MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / MusicMeter krijgt een nieuwe eigenaar

zoeken in:
Mssr Renard
Sorry

Jordy schreef:
(quote)
dit was een grapje, voor de duidelijkheid

Dat antwoord is ambigu, betreft het TMG of de banaan? Na 7 jaar kreeg TTG (zoals ze toen nog heetten) al heftige jeuk van OOR en van verjonging hebben ze niet zoveel kaas gegeten (Hyves);.Die expertise zat eerder bij ooit dochter Mobilion (dat thans anders heet).

Jordy schreef:
dit was een grapje, voor de duidelijkheid
Ten overvloede: ik had 'm door...!
https://media.giphy.com/media/k4ta29T68xlfi/giphy.gif

Het is hierboven natuurlijk al vaak gezegd, maar ik herhaal het graag: dank voor alle tijd, creativiteit en energie die je hier in hebt gestopt. Het is geworden tot een mooie muzikale database met een leuke kleinschalige gebruikersgroep, waar ik graag deel van uitmaak.

Bijna 50.000 gebruikers, ruim 500.000 albums, ongeveer 500.000 artiesten, meer dan 6 miljoen berichten en zo'n 3 miljoen stemmen. Chapeau!!!

Ik heb veel mensen leren kennen door deze site. Concerten? Altijd wel iemand van Musicmeter aanwezig.
Een heuse ‘Musicmeter baby’, een band uit Londen die z’n Nederlandse succes mede aan deze site had te danken (meer artiesten profiteren er in mindere mate van), en zo zal iedereen wel zijn eigen beleving hebben.

Echt heel mooi!

Denk dat je heel veel mensen iets heel moois hebt geschonken. Mij zeer zeker. Daarvoor enorm bedankt. Je keuze is begrijpelijk

dix
Er zijn momenteel 191 gebruikers en 665 gasten actief. Ik kan mij herinneren twaalf jaar geleden bij een nachtje overwerk te hebben ingelogd: geen gasten en ik was de enige gebruiker. Er is sindsdien veel met elkaar gedeeld, maar de status van OK Computer bleek onveranderlijk.

Lin
aERodynamIC schreef:

Een heuse ‘Musicmeter baby’

Die over drie weken alweer 10 jaar is en nog niet helemaal de smaak van haar vader en moeder wat betreft muziek heeft overgenomen dus nog een reden dat MuMe voor altijd moet blijven bestaan, er is nog werk aan de winkel ?

Ik ben nog een jonkie voor MuMe begrippen, maar geniet inmiddels toch ook al meer dan 3 jaar van dit forum. Zo belachelijk veel muzikale ontdekkingen gedaan en ik lees met veel plezier de vele recensies en berichten. Dus bedankt daarvoor!

Je hebt iets unieks neergezet Jordy, echt fokking veel respect daarvoor. Heel veel mensen beleven hier lol aan. Je ziet mensen muzikaal opgroeien op de site. Hiphoppers werden postrockers, dansers werden droners en proggers bleken een onuitroeibare diersoort.

Dit zat er ooit aan te komen, en zo te lezen vind je de opvolging (gelukkig voor ons users) heel belangrijk. Benieuwd naar wat komen gaat! En succes met afbouwen.

Ondanks ik het op dit soort plaatsen niet per se nodig vind om veel persoonlijke gegevens vrij te geven, wil ik toch ook vanuit het verre Vlaanderen mijn dank uitdrukken. Ook mijn grootste hobby is hier zowat ontstaan.

Bedankt voor de fijne woorden allemaal. Had eigenlijk allemaal boze reacties verwacht op het nieuws ?

Jordy schreef:
Bedankt voor de fijne woorden allemaal. Had eigenlijk allemaal boze reacties verwacht op het nieuws ?

Wacht maar vrijdag bij Veronica inside

Jordy schreef:

Hangt er maar net vanaf wat de nieuwe eigenaar hier allemaal gaat uithalen.

Veel succes en plezier met ongetwijfeld nieuwe avonturen die op je pad komen Jordy.

Verder kan ik je alleen maar bedanken voor deze site.
Ik ben hier sinds 2008 en heb een hoop toffe muziek ontdekt, andere members leren kennen, stukjes kunnen schrijven en uiteraard meningen en gedachten uit kunnen wisselen.
Voor de echte muziekliefhebber is MusicMeter een absolute must.

Het ga je goed.

Waarom lees ik dit nu pas?

Jordy bedankt voor alles, je hebt de beste site van het hele internet gebouwd dus natuurlijk verdien je nu een beetje rust!

En mocht het ooit weer beginnen kriebelen, ik denk dat je een significant deel van de community blij kan maken met een pokemonmeter

Jordy schreef:
Hoezo? Gaat de nieuwe eigenaar ook een nieuwe lay-out implementeren dan?

chevy93 schreef:
(quote)
Hoezo? Gaat de nieuwe eigenaar ook een nieuwe lay-out implementeren dan?
Jordy zal die implementeren onder het mom van "nieuwe eigenaar". Hij is zich nu aan het indekken.

Bijzonder slimme vent.

Bedankt voor alles, Jordy. Misschien een idee om z'n naamgenoot jordidj1 te overwegen als opvolger?

Johnny Marr schreef:
Bedankt voor alles, Jordy. Misschien een idee om z'n naamgenoot jordidj1 te overwegen als opvolger?

Geestverruimende middelen gebruikt?

Mjuman schreef:
(quote)

Geestverruimende middelen gebruikt?

Een idee zei ik, ik zei niet of het een goed of slecht was Maar jij mag het ook wel worden hoor, Mju.

Mssr Renard
Ik opteer voor de naamsverandering Mjusickmeter.

Mssr Renard schreef:
Ik opteer voor de naamsverandering Mjusicmeter.

Ik bedank vriendelijk voor de eer - en de daaruit voortvloeiende, edoch gepaste viering/tractatie - vanwege ernstige tekorten in de liquiditeitensfeer, veroorzaakt door verbetering van woongenot

Mjuman schreef:
(quote)

Ik bedank vriendelijk voor de eer - en de daaruit voortvloeiende, edoch gepaste viering/tractatie - vanwege ernstige tekorten in de liquiditeitensfeer, veroorzaakt door verbetering van woongenot

Ze kunnen jou dan niet meer bannen

Johnny Marr schreef:

Ik had toevallig wel een sollicitatiegesprek voor administrator vandaag

bennerd schreef:
(quote)
Jordy zal die implementeren onder het mom van "nieuwe eigenaar". Hij is zich nu aan het indekken.

de nieuwe eigenaar ben ik zelf, met een pruik en een opplaksnor

Bedankt Jordy voor dit fantastische concept waar ik al 10 jaar met plezier gebruik van maak.
Succes met jouw volgende stappen

Jordy schreef:
(quote)

de nieuwe eigenaar ben ik zelf, met een pruik en een opplaksnor

Gevalletje van Sabotage ?
Beastie Boys - Sabotage (Official Music Video) - YouTube

Dank Jordy heb veel plezier aan musicmeter beleeft.

Rufus schreef:
Dank Jordy heb veel plezier aan musicmeter beleeft.

Ga je je uitschrijven?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:05 uur

geplaatst: vandaag om 15:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.