Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2010, 17:59 uur

Zou iemand nog So So Lobi: Sterker Door Liefde (Winne x Patta) willen toevoegen?
0
geplaatst: 13 maart 2010, 18:22 uur
Waarom doe je het zelf niet?
Wilde het doen maar kon de tracklist niet importeren vanuit discogs en had geen zin om het allemaal over te typen.
Wilde het doen maar kon de tracklist niet importeren vanuit discogs en had geen zin om het allemaal over te typen.
0
raffael77
geplaatst: 14 maart 2010, 12:22 uur
MAS schreef:
Helemaal gelijk heb je.
Zeer irritant een album plaatsen hier.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 12:27 uur
Vroeger ging dat veel makkelijker. Toen zaten er nog mensen met verstand.
Nu doen ze zo moeilijk om ons te pesten. Debielen zijn het.
Maar als je er iets van zegt hebben ze een grote mond.
Denken dat wij van de vorige generatie van alles op de hoogte zijn. Maar het moet ook een beetje van hun kant komen.
Ik ga stoppen met het toevoegen van albums. Heb wel betere dingen te doen.
Nu doen ze zo moeilijk om ons te pesten. Debielen zijn het.
Maar als je er iets van zegt hebben ze een grote mond.
Denken dat wij van de vorige generatie van alles op de hoogte zijn. Maar het moet ook een beetje van hun kant komen.
Ik ga stoppen met het toevoegen van albums. Heb wel betere dingen te doen.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 12:34 uur
Hm, heb ik echt al zolang niet meer iets toegevoegd dat het zo snel écht irritant is geworden?
Ik bedoel, de albums die ik heb toegevoegd vereisten meestal wel wat type-werk (als in, niet te vinden op Discogs o.i.d.), en je moet een kwaliteit hoesje mee sturen, maar voor de rest valt (viel?) het allemaal wel mee.
Ik bedoel, de albums die ik heb toegevoegd vereisten meestal wel wat type-werk (als in, niet te vinden op Discogs o.i.d.), en je moet een kwaliteit hoesje mee sturen, maar voor de rest valt (viel?) het allemaal wel mee.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 15:22 uur
Zo is het nog steeds hoor. Er is niks veranderd. Het lastige is meestal een goede hoes vinden die geaccepteerd wordt.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 18:26 uur
MAS schreef:
Als de Discogs-import-knop niet werkt, kun je ook gewoon de tracklisting van Discogs (of ergens anders vandaan) in zijn geheel copypasten en in het tekstveld zetten. Ik tijp eigenlijk nooit gehele tracklistings met de hand in.
Waar die opmerking van R&P vandaan komt is me een raadsel eigenlijk. Gelukkig zie ik dagelijks tientallen toevoegers het tegendeel bewijzen.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 18:36 uur
herman schreef:
Dat is een persiflage op een user van deze site met twee (dezelfde) getallen in zijn naam.(quote)
Waar die opmerking van R&P vandaan komt is me een raadsel eigenlijk. Gelukkig zie ik dagelijks tientallen toevoegers het tegendeel bewijzen.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 18:49 uur
Ah zo.
Ik denk dat die user gewoon te lui is om zich er even in te verdiepen. 
Ik denk dat die user gewoon te lui is om zich er even in te verdiepen. 
0
raffael77
geplaatst: 14 maart 2010, 19:04 uur
Net probeerde ik weer elevated ruffians toe te voegen en nu krijg ik weer geen album hoes erbij en ja het is 200 PIXELS
Jullie manier van albums plaatsen zuigt echt Herman en geef dat nou maar toe.
Het kost te veel tijd om iets toe te voegen. Bij bekende artiesten valt het mee maar zodra het wat minder bekend is en weinig over te vinden is ben je er veel te lang mee bezig.
Het kost te veel tijd om iets toe te voegen. Bij bekende artiesten valt het mee maar zodra het wat minder bekend is en weinig over te vinden is ben je er veel te lang mee bezig.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:10 uur
Wat een onzin; ik heb platen toegevoegd die geen hond kent en die ik gemiddeld binnen twee minuten op de site zette (wachtend op goedkeuring).
0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:13 uur
Ik heb hem inmiddels toegevoegd ik met een tracklist van een andere site. De afbeelding is wel niet zogoed maar daar kon ik niks aan doen. Hij werd onduidelijk als ik hem verkleinde naar 200 pixels.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 14 maart 2010, 22:44 uur
raffael77 schreef:
Net probeerde ik weer elevated ruffians toe te voegen en nu krijg ik weer geen album hoes erbij en ja het is 200 PIXELS
#FAIL van de dag.

