Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
Gallow
geplaatst: 19 januari 2009, 22:25 uur
Woutt schreef:
Wat is het nummer in de reclame van 'T-Mobile Relax' ? Ik kan het niet vinden op ster.nl.
Wat is het nummer in de reclame van 'T-Mobile Relax' ? Ik kan het niet vinden op ster.nl.
Is het deze?
http://www.youtube.com/watch?v=rAtKiZhi6xU
0
geplaatst: 21 januari 2009, 15:27 uur
lowieke schreef:
In De Site > Algemeen > Zoek een nummer:
Hey ik zoek een nummer! Hij was vandaag in het programma 'waar is de mol?' (aflevering: Ilonka Elmont).
Er zat een nummer in op een gegeven moment, die ik gewoon ken en hij is ook helemaal niet oud. Maar ik kan het echt neeeeeeergens vinden wie of wat het is.....
Enige dat ik weet is dat het alleen piano is en HIJ zingt: she's gone gone gone gone gone.....
Zou best een cover kunnen zijn.....kan iemand me helpen??? Ik kan hier niet tegen
In De Site > Algemeen > Zoek een nummer:
Hey ik zoek een nummer! Hij was vandaag in het programma 'waar is de mol?' (aflevering: Ilonka Elmont).
Er zat een nummer in op een gegeven moment, die ik gewoon ken en hij is ook helemaal niet oud. Maar ik kan het echt neeeeeeergens vinden wie of wat het is.....
Enige dat ik weet is dat het alleen piano is en HIJ zingt: she's gone gone gone gone gone.....
Zou best een cover kunnen zijn.....kan iemand me helpen??? Ik kan hier niet tegen

Is het Bill Withers of wellicht de remix van hetzelfde nummer?
0
geplaatst: 22 januari 2009, 21:47 uur
willemdeux schreef:
Ik zoek een nummer dat begint met een vrouwelijke opera-stem en daarna gaat het nummer pas echt rockend "los". Het is een bombastisch nummer.
Ik zoek een nummer dat begint met een vrouwelijke opera-stem en daarna gaat het nummer pas echt rockend "los". Het is een bombastisch nummer.
Zowel Within Temptation als Nightwish hebben diverse nummers die aan deze beschrijving voldoen
0
geplaatst: 23 januari 2009, 00:17 uur
Alsmede Epica, After Forever, etc. Noem ze maar op.
Ik zoek trouwens een liedje met een refrein. Iemand een idee?
Ik zoek trouwens een liedje met een refrein. Iemand een idee?
0
geplaatst: 23 januari 2009, 00:22 uur
De laatste drie reacties getuigen niet van scherp lezen. Willemdeux voegde aan zijn vraag toe:
Nee, ik denk wel dat het uit de jaren 70 komt. Het is niet Nina Hagen, het begin is een vrouwenstem (opera). Wanneer het losgaat is het een mannenstem
Alle genoemde suggesties vallen dus om twee redenen af....
Nee, ik denk wel dat het uit de jaren 70 komt. Het is niet Nina Hagen, het begin is een vrouwenstem (opera). Wanneer het losgaat is het een mannenstem
0
geplaatst: 23 januari 2009, 12:32 uur
ranboy schreef:
De laatste drie reacties getuigen niet van scherp lezen. Willemdeux voegde aan zijn vraag toe:
Ik heb het nummer gehoord jaren terug bij arrow classic rock als introductie op de arrow rock 500 of bij veronica als introductie op top 100 allertijden. Ik weet niet of iemand iets heeft aan deze informatie!!!
0
geplaatst: 24 januari 2009, 12:35 uur
Op TMF Dance (ja ik zap er wel eens langs) draaien ze nu een bijzonder nummer.
Het probleem is, ik heb gisteren wat proberen te onthouden uit de muziek. Het moet nog ergens in mn hoofd zitten maar komt er nu voorlopig niet uit.
Dus ik probeer het even vanaf de visuele kant.
Eh, erg mooie vrouw loopt door de supermarkt met aan haar zijde een jonge gozer (had ik kunnen zijn). Ze draagt een vreemd soort oorkapjes. Fel blond haar, enorme knap koppie, mooie lange benen, dikke plateaunaaldhakzolen (hoe heten die dingen??), met daarboven de mooiste benen, erg knap koppie, mooi blond haar en een vreemd soort kledingstuk over de oren. Mooi strak figuur, verfrissende oogopslag
Wat vreemd dat ik de muziek niet meer kan herinneren
Ik dacht dat het iets van soft-electro-poppy achtig iets was
Wat debiel dat ze de artiest+tracktitel niet meer laten zien aan het eind van een nummer.. dat doen ze tegenwoordig op elke TMF zender.. er zal wel een soort marketing-achtige reden achter zitten......... iemand een duidelijke verklaring hiervoor?
Het probleem is, ik heb gisteren wat proberen te onthouden uit de muziek. Het moet nog ergens in mn hoofd zitten maar komt er nu voorlopig niet uit.
Eh, erg mooie vrouw loopt door de supermarkt met aan haar zijde een jonge gozer (had ik kunnen zijn). Ze draagt een vreemd soort oorkapjes. Fel blond haar, enorme knap koppie, mooie lange benen, dikke plateaunaaldhakzolen (hoe heten die dingen??), met daarboven de mooiste benen, erg knap koppie, mooi blond haar en een vreemd soort kledingstuk over de oren. Mooi strak figuur, verfrissende oogopslag

