De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
3
geplaatst: 22 december 2023, 22:25 uur
Michiel en de juiste instellingen is de grootste cap ooit maar wel een verdomd leuke meme geworden.
0
geplaatst: 23 december 2023, 11:15 uur
Alle gekkigheid op een stokkie, ik ga mume helaas wel veel minder bezoeken zo. Op mn mobiel navigeren is onmogelijk en op mn laptop is het wel enigsinds handelbaar.
Wel jammer, ik vind dit een erg toffe site maar merk dat het mij heeel erg hindert wel.
Ik hoop dat hier een keer iets aan gedaan gaat worden, want ik zit natuurlijk vaker op mn mobiel dan op mn laptop
Wel jammer, ik vind dit een erg toffe site maar merk dat het mij heeel erg hindert wel.
Ik hoop dat hier een keer iets aan gedaan gaat worden, want ik zit natuurlijk vaker op mn mobiel dan op mn laptop

1
geplaatst: 23 december 2023, 11:50 uur
Juul1998B schreef:
Alle gekkigheid op een stokkie, ik ga mume helaas wel veel minder bezoeken zo. Op mn mobiel navigeren is onmogelijk en op mn laptop is het wel enigsinds handelbaar.
Ja, heb ik ook...
8
geplaatst: 23 december 2023, 12:06 uur
Ik heb speciaal voor MuMe een adblocker geïnstalleerd op mijn telefoon. Kan het iedereen aanraden (al is het natuurlijk vele malen beter als dit allemaal niet zou hoeven).
0
Deranged
geplaatst: 23 december 2023, 16:32 uur
Linda is goed in bed shit.
Die Linda ja.
Samen met de Hema.
Zo sneaky zoals ze dan vlak voor je iets op de site wil aanklikken het scherm overnemen zodat zij dan die klik gappen .
Zijn gewoon met ze allen bezig de site te verhoerereren en er is al die tijd al helemaal niemand van de hogere heren hierzo die iets doet of zegt.
Toch op z’n minst wat je noemt een lichtelijk opmerkelijke situatie zo rond de feestdagen.
Die Linda ja.
Samen met de Hema.
Zo sneaky zoals ze dan vlak voor je iets op de site wil aanklikken het scherm overnemen zodat zij dan die klik gappen .
Zijn gewoon met ze allen bezig de site te verhoerereren en er is al die tijd al helemaal niemand van de hogere heren hierzo die iets doet of zegt.
Toch op z’n minst wat je noemt een lichtelijk opmerkelijke situatie zo rond de feestdagen.
1
geplaatst: 23 december 2023, 16:41 uur
madmadder schreef:
Ik heb speciaal voor MuMe een adblocker geïnstalleerd op mijn telefoon. Kan het iedereen aanraden (al is het natuurlijk vele malen beter als dit allemaal niet zou hoeven).
Dat ga ik nog niet doen , vooral omdat ik ook wel op sites kom die ik wel wil steunen.
Die zojuist genoemde Hema reclame bijvoorbeeld is echt een " pain in the ass"

Tja ik ben al jaren een 100% telefoon gebruiker op mume.
2
geplaatst: 23 december 2023, 19:06 uur
Juul1998B schreef:
Als je vaker op je laptop wil zitten, kan je er beter een kussentje op leggen

3
geplaatst: 23 december 2023, 22:17 uur
Ik heb de browser ‘Duck Duck Go’ op m’n smartphone staan om dit soort shit te omzeilen. Werkt perfect. Geen last van reclames van wie dan ook. Gewoon gratis via de AppStore verkrijgbaar.
2
geplaatst: 24 december 2023, 08:24 uur
madmadder schreef:
Firefox en een adblocker en je hebt inderdaad nergens last van. Geen advertenties te zien. Kwestie van de juiste instellingen dus

1
Deranged
geplaatst: 24 december 2023, 11:07 uur
Zit nu voor het eerst in mijn leven ook achter een dergelijke oplossing en wat een verademing niet normaal.
Heb de stap nooit eerder willen zetten uit solidariteit en ook omdat ik het niet echt nodig vond als in het was behapbaar maar ze hebben het nu gewoon echt helemaal verbruid want.
Overdaad:
Skaat.
Heb de stap nooit eerder willen zetten uit solidariteit en ook omdat ik het niet echt nodig vond als in het was behapbaar maar ze hebben het nu gewoon echt helemaal verbruid want.
Overdaad:
Skaat.
0
geplaatst: 24 december 2023, 19:16 uur
Ik gebruik de Opera browser( bij instellingen blokeer advertensies aanzetten) en als extensies Ghostery en Privacy Badger. Deze laatste heb ik sinds september toegevoegd (tip van mijn broer) voor een nog betere werking.
2
geplaatst: 24 december 2023, 21:19 uur
Het is toch te triest voor woorden dat je een adblocker moet gebruiken om de site leesbaar te maken. Echt treurig..... 

