MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop

zoeken in:
P-DawG

Wack en shit.

Insane skills.

toris

Ik moet zeggen dat ik hem steeds meer kan waarderen, ik word zelfs nieuwsgierig naar zijn album.

Wat is er mis met jullie man? Op die posts van P-Dawg na is het de laatste tijd wel heel wack..

toris
Ik vind dat nino er op alle punten op vooruit is gegaan.

Dat Kidson Jones tot de besten van de afgelopen tijd hoort in dit topic zegt idd heel veel.

P-DawG
Stapler schreef:
Op die posts van P-Dawg na is het de laatste tijd wel heel wack..

Zo slecht vind ik die sessie van Nino anders helemaal niet..

Ik vind die beats van Kurzalot erg goed te doen. Ze zijn allebei goed in balans ondanks op het eerste gehoor niet vanzelfsprekende samplecombinaties. Daardoor wordt het enigszins vervreemdend, wat ik als neerbuigend-elitaire kwal natuurlijk mateloos kan waarderen.

Ik vind die sessie anders helemaal niks...

FightForMore
Nino....

MAS
Vind die van Kidson Jones ook niet echt geweldig.

heyy ik heb dat plaatje geschoten

Nieuwe track van FTG vol. 2

Freez doet me een beetje denken aan Tastic .

Sticks klinkt hard op die G-Funk beat!

Wie heeft die beat gemaakt ?

Die BEAT! Wat vet.

Had toch liever iemand anders hier op gehoord. Sticks is niet slecht ofzo maar toch, vind z'n stem en flow hier niet echt passen.

@ Stapler

A.R.T. heeft de beat gemaakt.

MAS
DIkke shit dat nummer van Sticks. Freez kende ik nog niet maar die klinkt ook niet verkeerd. Binnenkort Alledaagse Waanzin maar eens goed gaan luisteren.

Vet nummer van Freez en Sticks!

De Kwelling van Pythagoras - De Kwelling

Ik vind de raps slecht. Ontoereikende intonatievaardigheid, (daardoor) te eenzijdig ritmisch gericht en lompe narcoticateksten. Maar de beat vind ik heel aardig. Die had alleen wat helderder kunnen klinken.

Trouwens:
YouTube - 12. Manolo - Geen Twijfels (ft. Wecks)(TurkseKeuken)
Van die Yes-R-rap is altijd ronduit lachwekkend wanneer het totaal onsuccesvol is, ondanks dat het erg serieus is opgezet.

Nederlnadse HipHOp artiesten hebben vaak wel leuke originele namen. Geen Lils of Bigs. Ik bedoel Boef en de gelogeerde aap, geniaal toch? Slaat die naam ergens op trouwens?

Tweede deel slaat uiteraard op het spreekwoord/gezegde: "in de aap gelogeerd zijn".

Dat spreekwoord ken(de) ik niet.

Ik vind het een beetje het net-niet verhaal Sjaak . Met name de raps natuurlijk, de mix klinkt ook niet zo knal al blijft het youtube. Verder wel aardig gesampled.

Ik vind Manu meestal wat te duidelijk en ergerlijk hamerend met zijn teksten over politiek en maatschappij. Hier doet ie dan ook precies wat ik beschrijf maar dan wel in topvorm:

Ben normaal niet zo weg van Manu, maar die track is indd dope.

FTG bij Wat Anders:

Wel dope om De Gelogeerde Aap een keer op zo'n beat te horen .

FightForMore
Waarom gebruikt hij auto-tune bij de zin 'Haal je money van de bank af' ? Daarom vind ik het maar een mager nummer.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:58 uur

geplaatst: vandaag om 19:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.