MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Arrie schreef:
(quote)

Komt doordat je de juiste instellingen hebt denk ik.

Michiel en de juiste instellingen is de grootste cap ooit maar wel een verdomd leuke meme geworden.

Alle gekkigheid op een stokkie, ik ga mume helaas wel veel minder bezoeken zo. Op mn mobiel navigeren is onmogelijk en op mn laptop is het wel enigsinds handelbaar.
Wel jammer, ik vind dit een erg toffe site maar merk dat het mij heeel erg hindert wel.
Ik hoop dat hier een keer iets aan gedaan gaat worden, want ik zit natuurlijk vaker op mn mobiel dan op mn laptop

Juul1998B schreef:
Alle gekkigheid op een stokkie, ik ga mume helaas wel veel minder bezoeken zo. Op mn mobiel navigeren is onmogelijk en op mn laptop is het wel enigsinds handelbaar.
Wel jammer, ik vind dit een erg toffe site maar merk dat het mij heeel erg hindert wel.
Ik hoop dat hier een keer iets aan gedaan gaat worden, want ik zit natuurlijk vaker op mn mobiel dan op mn laptop

Ja, heb ik ook...

Ik heb speciaal voor MuMe een adblocker geïnstalleerd op mijn telefoon. Kan het iedereen aanraden (al is het natuurlijk vele malen beter als dit allemaal niet zou hoeven).

Deranged
Linda is goed in bed shit.

Die Linda ja.

Samen met de Hema.

Zo sneaky zoals ze dan vlak voor je iets op de site wil aanklikken het scherm overnemen zodat zij dan die klik gappen .

Zijn gewoon met ze allen bezig de site te verhoerereren en er is al die tijd al helemaal niemand van de hogere heren hierzo die iets doet of zegt.

Toch op z’n minst wat je noemt een lichtelijk opmerkelijke situatie zo rond de feestdagen.

madmadder schreef:
Ik heb speciaal voor MuMe een adblocker geïnstalleerd op mijn telefoon. Kan het iedereen aanraden (al is het natuurlijk vele malen beter als dit allemaal niet zou hoeven).

Dat ga ik nog niet doen , vooral omdat ik ook wel op sites kom die ik wel wil steunen.
Die zojuist genoemde Hema reclame bijvoorbeeld is echt een " pain in the ass"
Tja ik ben al jaren een 100% telefoon gebruiker op mume.

Juul1998B schreef:

Als je vaker op je laptop wil zitten, kan je er beter een kussentje op leggen

Ik heb de browser ‘Duck Duck Go’ op m’n smartphone staan om dit soort shit te omzeilen. Werkt perfect. Geen last van reclames van wie dan ook. Gewoon gratis via de AppStore verkrijgbaar.

madmadder schreef:

Firefox en een adblocker en je hebt inderdaad nergens last van. Geen advertenties te zien. Kwestie van de juiste instellingen dus

Deranged
Zit nu voor het eerst in mijn leven ook achter een dergelijke oplossing en wat een verademing niet normaal.

Heb de stap nooit eerder willen zetten uit solidariteit en ook omdat ik het niet echt nodig vond als in het was behapbaar maar ze hebben het nu gewoon echt helemaal verbruid want.

Overdaad:

Skaat.

Ik gebruik de Opera browser( bij instellingen blokeer advertensies aanzetten) en als extensies Ghostery en Privacy Badger. Deze laatste heb ik sinds september toegevoegd (tip van mijn broer) voor een nog betere werking.

Het is toch te triest voor woorden dat je een adblocker moet gebruiken om de site leesbaar te maken. Echt treurig.....

De link om een donatie te kunnen doen werkt niet meter_fan. Hoe kom ik nu van die irritante advertenties af?

Deranged
Volgens mij is dat laatste inmiddels uitgebreid aan bod gekomen hier.

Ik ben er van verlost in ieder geval.

Ze hebben zichzelf in de voet geschoten wat dat betreft door dit alles op deze immens asociale wijze op te dienen.

Dat mensen nu massaal hun heil gaan zoeken in dergelijke oplossingen is ook niet echt wat ze hadden gehoopt hiermee te bereiken lijkt me.

Gretz schreef:
De link om een donatie te kunnen doen werkt niet meter_fan. Hoe kom ik nu van die irritante advertenties af?

