De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2024, 23:52 uur
Op zich prima zo'n ticketsysteem natuurlijk. Misschien ook goed om daar naar te linken in de contactpagina onderaan.
Opvallend wel trouwens dat RealTimes Network nergens meer genoemd wordt in de balk onderaan.
Opvallend wel trouwens dat RealTimes Network nergens meer genoemd wordt in de balk onderaan.
0
geplaatst: 28 maart 2024, 21:14 uur
Hmm, waarom krijg ik opeens een persoonlijke melding dat Cowboy Carter van Bey is toegevoegd aan de site?
0
geplaatst: 28 maart 2024, 21:22 uur
Koenr schreef:
Omdat Bey in je persoonlijke updates staat.
Omdat Bey in je persoonlijke updates staat.
Huh? Waar stel ik dat in?
Moet dan per ongeluk zijn ingeschakeld of zo..
1
geplaatst: 28 maart 2024, 21:22 uur
Volgens mij gaat iedereen op deze site eenmalig door die ervaring.

Blauwe balkje hier met 'mijn updates'.
Beyoncé - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 28 maart 2024, 22:31 uur
Koenr schreef:
Beyoncé - MusicMeter.nl
(quote)

Beyoncé - MusicMeter.nl
Haha dank!
Dat vinkje is wel erg makkelijk te missen ook… misschien een idee om ook de kleur van de balk te veranderen indien geselecteerd?
0
geplaatst: 29 maart 2024, 18:55 uur
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, en ben door t opschonen van PC uitgelogd daar. Nu stuurde ik gisteren een mailtje daaromtrent, en nu hoopte ik dat jullie het mailadres naar dat adres kunnen omzetten. Telefoon is niet mijn ding voor dit soort sites, maar nood breekt wet in dit geval.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 maart 2024, 20:04 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, en ben door t opschonen van PC uitgelogd daar. Nu stuurde ik gisteren een mailtje daaromtrent, en nu hoopte ik dat jullie het mailadres naar dat adres kunnen omzetten.
Als je me het mailadres pm't waarnaar je hem om wilt zetten, maak ik het voor je in orde.Ik ben mijn wachtwoord kwijt, en ben door t opschonen van PC uitgelogd daar. Nu stuurde ik gisteren een mailtje daaromtrent, en nu hoopte ik dat jullie het mailadres naar dat adres kunnen omzetten.
1
geplaatst: 30 maart 2024, 22:46 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Als je me het mailadres pm't waarnaar je hem om wilt zetten, maak ik het voor je in orde. Ik log nu pas weer in, maar het was al opgelost. Dank je wel, sowieso!
0
Mssr Renard
geplaatst: 10 april 2024, 16:38 uur
De reactie van de bovenste (of onderste) user is voor mij onleesbaar, doordat er tekst doorheen loopt die de avatar beschrijft. Hebben anderen fit ook?
Ik gebruik mijn mobiele tekefoon en de Ecosia-browser.
Edit 1: ik vergat een link naar het album te plaatsen waar het probleem zich voordoet: Nocturnus - Ethereal Tomb (2000) - MusicMeter.nl
Edit 2: In de browser op mijn laptop (Firefox) geen probleem, al loopt de tekst 'avatar van Firequest' wel door de usernaam heen. Ziet er niet echt netjes uit.
Edit 1: ik vergat een link naar het album te plaatsen waar het probleem zich voordoet: Nocturnus - Ethereal Tomb (2000) - MusicMeter.nl
Edit 2: In de browser op mijn laptop (Firefox) geen probleem, al loopt de tekst 'avatar van Firequest' wel door de usernaam heen. Ziet er niet echt netjes uit.
0
geplaatst: 10 april 2024, 17:17 uur
Mssr Renard schreef:
De reactie van de bovenste (of onderste) user is voor mij onleesbaar, doordat er tekst doorheen loopt die de avatar beschrijft. Hebben anderen fit ook?
Hier is alles ok.
1
geplaatst: 10 april 2024, 18:45 uur
Mssr Renard schreef:
https://i.imgur.com/NhZl4Vo.png
1
geplaatst: 14 april 2024, 16:11 uur
esteban schreef:
De zwarte balk (met blauwe bol en pijltje) onderaan de site schuift altijd mee over het scherm tijdens het scrollen wanneer ik op het forum of sub-forum ben. Ik kan bepaalde threads niet zien of openen omdat die er boven blijft staan. Dit is in alle browsers (althans degene die ik heb getest) aan de hand.
De zwarte balk (met blauwe bol en pijltje) onderaan de site schuift altijd mee over het scherm tijdens het scrollen wanneer ik op het forum of sub-forum ben. Ik kan bepaalde threads niet zien of openen omdat die er boven blijft staan. Dit is in alle browsers (althans degene die ik heb getest) aan de hand.
Dit probleem blijft aanhouden ...
2
geplaatst: 15 april 2024, 09:13 uur
Ben ik de enige waarbij die fokkin' irritante cookie pop-up continu terug komt? Elke vorige, volgende pagina of refresh staat tie er weer. Het maakt ook niet uit of ik 'm anders invul, gek word ik ervan
Hmm, mss een Chrome dingetje, bij Edge en Firefox heb ik geen last van
Hmm, mss een Chrome dingetje, bij Edge en Firefox heb ik geen last van
0
wavanbuuren
geplaatst: 15 april 2024, 14:33 uur
Purple Rain staat niet meer tussen de discografie van Prince.
Een niet geheel onbeduidend album in zijn oevre zou ik zeggen....
Een niet geheel onbeduidend album in zijn oevre zou ik zeggen....
0
geplaatst: 16 april 2024, 15:03 uur
Ik weet niet of ik de enige ben die hier last van heeft, maar op mijn desktop heb ik geen toegang meer tot de website, ongeacht welke browser ik gebruik. Heeft het misschien te maken met dat het een buitenlandse IP is (Spanje)?
0
geplaatst: 17 april 2024, 10:37 uur
Ik zie geen mogelijkheid om een screenshot te uploaden (zonder weblink), maar de reclame loopt bij mij dwars door en over de navigatie van de persoonlijke updates heen. Pas als ik doorklik naar een specifiek topic zie ik door de bomen het bos weer.
0
Mssr Renard
geplaatst: 23 april 2024, 14:18 uur
Die gadget die luisteraars naar Spotify en iTunes moet lokken (waarvan ik nooit de meerwaarde heb gesnapt, want we konden links al toevoegen), vertraagt de site enorm, zowel mobiel als laptop.
Je ziet die gadget zoeken naar muziek, en in de meeste gevallen is dat vergeefse moeite, want; een plaat is nog niet uit, of een plaat is nooit op streamdiensten beschikbaar geweest.
Verzoek: kan dat ding niet gewoon weg? Of gebruikt iedereen dat ding?
Je ziet die gadget zoeken naar muziek, en in de meeste gevallen is dat vergeefse moeite, want; een plaat is nog niet uit, of een plaat is nooit op streamdiensten beschikbaar geweest.
0
geplaatst: 23 april 2024, 14:23 uur
Mssr Renard schreef:
Die gadget die luisteraars naar Spotify en iTunes moet lokken (waarvan ik nooit de meerwaarde heb gesnapt, want we konden links al toevoegen), vertraagt de site enorm, zowel mobiel als laptop.
Ik gebruikte het veel, maar die widget werkt al een tijdje niet meer...
0
Mssr Renard
geplaatst: 23 april 2024, 14:24 uur
Waar ik gadget zei, bedoelde ik widget. Hij was dus niet overbodig, als het echt gebruikt werd. Maar als het niet werkt, moet er even naar gekeken worden. Want volgens mij vertraagt het nu het laden van een pagina.
0
geplaatst: 23 april 2024, 15:24 uur
Mssr Renard schreef:
Maar als het niet werkt, moet er even naar gekeken worden.
Maar als het niet werkt, moet er even naar gekeken worden.
Die simpele waarheid geld niet voor de meter sites onder de nieuwe eigenaar. Helaas...
1
Mssr Renard
geplaatst: 23 april 2024, 15:35 uur
legian schreef:
Die simpele waarheid geld niet voor de meter sites onder de nieuwe eigenaar. Helaas...
(quote)
Ik moet geloof ik een ticket invullen en versturen. Maar ik voel me niet gemotiveerd om dat te doen. Jij daar zin in? Ik weet niet eens hoe de widget heet.
1
geplaatst: 23 april 2024, 15:49 uur
Nee

