Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 17 maart 2009, 08:07 uur
Grijze Massa is prima te doen. Leuke lyrics en aardige beats.
Ik vind niet elk nummer even goed maar is toch een aardig album.
Ik vind niet elk nummer even goed maar is toch een aardig album.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 13:06 uur
Hier de clip van Fresku - Twijfel. Ik blijf het één van de beste tracks uit Nederland vinden. Wat een emotie legt hij er in.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 13:34 uur
Geweldig nummer inderdaad, ik verwacht heel wat van Fresku in de toekomst... Wist niet dat hier een clip van was, wel vet!
0
geplaatst: 30 maart 2009, 20:05 uur
De productie is erg goed, alleen ik vind hem niet zo "hard" rappen.
Buiten dat is het een erg goede nummer.
Buiten dat is het een erg goede nummer.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 20:11 uur
Ik vind zijn stem dus wel erg fijn, hij komt erg oprecht over. Had niet verwacht dat hij zo'n toptrack kon maken. De productie helpt natuurlijk ook een handje.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 22:30 uur
Heel indrukwekkend. Doet me heel soms een beetje aan de oude Eminem denken. Niet qua niveau (Em was hier echt absolute meester in natuurlijk) maar wel qua stijl. Maar zeker veelbelovend dit. Op het eind moet het iets eerder afgekapt worden. Fade-outs horen alleen bij de mooiere melodietjes, deze tracks moeten in je hoofd nagalmen, niet door de boxen. Maar dat zijn slechts schoonheidsfoutjes. Erg sterke track. Is er bekend of ie met een plaat gaat komen oid? Ik had nog nooit van hem gehoord namelijk...
0
geplaatst: 30 maart 2009, 22:43 uur
Deze luister ik nog steeds erg vaak. Zo veel kracht & emotie in dit nummer. Dat begin is ook geniaal hoe dat opgebouwd wordt.
Ik doe met passie waar ik goed in ben, ik maak riemen nigga

Ik doe met passie waar ik goed in ben, ik maak riemen nigga

0
geplaatst: 30 maart 2009, 22:55 uur
Niek schreef:
Is er bekend of ie met een plaat gaat komen oid? Ik had nog nooit van hem gehoord namelijk...
Is er bekend of ie met een plaat gaat komen oid? Ik had nog nooit van hem gehoord namelijk...
Hij zal binnenkort samen met Kareemineel (=Zwarte Schapen) een (gratis) album droppen. Verder is het nog niet erg duidelijk wat deze mannen in de toekomst gaan doen.
0
raffael77
geplaatst: 31 maart 2009, 07:06 uur
Als het goed is komt er volgende maand wederom een nieuwe plaat van Risskant aan samen met zijn maatje Anonymouz.
0
geplaatst: 1 april 2009, 17:18 uur
Seedorf schreef:
Hier de clip van Fresku - Twijfel. Ik blijf het één van de beste tracks uit Nederland vinden. Wat een emotie legt hij er in.
(embed)
Inmiddels wil ik het nummer bij deze al een klassieker van Nederlandse bodem noemen. De laatste dagen heeft het nummer me erg geholpen en dat is nog amper gelukt d.m.v. een lied. Hier trouwens de tekst van het nummer.Hier de clip van Fresku - Twijfel. Ik blijf het één van de beste tracks uit Nederland vinden. Wat een emotie legt hij er in.
(embed)
0
geplaatst: 1 april 2009, 18:57 uur
Dit is misschien wel het beste nummer van Nederlandse bodem. Het klinkt gewoon puur, echt, zoveel emotie.
0
raffael77
geplaatst: 2 april 2009, 09:20 uur
Als jullie van emotionele hiphop ding houden waarom kent bijna niemand hier:
Spoken Words
NL hiphop die zeer onder gewaardeerd wordt en sterker nog niet eens hier op Mume staat LOL.
Spoken Words
NL hiphop die zeer onder gewaardeerd wordt en sterker nog niet eens hier op Mume staat LOL.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 2 april 2009, 10:53 uur
Mwauh dat nummer van Fresku is wel oprecht, maar ik voel het niet echt. Je hoort ook duidelijk in zijn stem dat hij Gino Pietermaai is, dat werkt tegen hem.
0
geplaatst: 2 april 2009, 12:44 uur
raffael77 schreef:
Als jullie van emotionele hiphop ding houden waarom kent bijna niemand hier:
Spoken Words
Misschien een raar idee, maar voeg het dan zelf toe?Als jullie van emotionele hiphop ding houden waarom kent bijna niemand hier:
Spoken Words
0
Frostyx
geplaatst: 2 april 2009, 17:51 uur
Of local hero Doc John, hij heeft een nog slechtere flow 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 2 april 2009, 17:54 uur
Ik hoop dat deze Doc John dit grappig bedoelt, want anders is het echt waanzinnig slecht
.
.
0
geplaatst: 2 april 2009, 18:26 uur
Inderdaad dat het je spijt, het moet niet voorkomen dat het nog eens gebeurd
.
.
0
Social_Mask
geplaatst: 2 april 2009, 19:10 uur
Seedorf schreef:
(embed)
(embed)
Beetje langdradig aan het eind, accent was eventjes wennen, maar godverdomme zeg wat een geweldig nummer.
0
geplaatst: 3 april 2009, 17:54 uur
OMG, ik lach me hier kapot! MC Dark en Doc John, jezus zeg... Weten die gasten zelf niet hoe slecht het klinkt???
Nee, geef mij maar Fresku. Wat een toptrack is Twijfel.
0
Hypnotick
geplaatst: 3 april 2009, 22:15 uur
Zijn jullie hier trouwens bekend met Skillseen ?
Die gast heeft niet veel materiaal maar hij dropt meestal wel een aardige verse als feuture:
Los Van De Vloer ( 3rde verse )
White Trash ( 2de verse )
The League Of Extraordinary Mc's ( bij 4:59 )
Bukkake ( 1ste verse )
Die gast heeft niet veel materiaal maar hij dropt meestal wel een aardige verse als feuture:
Los Van De Vloer ( 3rde verse )
White Trash ( 2de verse )
The League Of Extraordinary Mc's ( bij 4:59 )
Bukkake ( 1ste verse )
0
Frostyx
geplaatst: 3 april 2009, 23:34 uur
Game schreef:
OMG, ik lach me hier kapot! MC Dark en Doc John, jezus zeg... Weten die gasten zelf niet hoe slecht het klinkt???
Iemand uit me klas had Doc John eerst gebeld, vragen of hij wat wou spitten, hij vind zich zelf inderdaad goed

* denotes required fields.