Gappie33
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 19 augustus 2006
Laatste bezoek: 18 januari 2016, 22:44 uur
Aantal stemmen: 44
Gemiddelde: 4,25
Standaardafwijking: 0,42
Aantal berichten: 14
Top 10 albums
- 1. Joni Mitchell - Court and Spark (1974)
- 2. Eurythmics - Savage (1987)
- 3. Sufjan Stevens - All Delighted People EP (2010)
- 4. Jennifer Terran - Cruel (1996)
- 6. Owen Pallett - Heartland (2010)
- 7. Guesch Patti & Encore - Nomades (1990)
- 8. Muse - Absolution (2003)
- 9. Tori Amos - Abnormally Attracted to Sin (2009)
Recente stemmen
- 5,0Benny Andersson / Tim Rice / Björn Ulvaeus - Chess (1984) geplaatst: 25 juni 2015, 22:59 uur
- 4,5Sarah McLachlan - Shine On (2014) geplaatst: 26 juni 2014, 14:07 uur
- 4,5Aafke Romeijn - Stella Must Die! (2011) geplaatst: 5 juni 2012, 22:48 uur, stem was: 5,0
- 4,0My Brightest Diamond - All Things Will Unwind (2011) geplaatst: 27 oktober 2011, 21:36 uur
- 4,0Stephanie Dosen - A Lily for the Spectre (2007) geplaatst: 1 oktober 2011, 00:44 uur
- 4,5St. Vincent - Strange Mercy (2011) geplaatst: 1 oktober 2011, 00:36 uur
- 4,0Tori Amos - Night of Hunters (2011) geplaatst: 1 oktober 2011, 00:36 uur, stem was: 3,5
- 3,5Sarah McLachlan - Laws of Illusion (2010) geplaatst: 12 juli 2011, 21:46 uur, stem was: 5,0
- 4,5Sufjan Stevens - All Delighted People EP (2010) geplaatst: 12 juli 2011, 21:30 uur
- 4,0Muse - Absolution (2003) geplaatst: 12 juli 2011, 21:30 uur