MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop

zoeken in:
Alleen de eerste MC vind ik aardig flowen, die andere twee, en dan zeker die tweede, bepaald niet. 'Sterk' zal ik sowieso niet in mijn mond nemen.

Frostyx
MurryMusic schreef:
Wat vinden jullie van deze up and coming boys? Hun clip was op State te zien:
(embed)

Wat een stakkers, kijk 'm de faalbeer uithangen in zijn spongebob shirt.
Die 2e showt met een Fiat Panda. dat zegt genoeg.

RedLightCityBoy
Kill_illuminati schreef:
(embed)
Sterke flows uit Amsterdam.

Dit nummer klinkt een beetje als Boomerang van Big Punisher (zelfde sample).

Dope nummer idd. Geinwijk big up.

wat een beat!
van het nieuwe album koester

Frostyx schreef:
(quote)

Wat een stakkers, kijk 'm de faalbeer uithangen in zijn spongebob shirt.
Die 2e showt met een Fiat Panda. dat zegt genoeg.

En daarna ook nog een fiets jatten van een jochie . Wat een Gangstah shss ook he .

de nummers van Fresku heeft iemand een linkje???

Download hun nieuwe EP hier: http://www.grijzemassa.net

Ik heb ik albums ergens zien liggen en proberen toe te voegen maar dat lukte niet.

Harco
Kill_illuminati schreef:
(embed)
Sterke flows uit Amsterdam.

Dit nummer klinkt een beetje als Boomerang van Big Punisher (zelfde sample).

Mijn zusje liet me deze horen (ze kent die gasten, ofzo?), maar die eerste kerel is inderdaad wel goed.

Omdat jullie echte fans zijn van me vorige post nog een van de zelfde groep dit keer een solo

Eerlijk gezegd vind ik deze al een stuk beter, de clip is niet zo geluk (ookal zie je mijn buurt ) maar het nr. is nice

Adem In. Die line over Rotjoch .
Sowieso Deventer represent toch .

Dit is idd wel een beter nummer ja van die 020 knakkers .

Stapler schreef:
Dit is idd wel een beter nummer ja van die 020 knakkers .

JA TOGGGG
Romz katholiek! tweeduizendneger, Nou pak je rust!

clip met ongeveer zelfde idee als Jiggy Djé - Michelle.
van Engels Nieuwe Album

Finalisten van De Grote Prijs van Nederland:

MurryMusic schreef:
Omdat jullie echte fans zijn van me vorige post nog een van de zelfde groep dit keer een solo

Eerlijk gezegd vind ik deze al een stuk beter, de clip is niet zo geluk (ookal zie je mijn buurt ) maar het nr. is nice
(embed)

Hoi Buikslotermeerplein.

M-Re - Mr. Michel op http://sacrifice7.hyves.nl/
Ik heb hem geproduceerd en Opin heeft hem gemixt .

Naast Dret & Krulle, Unknown Eye en Dope D.O.D. zijn ook Fotosynthese, Kraantje Pappie en Tastic door naar de finale van De Grote Prijs van Nederland (12 december in Paradiso).

Seedorf schreef:
Naast (...) zijn ook (...) Kraantje Pappie en (...) door naar de finale van De Grote Prijs van Nederland (12 december in Paradiso).

Tsjonge jonge, die Grote Prijs valt ook niet echt serieus te nemen.

Dat is me te kort door de bocht. Zeker als je bedenkt wie tot nu toe allemaal de grote prijs hebben gewonnen (Opgezwolle, Pete Philly & Perquisite, Typhoon, Kleine Jay en vorig jaar M.O. & Brakko). Deze editie lijkt op het eerste oog minder, maar Fotosynthese is een behoorlijk talent. Van Dret & Krulle zag ik laatst een video en dat viel ook niet tegen.

Edit. die video zag ik denk ik in dit topic.

raffael77
Ik hoop dat Dope DOD wint in plaats van een nederlandstalige hiphop act

Rhythm & Poetry schreef:
Dat is me te kort door de bocht. Zeker als je bedenkt wie tot nu toe allemaal de grote prijs hebben gewonnen (OPGEZWOLLE, Pete Philly & Perquisite, Typhoon, Kleine Jay en vorig jaar M.O. & Brakko)

Doe je huiswerk! Opgezwolle heeft de grote prijs nooit gewonnen, Raymzter ging er mee vandoor.

Relax
Stapler schreef:
M-Re - Mr. Michel op http://sacrifice7.hyves.nl/
Ik heb hem geproduceerd en Opin heeft hem gemixt .

Nee ik had niet goed afgemixt.. beter haal je mijn naam weg.

Verdient geen credits.

Hahah ok Bij deze heb je het dus zelf al aangegeven .

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Doe je huiswerk! Opgezwolle heeft de grote prijs nooit gewonnen, Raymzter ging er mee vandoor.

Mijn geheugen laat me wel eens in de steek. Klik en aanschouw dat ik mijn huiswerk wel gedaan heb.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Mijn geheugen laat me wel eens in de steek. Klik en aanschouw dat ik mijn huiswerk wel gedaan heb.

Volgens mij hebben Pete Philly & Perquisite de Grote Prijs ook nooit gewonnen. Bovendien had ik het gewoon over dit jaar. Dat die Spoelbak Buurtje de eerste ronde überhaupt al door is gekomen is belachelijk.

Om het dan toch over eerdere edities te hebben: M.O. & Brakko zijn tamelijk matig live. Aan Raymster wil ik liever geen woorden vuil maken, en Kleine Jay vind ik niet veel minder vermoeiend. Jawat! en Typhoon zijn dan wel weer twee hele vette winnaars.

Dret & Krulle gaan winnen, want die hebben aanhang uit de Bijlmer, jury is vast bang dat ze in elkaar worden geslagen door grote boze negers als ze hen niet laten winnen

Ik vind ze verder wel dope live, heel enthousiast enzo, maar Fotosynthese vind ik ook heel tof, zeker voor zijn leeftijd, ook al paar keer live gezien, doet 'ie toch goed!

ik hoop dat Fotosynthese wint

ik hoop op Foto, Dope DOD of Dret & Krulle
unknown eye ken ik niet zo goed maar is volgens mij niet zo heel goed.
kleine jay & Cartes zijn live juist erg goed.

Ill
Ik hoop dat Fotosynthese wint, maar ik denk dat VLT met de eer gaat strijken. Wat natuurlijk ook een leuke act is.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:30 uur

geplaatst: vandaag om 18:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.