0
geplaatst: 25 december 2023, 03:02 uur
1
Deranged
geplaatst: 25 december 2023, 04:33 uur
Volgens mij is dat laatste inmiddels uitgebreid aan bod gekomen hier.
Ik ben er van verlost in ieder geval.
Ze hebben zichzelf in de voet geschoten wat dat betreft door dit alles op deze immens asociale wijze op te dienen.
Dat mensen nu massaal hun heil gaan zoeken in dergelijke oplossingen is ook niet echt wat ze hadden gehoopt hiermee te bereiken lijkt me.
Ik ben er van verlost in ieder geval.
Ze hebben zichzelf in de voet geschoten wat dat betreft door dit alles op deze immens asociale wijze op te dienen.
Dat mensen nu massaal hun heil gaan zoeken in dergelijke oplossingen is ook niet echt wat ze hadden gehoopt hiermee te bereiken lijkt me.
0
geplaatst: 25 december 2023, 09:01 uur
Gretz schreef:
De link om een donatie te kunnen doen werkt niet meter_fan. Hoe kom ik nu van die irritante advertenties af?
De link om een donatie te kunnen doen werkt niet meter_fan. Hoe kom ik nu van die irritante advertenties af?
Bij mij werkte alleen de ideal link niet, de PayPall link deed het bij mij wel gewoon was 10 december.
0
geplaatst: 29 december 2023, 11:51 uur
Volgende symbool van de desintegratie van MuMe: YouTube-linkjes blijven 'gewoon' een url i.p.v. dat ze herschreven worden.
https://www.youtube.com/watch?v=Uy_TFZjLHe0
vs.
YouTube - Still Loving You - Scorpions (Rudolf Schenker guitar solo) (handmatig herschreven)
https://www.youtube.com/watch?v=Uy_TFZjLHe0
vs.
YouTube - Still Loving You - Scorpions (Rudolf Schenker guitar solo) (handmatig herschreven)
1
geplaatst: 31 december 2023, 15:09 uur
Juul1998B schreef:
Ik wist niet direct wat je hiermee bedoelde, ik heb op mijn PC een addblocker dus geen last hier. Tot ik dit weekend op mijn telefoon wou opzoeken, en de advertentie inderdaad scherm vullend naar voren komt, je kan dan ook helemaal niks meer, en via wat omwegen kom je wel op je eindbestemming maar, dat is bijna niet te doen man.
Ik ben bang dat het nog wel even duurt, Tim die er over gaat heeft volgens mij nu vakantie (te zien aan hoelang hij offline is, ook geen goede zaak trouwens). We zijn vroeger verwend met Jordy die veel tijd en passie in deze site stopte, die tijd is nu wel achter ons en we moeten mee veranderen naar een verdienmodel. MovieMeter is wat dat betreft wel een stukje erger, omdat men daar ook de site verneukt heeft, hopelijk blijft dat hier nog achterwegen.
21
geplaatst: 9 januari 2024, 20:47 uur
N.a.v. jullie feedback en gesprekken met het moderator- en crewteam over het issue met de paginavullende advertenties, heeft de developer van MusicMeter vandaag de advertentiepartij waar zij mee samen werken op de hoogte gebracht. De advertentiepartij heeft daarop besloten deze specifieke advertenties voorlopig uit te schakelen en zoekt ondertussen naar een structurele oplossing. Er kan nu dus weer fatsoenlijk rondgeklikt worden op de site 

1
geplaatst: 9 januari 2024, 20:52 uur
Heel fijn!, ik merk het meteen!
Dank voor de crew, moderators en de developer
Dank voor de crew, moderators en de developer

2
geplaatst: 10 januari 2024, 00:14 uur
Mausie schreef:
N.a.v. jullie feedback en gesprekken met het moderator- en crewteam over het issue met de paginavullende advertenties, heeft de developer van MusicMeter vandaag de advertentiepartij waar zij mee samen werken op de hoogte gebracht. De advertentiepartij heeft daarop besloten deze specifieke advertenties voorlopig uit te schakelen en zoekt ondertussen naar een structurele oplossing. Er kan nu dus weer fatsoenlijk rondgeklikt worden op de site
Beste nieuws van de week!
1
geplaatst: 10 januari 2024, 09:32 uur
Tegelijk fijn en raar dat het "op de hoogte brengen" zo lang heeft geduurd.
0
geplaatst: 13 januari 2024, 11:20 uur
Nou dat was van korte duur die pret, net in een paar minuten weer 3 keer kunnen genieten van die volle Jacks.nl reclame ( enkel een pagina terug gaan werkt op je mobieltje).
0
geplaatst: 17 januari 2024, 14:22 uur
In De Site > Algemeen > Link / bookmark naar een forum topic die altijd opent op de laatste (meest recente) pagina ?:
Hoe maak ik een bookmark / link naar een forum topic die altijd opent op de laatste (meest recente) pagina ?
Hoe maak ik een bookmark / link naar een forum topic die altijd opent op de laatste (meest recente) pagina ?
1
geplaatst: 18 januari 2024, 20:53 uur
Rudi S schreef:
Nou dat was van korte duur die pret, net in een paar minuten weer 3 keer kunnen genieten van die volle Jacks.nl reclame ( enkel een pagina terug gaan werkt op je mobieltje).
Idd, er lijkt toch nog een hardnekkige reclame tussen te zitten, maar het is volgens mij wel stukken beter dan voorheen. Heb het in ieder geval weer gemeld een paar dagen geleden..
0
geplaatst: 2 februari 2024, 17:21 uur
Mausie schreef:
Idd, er lijkt toch nog een hardnekkige reclame tussen te zitten, maar het is volgens mij wel stukken beter dan voorheen. Heb het in ieder geval weer gemeld een paar dagen geleden..
(quote)
Kan je het nog een keer melden? Het gaat de laatste dagen weer richting "niet te doen".
0
geplaatst: 2 februari 2024, 17:22 uur
itchy schreef:
Kan je het nog een keer melden? Het gaat de laatste dagen weer richting "niet te doen".
(quote)
We hebben inmiddels geen contact meer, volledige radiostilte aan de andere kant..
0
geplaatst: 3 februari 2024, 10:13 uur
Mausie schreef:
We hebben inmiddels geen contact meer, volledige radiostilte aan de andere kant..
(quote)
Ai, dat klinkt niet goed.
* denotes required fields.