MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Gallow
Woutt schreef:
Wat is het nummer in de reclame van 'T-Mobile Relax' ? Ik kan het niet vinden op ster.nl.

Is het deze?

http://www.youtube.com/watch?v=rAtKiZhi6xU

ranboy schreef:
(quote)

Is het Rockaria van ELO?

http://www.youtube.com/watch?v=VKK_XW74teM

Nee, helaas het is 'm niet maar toch bedankt.

lowieke schreef:
In De Site > Algemeen > Zoek een nummer:

Hey ik zoek een nummer! Hij was vandaag in het programma 'waar is de mol?' (aflevering: Ilonka Elmont).

Er zat een nummer in op een gegeven moment, die ik gewoon ken en hij is ook helemaal niet oud. Maar ik kan het echt neeeeeeergens vinden wie of wat het is.....

Enige dat ik weet is dat het alleen piano is en HIJ zingt: she's gone gone gone gone gone.....

Zou best een cover kunnen zijn.....kan iemand me helpen??? Ik kan hier niet tegen

Is het Bill Withers of wellicht de remix van hetzelfde nummer?

willemdeux schreef:
Ik zoek een nummer dat begint met een vrouwelijke opera-stem en daarna gaat het nummer pas echt rockend "los". Het is een bombastisch nummer.

Zowel Within Temptation als Nightwish hebben diverse nummers die aan deze beschrijving voldoen

Evenecense komt ook in aanmerking..........

Alsmede Epica, After Forever, etc. Noem ze maar op.

Ik zoek trouwens een liedje met een refrein. Iemand een idee?

De laatste drie reacties getuigen niet van scherp lezen. Willemdeux voegde aan zijn vraag toe:

Nee, ik denk wel dat het uit de jaren 70 komt. Het is niet Nina Hagen, het begin is een vrouwenstem (opera). Wanneer het losgaat is het een mannenstem

Alle genoemde suggesties vallen dus om twee redenen af....

Je hebt gelijk. Oeps.

ranboy schreef:
De laatste drie reacties getuigen niet van scherp lezen. Willemdeux voegde aan zijn vraag toe:

Nee, ik denk wel dat het uit de jaren 70 komt. Het is niet Nina Hagen, het begin is een vrouwenstem (opera). Wanneer het losgaat is het een mannenstem

Alle genoemde suggesties vallen dus om twee redenen af....

Ik heb het nummer gehoord jaren terug bij arrow classic rock als introductie op de arrow rock 500 of bij veronica als introductie op top 100 allertijden. Ik weet niet of iemand iets heeft aan deze informatie!!!

YoG
Op TMF Dance (ja ik zap er wel eens langs) draaien ze nu een bijzonder nummer.
Het probleem is, ik heb gisteren wat proberen te onthouden uit de muziek. Het moet nog ergens in mn hoofd zitten maar komt er nu voorlopig niet uit.
Dus ik probeer het even vanaf de visuele kant.

Eh, erg mooie vrouw loopt door de supermarkt met aan haar zijde een jonge gozer (had ik kunnen zijn). Ze draagt een vreemd soort oorkapjes. Fel blond haar, enorme knap koppie, mooie lange benen, dikke plateaunaaldhakzolen (hoe heten die dingen??), met daarboven de mooiste benen, erg knap koppie, mooi blond haar en een vreemd soort kledingstuk over de oren. Mooi strak figuur, verfrissende oogopslag

Wat vreemd dat ik de muziek niet meer kan herinneren

Ik dacht dat het iets van soft-electro-poppy achtig iets was

Wat debiel dat ze de artiest+tracktitel niet meer laten zien aan het eind van een nummer.. dat doen ze tegenwoordig op elke TMF zender.. er zal wel een soort marketing-achtige reden achter zitten......... iemand een duidelijke verklaring hiervoor?

Ik zoek de country-introsong van de sketch Boeren van Draadstaal.
Iemand enig idee?
Ik kan het nergens vinden.

YoG schreef:
Op TMF Dance (ja ik zap er wel eens langs) draaien ze nu een bijzonder nummer.
Het probleem is, ik heb gisteren wat proberen te onthouden uit de muziek. Het moet nog ergens in mn hoofd zitten maar komt er nu voorlopig niet uit.
Dus ik probeer het even vanaf de visuele kant.

