16:41 uur
Om de zomer toch nog even in huis te halen. Saxofoon op het einde is altijd kippenvel.
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 16:36 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2011, 23:13 uur
misorabi schreef:
(embed)
Eerste rapper is een goede vriend van me, de andere 2 rappers vind ik een stuk minder
Klopt wel, hij is de enige van de drie die lekker flowt op de snelle beat. (embed)

0
geplaatst: 16 augustus 2011, 01:53 uur
Tijd voor twee klassiekers uit de oude doos:
En echte gangstershit uit Dordrecht:
En echte gangstershit uit Dordrecht:
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 21:40 uur
Wat een harde Spinal track zeg!
Beat isseh... niet mijn ding, maar het idee is erg vet.
Beat isseh... niet mijn ding, maar het idee is erg vet.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 22:54 uur
Ik vind de beat wel gruwelijk maar Spinal overklast de beat.
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 21:25 uur
Beat is heel erg electronisch, vaak niet mijn ding. Desondanks zet Spinal een erg vette track neer met een schema waar ik van houd: geen refrein, alleen verses.
* denotes required fields.