Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2008, 21:05 uur
Binnenkort weer vaak te zien en te horen:
Last Christmas van Wham
Last Christmas van Wham

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 december 2008, 21:25 uur
Gadver ja, en dan komt die rotzooi van Mariah Carey ook weer langs.. shit.. Ik moet de radio ontlopen de komende tijd

0
geplaatst: 5 december 2008, 21:27 uur
Stijn_Slayer schreef:
Gadver ja, en dan komt die rotzooi van Mariah Carey ook weer langs.. shit.. Ik moet de radio ontlopen de komende tijd
(quote)

Zeg maar gerust altijd. Zo'n beetje alles wat vaak op de radio te horen is mag van mij dit topic in.
0
geplaatst: 5 december 2008, 21:54 uur
MDV schreef:
Zeg maar gerust altijd. Zo'n beetje alles wat vaak op de radio te horen is mag van mij dit topic in.
(quote)
en mary's boy child! oh nee

hopelijk draaien ze ook nog es do they know it's christmas, dat vind ik een goeie kerstsong
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 december 2008, 23:39 uur
Boney M (kotsemmers beschikbaar op voorraad)
0
geplaatst: 6 december 2008, 00:15 uur
Je post nogal vaak in dit topic, Sir Spamalot. Aan wie heb je dan geen hekel?
Boney M behoort niet tot mijn favoriete artiesten maar ik heb 100x slechter gehoord. Zoals het door jou in dit topic vermelde Crazy Frog (tot nu toe ken ik nog niets slechters) of - eveneens door jou vermeld - Kate Ryan en haar verkrachting van "Ella Elle l'a".
Boney M behoort niet tot mijn favoriete artiesten maar ik heb 100x slechter gehoord. Zoals het door jou in dit topic vermelde Crazy Frog (tot nu toe ken ik nog niets slechters) of - eveneens door jou vermeld - Kate Ryan en haar verkrachting van "Ella Elle l'a".
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 december 2008, 00:21 uur
Ja inderdaad, och een frustratie ventileren zeker? En daarbij, ik "hou" van meer artiesten dan ik er "haat", dus no bones broken.
0
geplaatst: 21 december 2008, 11:18 uur
In een eerdere post had ik over de hoogmoed van sommige artiesten als Mariah Carey en Oasis.
Het ergste op dit gebied vind ik toch wel Fred Durst van Limp Bizkit (vreemd dat hij nauwelijks vernoemd wordt in dit topic). Niet alleen heeft hij een belachelijk groot ego, zijn teksten zijn zo plat en egocentrisch dat het niet om aan te horen is en vocaal stelt hij ook niets voor.
Het ergste op dit gebied vind ik toch wel Fred Durst van Limp Bizkit (vreemd dat hij nauwelijks vernoemd wordt in dit topic). Niet alleen heeft hij een belachelijk groot ego, zijn teksten zijn zo plat en egocentrisch dat het niet om aan te horen is en vocaal stelt hij ook niets voor.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 december 2008, 11:24 uur
Bestaan hij en Limp Bizkit (de naam alleen al
) nog steeds? Inderdaad geen greintje talent..
) nog steeds? Inderdaad geen greintje talent..
0
geplaatst: 21 december 2008, 11:29 uur
Nope, ze bestaan niet meer. En geen greintje talent maakt toch niet veel uit? Ik heb meer bewondering voor een talentloze muzikant die toch goede muziek maakt dan een talentvolle die dezelfde muziek maakt. Jammer genoeg heeft Fred Durst alleen maar bagger afgeleverd, misschien heeft hij daar juist talent voor...
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 december 2008, 11:29 uur
Fred Durst? Dat is toch dien oelewapper met zijn rode pet. Belachelijk ventje en Limp Bizkit stelt ook niet veel voor...
0
geplaatst: 21 december 2008, 17:37 uur
MDV schreef:
Ik heb meer bewondering voor een talentloze muzikant die toch goede muziek maakt dan een talentvolle die dezelfde muziek maakt.
Ik heb meer bewondering voor een talentloze muzikant die toch goede muziek maakt dan een talentvolle die dezelfde muziek maakt.
Een talentloze muzikant die goede muziek maakt ... is dat geen paradox? Ik denk dat je een zekere talent moet hebben om goede muziek te maken.
0
geplaatst: 21 december 2008, 18:04 uur
Laat ik het zo zeggen: Je hebt van die mensen die dingen uit zichzelf moeiteloos kunnen, en je hebt mensen die iets met vallen, opstaan en hard werken leren. Ik heb meer bewondering voor mensen in de tweede categorie dan mensen in de eerste.
0
geplaatst: 21 december 2008, 18:24 uur
De grootste musici zijn dan ook vaak artiesten die het zichzelf met pijn en moeite hebben aangeleerd.. zelden zijn het conservatorium afgestudeerden of zuivere zangers.. degenen die dat wel zijn zijn vaak redelijk saai.
0
geplaatst: 21 december 2008, 18:43 uur
Je kunt technisch muzikaal begaafd zijn in die zin dat je je stem of instrumenten perfect beheerst, je moet ook en vooral het talent hebben om pakkende melodieën en teksten te brengen en dat laatste is lang niet voor iedereen weggelegd.
En muzikaal talent alleen is niet voldoende, eigenheid en doorzettingsvermogen is ook zeer belangrijk. De beste muzikanten ter wereld zijn met vallen en opstaan aan de top geraakt.
En muzikaal talent alleen is niet voldoende, eigenheid en doorzettingsvermogen is ook zeer belangrijk. De beste muzikanten ter wereld zijn met vallen en opstaan aan de top geraakt.
0
Nicci
geplaatst: 21 december 2008, 19:34 uur
orbit schreef:
De grootste musici zijn dan ook vaak artiesten die het zichzelf met pijn en moeite hebben aangeleerd..
De grootste musici zijn dan ook vaak artiesten die het zichzelf met pijn en moeite hebben aangeleerd..
Dit kan je volgens mij niet hardmaken. De grootste musici zijn mensen met een enorme aanleg; een godgegeven talent; vaak workaholics.
Of je het nu over Mozart, Prince, Miles Davis of Bach hebt: ze hebben het niet met veel pijn en moeite geleerd, maar konden het al.
0
geplaatst: 21 december 2008, 19:50 uur
Volgens mij kan jij niet hardmaken dat de god die hun talent heeft gegeven bestaat.
0
geplaatst: 21 december 2008, 20:00 uur
Het kon altijd nog gebeuren dat er iemand in de tussentijd nog ging posten, dan had het een beetje raar gestaan.
0
geplaatst: 21 december 2008, 20:05 uur
Nicci schreef:
Dit kan je volgens mij niet hardmaken. De grootste musici zijn mensen met een enorme aanleg; een godgegeven talent; vaak workaholics.
Of je het nu over Mozart, Prince, Miles Davis of Bach hebt: ze hebben het niet met veel pijn en moeite geleerd, maar konden het al.
(quote)
Mozart zeker ja.. of die anderen nu de grootsten zijn weet ik niet zo net. Ik doelde eigenlijk meer op bands als The Beatles, Stones, dat soort werk.
0
geplaatst: 21 december 2008, 20:15 uur
Er zijn ook goede artiesten die geen fuck deden naast de junk uit hangen maar toch respecteer ik die artiesten wel meer dan iemand die er heel erg zn best voor doet maar toch vervelende muziek maakt.
0
Nicci
geplaatst: 21 december 2008, 20:18 uur
Waarom moet je nu weer over Herman Brood beginnen, Misorabi? 

