Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen (2019)

Australiƫ
Pop / Electronic
Label: Bad Seed

1. The Spinning Song (4:43)
  2. Bright Horses (4:52)
  3. Waiting for You (3:54)
  4. Night Raid (5:07)
  5. Sun Forest (6:46)
  6. Galleon Ship (4:14)
  7. Ghosteen Speaks (4:02)
  8. Leviathan (4:47)
  9. Ghosteen (12:10)
  10. Fireflies (3:23)
  11. Hollywood (14:12)
avatar van Ponty Mython
coldwarkids schreef:

Dan moet je al helemaal het vorig album niet beluisteren. Die kan gelijk door naar de vuilnisbak!

Laat ik dat dan weer wel een erg goed album vinden.

avatar van coldwarkids
Die hoge zang in Bright Horses had hij beter achterwege kunnen laten of iemand anders kunnen laten doen. Irritant bij dat nummer.

avatar van Johnny Marr
Venceremos schreef:
Een wat realistischer beoordeling van dit draakje daar ben ik wel mee in de noppen. Vriendelijk dubbel twintig!

Draakje? Dan kan die score van je wel wat lager

avatar van davevr
Ik begrijp dit niet. De heer Cave heeft echt best wel wat meesterwerken op ons losgelaten en geen enkele eindigde zo hoog in de eindejaarslijstjes denk ik. En eerlijk : Als er een lijst gemaakt wordt van zijn beste albums is dit toch zeker geen top 5 waard, voor mij zelfs geen top 10. Begrijp de euforie en de score echt niet goed. Ik geef zelden een 5*, dat zijn perfecte platen, soms een 4.5*, bijna perfect, een 4* uitstekend, 3.5 goed, 3* best ok, 2.5 mjaaah

avatar van Rufus
davevr Ik geef zelden een 5*.

Ik begrijp wat je bedoeld maar ongeveer 15% van je stemmen heeft 5*. 120x.
Vind dit niet echt zelden.

avatar van davevr
Rufus schreef:
davevr Ik geef zelden een 5*.

Ik begrijp wat je bedoeld maar ongeveer 15% van je stemmen heeft 5*. 120x.
Vind dit niet echt zelden.

I know. maar ik heb 17.000 L.P.'s, en ik ga enkel de betere quoteren. Dat bedoel ik. Dat betekent van al die lp"s vind ik er maar 120 de moeite waard. die neem ik mee naar een onbewoond eiland. Nu, ik ga geen waardeoordeel uitspreken over andere mensen hun waarde dat ze aan iets geven. Iedereen heeft gelukkig een andere smaal. Dus ze doen maar

maar deze valt bij mij echt niet binnen. en bij veel vrienden wel.