MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
2MY

Deze misschien?

hmm nee dit is het allemaal niet..

een gedeelte rap (gewoon vrolijke rap) dan weer het refrein (echt gezongen met run run run erin) en zo de hele tijd door

het is geen oud nummer, beetje r&b, is ook niet uit de top 40 ofzo
het is echt onvindbaar!

toch alvast bedankt:)

nope ook niet..

Deze wellicht:

Een aantal maand geleden stootte ik op een Japanse band met 4 vrouwen: drie gitaren en één drumster geloof ik. Probleem: ik weet de naam niet meer.
Ze maken behoorlijk zware, psychedelische muziek. Iemand een idee waar ik het over heb?

J.B.
@ Supernormal: OOIOO?

Dat is't! Bedankt J.B.

Volgens mij was het een beetje hip hoo achtig, maar weet niet zeker. Ieder geval een lekker nummer en de zanger is een zwarte man en het nummer is een titel met daarin break en heart.

Maar volgens mij was het ook niet overdreven hip hop miscchien ook regee, maar net niet

2MY
we proberen dit even:

Ik zoek een recent, commercieel drum 'n' bass-achtig dansvloernummer. Een Jamaicaanse (denk ik) zanger roept/zingt er doorheen. Hij herhaalt de hele tijd iets van 'MURDA' ofzo.

2MY
een paar opties voor SpaceLee:

Geen idee of het is wat je zoekt...

Jocharo-T
Ik ben opzoek naar een nummer van de Amsterdam Klezmer Band. Het is een heel bekend 'joods' nummer en ik denk zelfs hun bekendste, maar een zoektoch heeft mij nog niets opgeleverd. Ik denk dat iedereen het nummer wel kent als ze het horen.

2MY schreef:
een paar opties voor SpaceLee:

(embed)
(embed)

Geen idee of het is wat je zoekt...
Nee, 't is echt drum n bass.

sq
Jocharo-T schreef:
Ik ben opzoek naar een nummer van de Amsterdam Klezmer Band. Het is een heel bekend 'joods' nummer en ik denk zelfs hun bekendste, maar een zoektoch heeft mij nog niets opgeleverd. Ik denk dat iedereen het nummer wel kent als ze het horen.

Ikzelf ben ook wel eens een tijd op zoek geweest naar een nummer van ze. Dat bleek hierop te staan. Openingsnummer is uitermate danceable door een samenwerking met Shantel. Gezien je stemmenlijst (met oa veel Michael Jackson), zou het best wel eens kunnen zijn dat jouw nummer ook op deze staat:
Amazon.com: Remixed: Amsterdam Klezmer Band: MP3 Downloads

bone machine (crew)
Ik ben op zoek naar het nummer dat je hier hoort vanaf 53'35".
Alvast bedankt!

Staat de tracklisting er niet onder?

2MY
Dacht ik ook eerst, maar het eindigt in elk geval niet met het laatste nummer van de lijst...

bone machine (crew)
herman schreef:
Staat de tracklisting er niet onder?

Nee, ik zoek het nummer waarmee het programma telkens afsluit.

Jocharo-T
sq schreef:
Ikzelf ben ook wel eens een tijd op zoek geweest naar een nummer van ze. Dat bleek hierop te staan. Openingsnummer is uitermate danceable door een samenwerking met Shantel. Gezien je stemmenlijst (met oa veel Michael Jackson), zou het best wel eens kunnen zijn dat jouw nummer ook op deze staat:
Heb geluisterd, maar dat nummer staat er niet tussen voor zover ik het kan horen. Het betreffen allemaal snippets. In ieder geval bedankt dat je met mij meegedacht hebt. Ik heb de laatste tijd inderdaad veel Michael Jackson gestemd, maar luister ook een hoop andere muziek, maar begreep wat je bedoelde te zeggen

bone machine schreef:
Ik ben op zoek naar het nummer dat je hier hoort vanaf 53'35".
Alvast bedankt!

YouTube - Hall of the Mountain King - The Who

bone machine (crew)
@Poepgezicht; super bedankt!

In Muziek > Algemeen > Muziek op TV (in reclames, bij studio sport, etc.):

Hallo ,

Ik vraag me al een poosje af van wie dat instrumentale nummer is dat Sport 1 tijdens en voor de wedstrijden draaidt. Het is een vrolijk deuntje. Ik dacht eerst dat het van de Gorilaz was maar die zijn het niet. Wie kan me helpen?

Groetjes Juleke

Heb je een link?

Mensen, hoe heet ook alweer dat old school hiphopnummer met handclaps en hele repetitieve kinderzang in het refrein. Heel erg bekend nummer, maar op een of andere manier kom ik er niet op, en ik ben er nu klaar mee. Help!

PS houd er rekening mee dat ik dertiger ben, dus met 'old school' bedoel ik 'ten tijde van De La Soul, Arrested Development, etc. ' Het is dus niet Hard Knock Life van Jay Z of iets dergelijks.

Sandokan-veld schreef:
PS houd er rekening mee dat ik dertiger ben

Geen zorgen, als we het antwoord weten zullen we wat luider typen.

2MY
Soul II Soul - Get a Life ? Zo'n beetje van die periode...

@ 2MY: Jaah, dat is hem natuurlijk. U bent weer uiterst behulpzaam geweest.

@ Graf: Zodra ik mijn leesbril heb gevonden en je grap kan lezen, zal ik er een keer om gniffelen.

Ik ben op zoek naar het nummer uit de Range Rover reclame.
Groetjes Monique

Gast
geplaatst: vandaag om 04:25 uur

geplaatst: vandaag om 04:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.