0
Johny Favourite
geplaatst: 21 december 2008, 20:18 uur
orbit schreef:
Mozart zeker ja.. of die anderen nu de grootsten zijn weet ik niet zo net. Ik doelde eigenlijk meer op bands als The Beatles, Stones, dat soort werk.
(quote)
Bach, Miles Davis... en jij vraagt je af of deze bij de grootsten horen?
0
geplaatst: 21 december 2008, 20:21 uur
misorabi schreef:
Er zijn ook goede artiesten die geen fuck deden naast de junk uit hangen maar toch respecteer ik die artiesten wel meer dan iemand die er heel erg zn best voor doet maar toch vervelende muziek maakt.
Maar dat is nog altijd beter dan een artiest die de junk uithangt en ook nog eens vervelende muziek maakt.
0
geplaatst: 21 december 2008, 20:29 uur
Johny Favourite schreef:
(quote)
Sowieso is het niet hetzelfde voor klassieke muziek of jazz.. dat zijn muziekvormen die nu juist draaien om muzikale kunde en de perfectionering van de uitvoering.
En qua populaire muziek vind ik The Beatles wel wat groter ja, jij niet?
0
geplaatst: 21 december 2008, 20:32 uur
Ik had eigenlijk Charlie Parker in mn gedachte. hij was junk 4 life
* denotes required fields.

?