MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop

zoeken in:
Seedorf schreef:
(quote)

Nog maar eentje uit Dordt dan:
(embed)

Dit vind ik eigenlijk nog redelijk in vergelijking met al die andere straatrap waarvan er zoveel is. Wat wel grappig is, is dat je sommige van die lokaties en gasten te herkennen van je basisschool en dat ze dan opeens blijken te rappen. Trouwens, bekend met Mc Straatidioot, Seedorf?

Best een harde track, maar moet ff wennen aan de flows van de heren.

Het aloude probleem wat ik heb met NLtalige hiphop...Hij begint echt goed deze track, maar die flows/accenten halen me gewoon uit de vibe.

Ik vind die 'Dakloos Cypher' van Het Verzet die raffael postte wel echt supervet trouwens, zou wel een album van die lui willen horen.

toris
die van ongezond vind ik nog best hard, die van kernkoppen vind ik echt niks...

Me eigen . Ga het al niet eens meer beluisteren.

toris
MJ_DA_MAN schreef:

besteed je tijd inderdaad maar niet aan dat nummer

MJ_DA_MAN schreef:

Da Man .

MAS
Ik heb 'ÉÉn na 2 of 3 luisterbeurten niet meer gedraait. Misschien dat ik het bij de rerelease weer een kans geef want hun vorige weerk en NC kon ik wel waarderen.

Stapler schreef:
(quote)
Da Man .
Swagger > foutief Nederlands

MAS schreef:
Ik heb 'ÉÉn na 2 of 3 luisterbeurten niet meer gedraait. Misschien dat ik het bij de rerelease weer een kans geef want hun vorige weerk en NC kon ik wel waarderen.

Wat heb je allemaal?

toris

Deze vind ik persoonlijk best hard

MAS
Stapler schreef:
(quote)

Wat heb je allemaal?

Hoe bedoel je? Van NC en Kernkoppen of wat?

MAS
Kan iemand de afbeeldingen van deze hoezen 200 x 200 maken zodat ik ze aan de site kan toevoegen of een andere afbeelding er van zoeken. Ik heb het al gevraagd bij toevoeghulp maar daar reageerde niemand. Het zijn de covers van D.A.C. - Professioneel Spinnen en DuvelDuvel - Rijmpappie nummer 1.

(afbeelding)

(afbeelding)

WahdiKareem met Marq Aaron - De Rekenschap

MAS

Het lukte me wel om ze te vergroten maar niet om de kwaliteit een beetje fatsoenlijk te houden.

Hiermee kan dat wel:

MAS
Oke bedankt ik ga het vandaag of morgen proberen!

MAS schreef:
(quote)

Hoe bedoel je? Van NC en Kernkoppen of wat?

Nee ik snap voor geen meter waar je het over hebt wat is NC?
Nuclear Family? En welk album?

MAS
Aah zo. Ik bedoelde dat ik hun vorige EP (Terug Naar de Kern) en de 2 Nuclear Family albums wel kon waarderen.

toris schreef:
(embed)
Deze vind ik persoonlijk best hard

Ik ook. Het heeft echt een Sunz of Man-sfeer. Dat vind ik wel vet. De MC's zijn ook bijna allemaal sterk. Eigenlijk alleen die tweede flap na Brakko (Killa G of zo) niet. De rest heeft harde, scherpe flows. De teksten zijn niet bepaald indrukwekkend, maar bij van dit soort knalrap staat dat natuurlijk ook niet centraal.

MAS
Die Bijlmerstyle sessie is inderdaad vet. Ik ben zowiezo wel een fan van Samen Sterk records.

iemand al bekend met fata????

Fata Morgana bedoelt u?

F A T A!
Gewoon Bam is uit .

Deventer

MAS
Fata Morgana is op zich geen verkeerde groep maar ik zag ze 3 jaar geleden een keer live en toen waren ze echt slecht.

MAS schreef:
(quote)

Het lukte me wel om ze te vergroten maar niet om de kwaliteit een beetje fatsoenlijk te houden.

Nog gelukt en toegevoegd?

toris
MAS schreef:
Die Bijlmerstyle sessie is inderdaad vet. Ik ben zowiezo wel een fan van Samen Sterk records.

me 2 en dan met name dret & krulle

FightForMore

Brakko doet het hem weer.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:47 uur

geplaatst: vandaag om 14:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.