MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop

zoeken in:
toris
diggy dex, ik vind het denk ik de verschrikkelijkste rapper die er in dit land rond loopt, erger dan ali b. "Slaap Lekker", kan het nog commercieeler?

Diggy Dex?

Vind ik daarentegen een van de beste! Heerlijke flow en goede teksten.
Hij brengt wel wat commerciele nummers uit, maar die klinken gewoon erg goed en dat is toch het belangrijkst in muziek.

Dit is erg commercieel, maar het klinkt erg lekker.(behalve k*t refrein van wudstik).

en Diggy heeft ook een hoop hele dope(niet commerciele) nummers.

Big2 murdert Diggy Dex op zijn eigen shit, dat zegt genoeg denk ik.

Ja dat maakt hem de verschrikkelijkste rapper van Nederland

Momenteel is hij wel een van de slechtste ja. In zijn D.A.C. periode was hij ook zeker niet super hoor, maar toen kon ik hem nog aanhoren, nu is het een blije gup geworden.

Niet mee eens. 'Mayonaise voor de ziel' heb ik nog zeker van genoten.

Valt 'verhalen vanuit de sofa' voor jouw onder zijn D.A.C. tijdperk? Of bedoel je daar nog voor?

FightForMore
Dat is ook die rapper van het nummer 'Slaap Lekker' met Eva de Roover (of hoe ze ook weer heet) ? Dat zegt al genoeg...

Nog over Zwart Licht gesproken, zo ziet hun planning eruit:

2010: No Juju EP
2011: Leeroy Draait Door EP
2011/2012: Nebulon (compilatie album met o.a. Skinto & D.Lipps)
2012/2013: studio album

Ze hebben gezegd dat hun volgende studio album hun échte album wordt (Bliksemschicht was maar een introductie) en dat ze daarna gaan stoppen..

In iedergeval duurt het nog wel even voor we weer een nieuw, volledig Zwart Licht album krijgen

Het duurt ook allemaal wel erg lang. De Leeroy Draait Door zou eigenlijk in 2009 komen, maar die is er dus nog steeds niet. De No Juju EP zou er ook allang moeten zijn... En dat Nebulon-project had dit najaar moeten verschijnen.

Een EP, die meer dan 2 jaar duurt om te maken... Detox taferelen.

Ja, in een interview van januari 2009 zei Leeroy dat ie zeker weten dat jaar zou verschijnen. In een interview van juni dit jaar zei hij echter dat hij er niet echt tijd voor had omdat ie het druk had met andere dingen, en dat ie die eerst wou afronden om zich daarna volledig op Leeroy Draait Door te richten. Maar die No Juju EP, dat kan toch niet al te lang meer duren...

MAS
JustiFicatioN schreef:
Niet mee eens. 'Mayonaise voor de ziel' heb ik nog zeker van genoten.

Valt 'verhalen vanuit de sofa' voor jouw onder zijn D.A.C. tijdperk? Of bedoel je daar nog voor?

Verhalen Vanuit De Sofa vond ik wel een vet album. Mayonaise Voor de Ziel vind ik al een stuk minder.

FightForMore schreef:
Dat is ook die rapper van het nummer 'Slaap Lekker' met Eva de Roover (of hoe ze ook weer heet) ? Dat zegt al genoeg...

Dat vond ik wel een leuk nummer.

No Juju komt 29 oktober voor degene die het niet weten.

Oh da's al snel! Mooi zo, eindelijk weer nieuwe muziek van Zwart Licht!

Alle vertragingen komen door Akwasi's toneelstudie. Hij studeert 5 dagen in de week en moet in de weekenden optreden en nummers opnemen. Lijkt me vrij hectisch.

Maar hij heeft niks met de Leeroy-EP te maken. Dat is echt iets tussen Leeroy en Hayzee.

toris
JustiFicatioN schreef:
Ja dat maakt hem de verschrikkelijkste rapper van Nederland

Daarbij wil ik wel zeggen dat ik me niet in hem verdiept heb, ik ken alleen de hitjes, zoals het eerder genoemde "slaap lekker"

FightForMore
No Juju gaat sowieso knallen door m'n speakers, Zwart Licht behoort tot de top.

P-DawG

toris
een toffe instrumental

P-DawG
Ja toch! Gemaakt door een goede vriend van mij.

Hij heeft dit nummer ook geproduceerd in samenwerking met een andere mattie van me:

Kidson Jones = een vriend van u?

P-DawG
Sjawel.

Zeg maar dat ik heb genoten van zijn review van 50 Cent - BISD .

P-DawG

Ik hoop ook van het nummer?

Niet echt, maar dan nog gaat muziek maken hem duidelijk beter af dan het reviewen van albums .

Ik vind het nummer wel goed.

blije shit.

P-DawG
Wacke sjit.

toffe shit

Gast
geplaatst: vandaag om 18:10 uur

geplaatst: vandaag om 18:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.