Bij mij werkte alleen de ideal link niet, de PayPall link deed het bij mij wel gewoon was 10 december.

Volgende symbool van de desintegratie van MuMe: YouTube-linkjes blijven 'gewoon' een url i.p.v. dat ze herschreven worden.

https://www.youtube.com/watch?v=Uy_TFZjLHe0

vs.

YouTube - Still Loving You - Scorpions (Rudolf Schenker guitar solo) (handmatig herschreven)

Juul1998B schreef:

Ik wist niet direct wat je hiermee bedoelde, ik heb op mijn PC een addblocker dus geen last hier. Tot ik dit weekend op mijn telefoon wou opzoeken, en de advertentie inderdaad scherm vullend naar voren komt, je kan dan ook helemaal niks meer, en via wat omwegen kom je wel op je eindbestemming maar, dat is bijna niet te doen man.

Ik ben bang dat het nog wel even duurt, Tim die er over gaat heeft volgens mij nu vakantie (te zien aan hoelang hij offline is, ook geen goede zaak trouwens). We zijn vroeger verwend met Jordy die veel tijd en passie in deze site stopte, die tijd is nu wel achter ons en we moeten mee veranderen naar een verdienmodel. MovieMeter is wat dat betreft wel een stukje erger, omdat men daar ook de site verneukt heeft, hopelijk blijft dat hier nog achterwegen.

N.a.v. jullie feedback en gesprekken met het moderator- en crewteam over het issue met de paginavullende advertenties, heeft de developer van MusicMeter vandaag de advertentiepartij waar zij mee samen werken op de hoogte gebracht. De advertentiepartij heeft daarop besloten deze specifieke advertenties voorlopig uit te schakelen en zoekt ondertussen naar een structurele oplossing. Er kan nu dus weer fatsoenlijk rondgeklikt worden op de site

Heel fijn!, ik merk het meteen!
Dank voor de crew, moderators en de developer

Mausie schreef:
N.a.v. jullie feedback en gesprekken met het moderator- en crewteam over het issue met de paginavullende advertenties, heeft de developer van MusicMeter vandaag de advertentiepartij waar zij mee samen werken op de hoogte gebracht. De advertentiepartij heeft daarop besloten deze specifieke advertenties voorlopig uit te schakelen en zoekt ondertussen naar een structurele oplossing. Er kan nu dus weer fatsoenlijk rondgeklikt worden op de site

Beste nieuws van de week!

Tegelijk fijn en raar dat het "op de hoogte brengen" zo lang heeft geduurd.

Nou dat was van korte duur die pret, net in een paar minuten weer 3 keer kunnen genieten van die volle Jacks.nl reclame ( enkel een pagina terug gaan werkt op je mobieltje).

In De Site > Algemeen > Link / bookmark naar een forum topic die altijd opent op de laatste (meest recente) pagina ?:

Hoe maak ik een bookmark / link naar een forum topic die altijd opent op de laatste (meest recente) pagina ?

DjFrankie (moderator)
Toevoegen aan je updates.

Rudi S schreef:
Nou dat was van korte duur die pret, net in een paar minuten weer 3 keer kunnen genieten van die volle Jacks.nl reclame ( enkel een pagina terug gaan werkt op je mobieltje).

Idd, er lijkt toch nog een hardnekkige reclame tussen te zitten, maar het is volgens mij wel stukken beter dan voorheen. Heb het in ieder geval weer gemeld een paar dagen geleden..

Mausie schreef:
(quote)

Idd, er lijkt toch nog een hardnekkige reclame tussen te zitten, maar het is volgens mij wel stukken beter dan voorheen. Heb het in ieder geval weer gemeld een paar dagen geleden..

Kan je het nog een keer melden? Het gaat de laatste dagen weer richting "niet te doen".

itchy schreef:
(quote)

Kan je het nog een keer melden? Het gaat de laatste dagen weer richting "niet te doen".

We hebben inmiddels geen contact meer, volledige radiostilte aan de andere kant..

Mausie schreef:
(quote)

We hebben inmiddels geen contact meer, volledige radiostilte aan de andere kant..

Ai, dat klinkt niet goed.

EttaJamesBrown schreef:
(quote)

Ai, dat klinkt niet goed.

Het loopt mogelijk op zijn laatste benen.

Deranged
Developer even time out.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:39 uur

geplaatst: vandaag om 13:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.