MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Bewijs dat maar eens.

Heerlijk hoor, een woke site.
Geheel in overeenstemming met de doorsnee muzikale boodschap.
Een autocratie en ook een theocratie gaan niet samen met artistieke vrijheid.

Germ (crew)
Faalhaas schreef:
In mijn favoriete artiesten top 10 stond altijd Alice Cooper. Nu staat daar een artiest genaamd "Test (I)". Daar gaat dus nog iets niet helemaal goed.

Test (I) - MusicMeter.nl

Gewoon de nieuwe Alice Cooper (IV) bij je favoriete artiesten zetten.

Onweerwolf
Kunnen we wel iets anders doen om van die belachelijke forumregeltjes af te komen of was dat stukje over dictatuur stiekem geen sarcasme?

Wanneer een toevoeging wordt afgewezen staat er soms dit zinnetje bij:

Toelichting: De kwaliteit van de meegestuurde afbeelding is niet voldoende. Lees de Wiki voor tips over het vinden en bewerken van afbeeldingen.

Ik neem aan dat dit één van de standaardopties is waaruit een crewlid kan kiezen als reden waarom hij/zij de toevoeging afwijst. Mijn suggestie is om de genoemde Wiki als link in die standaardoptie op te nemen. Op dit moment is het namelijk onduidelijk waar je moet zijn voor die betreffende Wiki-pagina. Zelfs wanneer je op het Forum gaat zoeken naar iets over Wiki vind je dat niet snel in de lijst van onderwerpen binnen het Site-subforum.

Bij dit album gebeurt iets geks met de hoes:
Kaospilot - Kaospilot (2003) - MusicMeter.nl

Ik had een grotere hoes toegevoegd via iTunes (directe link), maar die doet iets gek met het frame waarbinnen de afbeelding moet staan. Als je naar de correctiepagina gaat zie je wel de grotere hoes, maar zodra je de correctie instuurt ga je naar de frontpage van MuMe?

herman; gebeurt dit ook met de hoes van Last.fm / Audioscrobber (directe link), want anders wil ik best wel eens proberen om de grotere hoes van Last.fm / Audioscrobber via mijn pc te uploaden om te kijken of dit dan wel goed gaat.

brajoapau, dat heb ik geprobeerd, maar daarmee hetzelfde helaas.

herman; dan hoef ik het ook niet te proberen; ik heb het zonet even per email aan Tim gemeld.

Edit; ik kreeg daar inmiddels een automatisch antwoord op; tot 1 september is hij met vakantie.

Dan even een van zijn vervangers mailen

In Muziek > Toplijsten en favorieten > Lijst:

Hoe kan ik een lijst maken van een artiest met alle albums inclusief mijn waardering. Dat kan ik ook checken op compleetheid?

Frans van Laarhoven schreef:
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Lijst:

Hoe kan ik een lijst maken van een artiest met alle albums inclusief mijn waardering. Dat kan ik ook checken op compleetheid?

Jackson Browne - MusicMeter.nl

Dmv het zwarte sterretje zie je jouw eigen stemmen.

Dit kan ook nog.
Frans van Laarhoven - MusicMeter.nl

Rudi S schreef:
(quote)

Jackson Browne - MusicMeter.nl

Dmv het zwarte sterretje zie je jouw eigen stemmen.

Dit kan ook nog.
Frans van Laarhoven - MusicMeter.nl
Die 2e optie begrijp ik en is wel handig. De eerste optie van het zwarte sterretje zie ik niet (maar dat zal wel aan mij liggen). Ik had gehoopt op een optie dat ik in 1 lijst zowel alle albums als mijn waardering kon zien?

Frans van Laarhoven schreef:
(quote)
Die 2e optie begrijp ik en is wel handig. De eerste optie van het zwarte sterretje zie ik niet (maar dat zal wel aan mij liggen). Ik had gehoopt op een optie dat ik in 1 lijst zowel alle albums als mijn waardering kon zien?