0
geplaatst: 15 maart 2010, 08:35 uur
raffael77 schreef:
Er staan bijna 200.000 albums op de site. Als het echt zo moeilijk was, zouden dat er wel minder zijn. Ga maar eens kijken hoe het toevoegen bij een site als Rateyourmusic.com werkt, dan ben je wel even langer bezig.
Wist je al dat je de grootte van een afbeelding kan aanpassen in een fotoprogramma? Je kan dus ook een groter plaatje opzoeken en dat op de goede manier opslaan in een fotoprogramma. Staat ook uitgelegd op de Wiki, al weet ik niet of je daar al had gekeken.
Wat is teveel tijd? Het kost wel een beetje handigheid, maar iemand van jouw leeftijd is van het computertijdperk en zou het hele toevoegproces zo onder de knie moeten hebben. Als anderen het wel kunnen, waarom jij dan niet? Als je het 3 keer hebt gedaan dan lijkt het allemaal al een heel stuk logischer/makkelijker.
En dan nog, al moet je even zoeken naar de juiste informatie, dat hoort er ook allemaal bij. En dan is het resultaat dat er in ieder geval op 1 database ter wereld een overzichtelijke entry is het van het album - en dat kun je dan op jouw conto schrijven. Er zijn trouwens ook mensen die eigenhandig hoezen (van obscure releases die echt niet te vinden zijn/waren op internet) hebben ingescand ten einde de albums hier op MuMe toe te voegen.
Verder is er ook nog het topic Toevoeghulp (tik maar eens in in het zoekveld hierboven) waar je terecht kunt als je er even niet uitkomt. Ik wil je best even verder helpen als er iets niet lukt. Ik geloof best dat je een hoop waardevolle platen kent die nog op de site ontbreken, het zou leuk zijn als je die toe wilde voegen.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 10:21 uur
raffael77 schreef:
Net probeerde ik weer elevated ruffians toe te voegen en nu krijg ik weer geen album hoes erbij en ja het is 200 PIXELS.
Ik heb dat album maar toegevoegd (hij staat dus in de wachtrij), en het kostte me een minuut of drie/vier. Ik wil je wel wat tips geven over toevoegen; PM maar als je die wil. Maar ik vind het wel wat ongepast dat je de manier van toevoegen hier afkraakt terwijl je er zelf gewoon nog niet handig in bent (wat ook normaal is, je moet er een beetje inkomen om het makkelijker te kunnen, zoals met alle bezigheden eigenlijk).Net probeerde ik weer elevated ruffians toe te voegen en nu krijg ik weer geen album hoes erbij en ja het is 200 PIXELS.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 01:14 uur
Ik moet zeggen dat ik het toevoegen af en toe ook wat onhandig vind. Het toevoegen van de So So Lobi tape is me helaas weer niet gelukt. Het zou fijn zijn als iemand me daar mee kan helpen. Hier staat meer info daarover: De Site >> Algemeen >> Toevoeghulp
EDIT: Inmiddels heeft iemand me al geholpen.

0
geplaatst: 16 maart 2010, 12:46 uur
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf nooit wat toevoeg (zoals jullie in mijn profiel kunnen zien) maar de kritiek hierboven lijkt me wat overdreven. Als je het teveel werk vind dan doe je het toch lekker niet. Musicmeter is wat mij betreft een zeer handige site dus niets meer dan lovende kritiek voor de moderators!
0
geplaatst: 16 maart 2010, 16:25 uur
MAS schreef:
Ik moet zeggen dat ik het toevoegen af en toe ook wat onhandig vind. Het toevoegen van de So So Lobi tape is me helaas weer niet gelukt. Het zou fijn zijn als iemand me daar mee kan helpen. Hier staat meer info daarover: De Site >> Algemeen >> Toevoeghulp
Mooi. Wat lukte er niet? Als niemand het lukt, wil ik het anders ook wel doen.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 17:03 uur
Het plaatje werd een beetje "korrelig" als ik het verkleinde met irfanview. Inmiddels heeft een andere user uit het toevoeghulp topic hem al voor me verkleind. Dus als het goed is staat so so lobi er bijna op. 

0
geplaatst: 17 maart 2010, 11:35 uur
Oke
dat zal ik de volgende keer doen. Ik ben slecht in zulke dingen ik had de wiki maar opgevolgd.
dat zal ik de volgende keer doen. Ik ben slecht in zulke dingen ik had de wiki maar opgevolgd.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 10:51 uur
Kan iemand een cover van het album van Grijze Masa toevoegen? Ik kon er geen vinden.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 13:22 uur
Van Doutmaris? Ik zou hem kunnen inscannen, ik weet niet of dat helpt?
0
geplaatst: 23 maart 2010, 16:29 uur
Na een keer luisteren vind ik Dead Homies zwaar kut! Vooral de refreintjes verpesten het. Het lijkt wel of Steen en N7N het slechtste in elkaar naar boven halen.
Is dit de albumcover van Doutmaris?

Is dit de albumcover van Doutmaris?

0
geplaatst: 23 maart 2010, 17:05 uur
Intro van Morsdood slaat echt nergens op. Langzaam zal je sterven in het mortuarium. 

0
geplaatst: 23 maart 2010, 17:08 uur
Dat intro is inderdaad echt triest. Ik schrok gewoon toen ik het hoorde. Ik had gehoopt dat Steen zich zou aanpassen aan N7N maar het is eerder andersom.
* denotes required fields.