Eh, erg mooie vrouw loopt door de supermarkt met aan haar zijde een jonge gozer (had ik kunnen zijn). Ze draagt een vreemd soort oorkapjes. Fel blond haar, enorme knap koppie, mooie lange benen, dikke plateaunaaldhakzolen (hoe heten die dingen??), met daarboven de mooiste benen, erg knap koppie, mooi blond haar en een vreemd soort kledingstuk over de oren. Mooi strak figuur, verfrissende oogopslag

Wat vreemd dat ik de muziek niet meer kan herinneren

Ik dacht dat het iets van soft-electro-poppy achtig iets was

Wat debiel dat ze de artiest+tracktitel niet meer laten zien aan het eind van een nummer.. dat doen ze tegenwoordig op elke TMF zender.. er zal wel een soort marketing-achtige reden achter zitten......... iemand een duidelijke verklaring hiervoor?

Lady Gaga - Just Dance ??

Relax
Is dat niet Kylie Minoque o.i.d.

sq
Ik denk dat titmeister gelijk heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=M65zI9LH-as

YoG
Nee Lady GaGa kende ik gelukkig al ( )
Kylie is het ook niet.. ze heeft wel wat weg van haar qua uiterlijk, alleen stuk jonger ( )
Ik zie de clip vaak genoeg langs komen, maar ik mis altijd net het begin.. en door dat nieuwe beleid bij TMF kom ik er dus niet achter wie de artiest is

Ook in de clip: Ze zweeft samen met die gozer door de ruimte o.i.d.
Ze kijkt zo vrolijk, echt een lachebekkie

let the quest continue

metronomy
Mijn ouders keken naar Spoorloos op 12 januari, en daar hoorde ik een melodietje die me twee weken later nog steeds achtervolgt

hier staat de uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=8637097

het wordt verschillende malen gespeeld op het einde.

Ja, dat nummer wordt te pas en te onpas bij allerlei programma's gebruikt. Volgens mij heb ik het ooit gedownload, maar ik kan er zo niet opkomen. Ik zal even zoeken op m'n oude pc, misschien kom ik hem tegen.

YoG
Is dat niet van Eddie Vedder - Into the Wild OST ?

Eey, ik zoek ook een nummer.

Een paar jaar geleden was er een videoclip met, als ik het mij goed herrinner, 2 mannen in witte pakken (soort scientists). Deze gooiden iets van cassetes, of iets anders in een soort blender waardoor er niet veel meer van over bleef.

Het is een electro-achtig nummer, en ze hebben sowieso ook een album uitgebracht. De clip kwam alleen niet zo heel vaak op tv volgens mij.

Hopelijk kan iemand zich dit herrineren, zoek er nog steeds best vaak naar.

YoG
YoG schreef:
Nee Lady GaGa kende ik gelukkig al ( )
let the quest continue

Heb het inmiddels gevonden
YouTube - INFERNAL - Electric Light (filmpje begint met een heel irritant geluid, u bent gewaarschuwd)
Het gaat om Infernal - Electric Light
Een Deense productie.. dat verklaart een hoop

Hoe heet dat nummer van The Byrds waarin in het refrein telkens de tekst 74-75 terugkomt? Ik dacht dat dit ook de titel van het nummer zou zijn, maar blijkbaar niet.

Gallow

Vandaar dat ik hem niet vond...

Thanks!

2 Tracks uit een oude set van Dr. Lektroluv, zoek er al jaren naar:

Lektoluluv ID1

en

Lektroluv ID2

Degene die ze (of één) vindt is een held

Die eerste klinkt een beetje als iets van Colder. Wellicht is het te vinden als je op een stukje tekst googlet.

al meerdere malen gedaan, niks gevonden

Maar bedankt, zal dat album eens checken...

eerste nummer: iets van Tiga?
Wel goede nummers zeg, zeker de 2e is geweldig

Ik moest ook aan Tiga denken... wellicht dan een remix waarvan hij ook de vocalen heeft ingezongen, in ieder geval geen eigen nummer van hem.

Mailtje naar clone gestuurd, daar weten ze het ook niet...

De Dr. zelf is de enige die het nog kan weten waarschijnlijk, hem dus ook maar gemaild

Gast
geplaatst: vandaag om 03:08 uur

geplaatst: vandaag om 03:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.