Misschien kun je hier nog iets mee Mijn Albums - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Beyonce heeft inderdaad geschiedenis geschreven: ze heeft inmiddels een maand lang het voorpagina nieuws op onze site beheerst.

Die pagina-grote reclame op Safari iOS maakt de site onbruikbaar. In het beste geval probeer je opnieuw en krijg je dan een versie waar wel een sluit-knop bij zit.

Als "het laatste muzieknieuws" al maanden hetzelfde is, zegt dat dan wat over de hedendaagse showbizz of over het advertentiebeheer van deze muzieksite?

Moet komkommertijd zijn want de altijd alerte nieuwsredactie zit er bovenop en mist echt niets.

Valt toch wel mee? Ik zie op de front page dat het laatste bericht van woensdag is, en het is nu nog maar zaterdag

Over 4 dagen dus vers van de pers

Mooi dat ondergewaarde top-artiesten als Jan Smit, Blof en René Froger op die manier in het zonnetje worden gezet.

Maar deze site op je telefoon openen; ik ben er mee gestopt. Advertenties (vooral DELA....hopelijk geen hint...) die onmogelijk weg te klikken zijn. Niet te doen zonder mijn bloeddruk naar een gevaarlijk niveau te laten stijgen.

Het cynisme in dit topic is dan weer wel van hoog niveau (en dat is niet cynisch bedoeld). Brede glimlach.

dazzler schreef:
Als "het laatste muzieknieuws" al maanden hetzelfde is, zegt dat dan wat over de hedendaagse showbizz of over het advertentiebeheer van deze muzieksite?

Het is niet geheel uit te sluiten dat bepaalde politiek correcte overwegeningen mogelijk een rol kunnen spelen, die uiteindelijk leiden tot dit (on)gewenste resultaat.
Leiden kan hier, misschien ook wel, geschreven worden met een lange ij. Dar veranderd dan wel de betekenis van mijn bijdrage. Of je van dat laatste blij word is altijd maar weer de grote vraag.

Bartjeking schreef:
Mooi dat ondergewaarde top-artiesten als Jan Smit, Blof en René Froger op die manier in het zonnetje worden gezet.

Maar deze site op je telefoon openen; ik ben er mee gestopt. Advertenties (vooral DELA....hopelijk geen hint...) die onmogelijk weg te klikken zijn. Niet te doen zonder mijn bloeddruk naar een gevaarlijk niveau te laten stijgen.

Het cynisme in dit topic is dan weer wel van hoog niveau (en dat is niet cynisch bedoeld). Brede glimlach.

Tsja Dela negeren. Mogelijk ligt daar de vrees aan ten grondslag dat het einde steeds dichterbij komt.

GrafGantz schreef:
Valt toch wel mee? Ik zie op de front page dat het laatste bericht van woensdag is, en het is nu nog maar zaterdag

Dan staan zelfs de klokken stil want het zijn echt al een zomerlang dezelfde berichten over Beyonce die geschiedenis aan het schrijven is en die Van Halen gitaar waar iets speciaals mee is.

En Kensington komt in november nog wel met een nieuw album

Bartjeking schreef:

Herhaaltip: Ecosia of DuckDuckGo gebruiken = adblocker = geen reclame = plezier in MuMe weer terug.
Gewoon stoppen met Chrome en Edge.
Ditch de techbros!

GrafGantz schreef:

Woensdag van welk maand en jaar?

musician schreef:
(quote)

Woensdag van welk maand en jaar?

Woensdag gehaktdag toch? Althans, in de jaren 50.

Bartjeking Ik gebruik ( zoals itchy ook adviseert) al meer dan een half jaar Ecosia enkel voor mume, dit werkt perfect.
Ik heb enkel ervaring met de Android versie want ik gebruik mume altijd op mijn telefoon.

Bedankt voor de tips!

Update: dat had me veel grijze haren bespaard; werkt perfect.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:41 uur

geplaatst: vandaag om 08:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.