Wat debiel dat ze de artiest+tracktitel niet meer laten zien aan het eind van een nummer.. dat doen ze tegenwoordig op elke TMF zender.. er zal wel een soort marketing-achtige reden achter zitten......... iemand een duidelijke verklaring hiervoor?
0
geplaatst: 28 januari 2009, 10:30 uur
Ik zoek de country-introsong van de sketch Boeren van Draadstaal.
Iemand enig idee?
Ik kan het nergens vinden.
Iemand enig idee?
Ik kan het nergens vinden.
0
geplaatst: 28 januari 2009, 16:30 uur
YoG schreef:

Lady Gaga - Just Dance ??
0
geplaatst: 28 januari 2009, 17:15 uur
Ik denk dat titmeister gelijk heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=M65zI9LH-as
http://www.youtube.com/watch?v=M65zI9LH-as
0
geplaatst: 29 januari 2009, 19:33 uur
Nee Lady GaGa kende ik gelukkig al (
)
Kylie is het ook niet.. ze heeft wel wat weg van haar qua uiterlijk, alleen stuk jonger (
)
Ik zie de clip vaak genoeg langs komen, maar ik mis altijd net het begin.. en door dat nieuwe beleid bij TMF kom ik er dus niet achter wie de artiest is
Ook in de clip: Ze zweeft samen met die gozer door de ruimte o.i.d.
Ze kijkt zo vrolijk, echt een lachebekkie
let the quest continue
) Kylie is het ook niet.. ze heeft wel wat weg van haar qua uiterlijk, alleen stuk jonger (
)Ik zie de clip vaak genoeg langs komen, maar ik mis altijd net het begin.. en door dat nieuwe beleid bij TMF kom ik er dus niet achter wie de artiest is
Ook in de clip: Ze zweeft samen met die gozer door de ruimte o.i.d.
Ze kijkt zo vrolijk, echt een lachebekkie