Maar goed ik had hier even niets te doen dus maar eens geprobeerd. Heb ze doorverwezen naar jou bericht hierboven mochten ze meer info willen. We gaan het zien wanneer ze dit oppakken.
1
geplaatst: 23 april 2024, 16:08 uur
Kan de link naar dat ticketsysteem misschien ergens geplaatst worden waar je hem makkelijk terug kan vinden? Ik weet alleen dat ie ooit geplaatst is in dit topic, maar dan moet ik gaan terugzoeken.
Maar laat me raden: daar moet ik een ticket voor indienen?
Maar laat me raden: daar moet ik een ticket voor indienen?

0
geplaatst: 23 april 2024, 16:14 uur
Ikndenk dat het deze is: Bug melden - forms.monday.com
Ik heb hem trouwens gevonden door een bericht van Arrie ( aha een ticketsysteem)
Ik heb hem trouwens gevonden door een bericht van Arrie ( aha een ticketsysteem)

0
geplaatst: 23 april 2024, 16:17 uur
Ja, wist wel dat ik hem zo terug kon vinden (ik herinnerde me m'n eigen reactie ook nog) maar ik vind nog steeds dat ie gewoon ergens makkelijk te vinden zou moeten zijn
Misschien onder het tabje contact onderaan?
Misschien onder het tabje contact onderaan?
* denotes required fields.