Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2009, 23:15 uur
Fresku ft. Neenah
Die kerel zet gewoon nog een classic neer.. Wat een emotie! Diepe buiging.
Fijne zang ook van Neenah
.
Fotosynthese komt met een aardig nummer, clip had nog wel wat creatiever gemogen.
Die kerel zet gewoon nog een classic neer.. Wat een emotie! Diepe buiging.
Fijne zang ook van Neenah
.Fotosynthese komt met een aardig nummer, clip had nog wel wat creatiever gemogen.
0
raffael77
geplaatst: 5 december 2009, 02:13 uur
Zijn tekst is goed maar vind zijn rapstijl niet leuk.
Hij rapt met een te geknepen stem.
Hij rapt met een te geknepen stem.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 5 december 2009, 02:21 uur
Fresku 
Een Antiliaanse Eindhovenaar, heerlijk dat dubbele accent.

Een Antiliaanse Eindhovenaar, heerlijk dat dubbele accent.
0
geplaatst: 6 december 2009, 15:58 uur
Nieuwe Fresku lijkt op de oude. Fresku lijkt iedere keer hetzelfde kunstje te willen herhalen, ik ben benieuwd of hij nog eens met een goed ander soort nummer kan komen. Die emotionele achtbaan heb ik nu al twee keer eerder gezien (incl. onderwerp).
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 6 december 2009, 19:40 uur
Natuurlijk lijkt het soms op Twijfel bijvoorbeeld, maar zonder dit nieuwe nummer zouden we veel jeugd informatie missen. Ik Ben Hier brengt me echt kippenvel... indrukwekkend nummer.
0
raffael77
geplaatst: 7 december 2009, 09:12 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dat heb ik nu dus ook. Het gaat vervelen.
Dat heb ik nu dus ook. Het gaat vervelen.
Dat is juist een bepaalde strategie waardoor mensen hem echt willen luisteren maar ik weet nu al dat zijn album zuig is juist door telkens zulke nummers te maken.
Kwa tekst zit het goed in elkaar maar de beats zijn een stuk minder.
0
geplaatst: 8 december 2009, 09:47 uur
raffael77 schreef:
Dat is juist een bepaalde strategie waardoor mensen hem echt willen luisteren maar ik weet nu al dat zijn album zuig is juist door telkens zulke nummers te maken.
Weet jij al wat er allemaal op zijn nieuwe album staat?
hij heeft tot nu toe niet alleen maar dat soort tracks gemaakt.
je hebt gelijk, twijfel en ik ben hier zijn hetzelfde soort tracks, maar behalve deze 2 heeft hij genoeg andere tracks.
0
geplaatst: 8 december 2009, 13:03 uur
Hij zal op zijn album er heus wel wat meer variatie in brengen, al ben ik er ook vrij zeker van dat het constant een soortgelijke serieuze inslag krijgt.
0
raffael77
geplaatst: 11 december 2009, 10:31 uur
thomzi50 schreef:
Hij zal op zijn album er heus wel wat meer variatie in brengen, al ben ik er ook vrij zeker van dat het constant een soortgelijke serieuze inslag krijgt.
Mag dan wel wezen maar hij heeft ook een kut flow en zijn stem vind ik ook niet geweldig dus deze gast laat ik links liggen.
0
geplaatst: 11 december 2009, 10:39 uur
Waar is het allemaal om te doen. Het zijn enkel twee nummers. Hoeveel artiesten komen wel niet weg met duizende ballade's zonder dat het ergens onderscheidend wordt. Dit zijn de singles. Dat zijn over het algemeen de wat softere nummers.
0
geplaatst: 11 december 2009, 16:18 uur
Het is niet eens dat de onderwerpen steeds precies het zelfde zijn van Fresku waardoor ik hem matig vind. Hij rijmt steeds op dezelfde manier, geen variatie. Als hij de eerste zin rapt kun je zelf de tweede zin afmaken zonder dat je het kent.
Ben het met raffael eens, denk omdat het bijna kerst is.
En omdat hij hoe dan ook de man met knowledge blijft.
Ben het met raffael eens, denk omdat het bijna kerst is.
En omdat hij hoe dan ook de man met knowledge blijft.
0
Social_Mask
geplaatst: 11 december 2009, 16:33 uur
Ik hoorde het nummer onlangs, en ben het wel eens met R&P. Wel met de kanttekening dat ik Twijfel best een mooi nummer vond.
0
geplaatst: 12 december 2009, 12:35 uur
0
geplaatst: 13 december 2009, 20:32 uur
Plakband schreef:
Dret & Krulle gaan winnen, want die hebben aanhang uit de Bijlmer, jury is vast bang dat ze in elkaar worden geslagen door grote boze negers als ze hen niet laten winnen
Ik vind ze verder wel dope live, heel enthousiast enzo, maar Fotosynthese vind ik ook heel tof, zeker voor zijn leeftijd, ook al paar keer live gezien, doet 'ie toch goed!
Dret & Krulle gaan winnen, want die hebben aanhang uit de Bijlmer, jury is vast bang dat ze in elkaar worden geslagen door grote boze negers als ze hen niet laten winnen

Ik vind ze verder wel dope live, heel enthousiast enzo, maar Fotosynthese vind ik ook heel tof, zeker voor zijn leeftijd, ook al paar keer live gezien, doet 'ie toch goed!
Dret en Krulle jeeeeeej!
Bij 5.59 gaat de Bijlmer losss, begin is verder niet heel boeiend, alleen maar dronken negers die in m'n oor zitten te schreeuwen

En vanaf 6.49 word ik omver gegooid en probeer ik mijn leven te redden!
* denotes required fields.