let the quest continue
0
metronomy
geplaatst: 29 januari 2009, 19:54 uur
Mijn ouders keken naar Spoorloos op 12 januari, en daar hoorde ik een melodietje die me twee weken later nog steeds achtervolgt
hier staat de uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=8637097
het wordt verschillende malen gespeeld op het einde.
hier staat de uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=8637097
het wordt verschillende malen gespeeld op het einde.
0
geplaatst: 29 januari 2009, 20:16 uur
Ja, dat nummer wordt te pas en te onpas bij allerlei programma's gebruikt. Volgens mij heb ik het ooit gedownload, maar ik kan er zo niet opkomen. Ik zal even zoeken op m'n oude pc, misschien kom ik hem tegen.
0
geplaatst: 29 januari 2009, 21:31 uur
Ik heb hem; Gustavo Santaolalla - The Wings
http://www.youtube.com/watch?v=Fr-mh2DXpZo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Fr-mh2DXpZo&feature=related
0
geplaatst: 30 januari 2009, 13:46 uur
Eey, ik zoek ook een nummer.
Een paar jaar geleden was er een videoclip met, als ik het mij goed herrinner, 2 mannen in witte pakken (soort scientists). Deze gooiden iets van cassetes, of iets anders in een soort blender waardoor er niet veel meer van over bleef.
Het is een electro-achtig nummer, en ze hebben sowieso ook een album uitgebracht. De clip kwam alleen niet zo heel vaak op tv volgens mij.
Hopelijk kan iemand zich dit herrineren, zoek er nog steeds best vaak naar.
Een paar jaar geleden was er een videoclip met, als ik het mij goed herrinner, 2 mannen in witte pakken (soort scientists). Deze gooiden iets van cassetes, of iets anders in een soort blender waardoor er niet veel meer van over bleef.
Het is een electro-achtig nummer, en ze hebben sowieso ook een album uitgebracht. De clip kwam alleen niet zo heel vaak op tv volgens mij.
Hopelijk kan iemand zich dit herrineren, zoek er nog steeds best vaak naar.
0
geplaatst: 1 februari 2009, 07:08 uur
YoG schreef:
)
let the quest continue
) let the quest continue
Heb het inmiddels gevonden

YouTube - INFERNAL - Electric Light (filmpje begint met een heel irritant geluid, u bent gewaarschuwd)
Het gaat om Infernal - Electric Light
Een Deense productie.. dat verklaart een hoop

0
geplaatst: 1 februari 2009, 15:39 uur
Hoe heet dat nummer van The Byrds waarin in het refrein telkens de tekst 74-75 terugkomt? Ik dacht dat dit ook de titel van het nummer zou zijn, maar blijkbaar niet. 

0
geplaatst: 5 februari 2009, 13:13 uur
2 Tracks uit een oude set van Dr. Lektroluv, zoek er al jaren naar:
Lektoluluv ID1
en
Lektroluv ID2
Degene die ze (of één) vindt is een held
Lektoluluv ID1
en
Lektroluv ID2
Degene die ze (of één) vindt is een held

0
geplaatst: 5 februari 2009, 16:45 uur
Die eerste klinkt een beetje als iets van Colder. Wellicht is het te vinden als je op een stukje tekst googlet.
0
geplaatst: 5 februari 2009, 16:54 uur
al meerdere malen gedaan, niks gevonden 
Maar bedankt, zal dat album eens checken...

Maar bedankt, zal dat album eens checken...
0
geplaatst: 5 februari 2009, 17:46 uur
eerste nummer: iets van Tiga?
Wel goede nummers zeg, zeker de 2e is geweldig
Wel goede nummers zeg, zeker de 2e is geweldig

0
geplaatst: 6 februari 2009, 01:08 uur
Ik moest ook aan Tiga denken... wellicht dan een remix waarvan hij ook de vocalen heeft ingezongen, in ieder geval geen eigen nummer van hem.
0
geplaatst: 6 februari 2009, 12:46 uur
Mailtje naar clone gestuurd, daar weten ze het ook niet...
De Dr. zelf is de enige die het nog kan weten waarschijnlijk, hem dus ook maar gemaild
De Dr. zelf is de enige die het nog kan weten waarschijnlijk, hem dus ook maar gemaild

* denotes required fields.