MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Je zou het hier Verborgen functionaliteiten - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl verwachten maar dat is ook niet bijgewerkt.
Als iemand iedere dag die bugmeld link plaatst dan blijft hij wel in beeld

Mssr Renard
Ik ben trouwens een robot, dus ik mag de ticket niet invullen, bliep bloep.

Glitch
Die gigantische reclamevelden op de desktop-versie, oof.

Ik heb IEDERE keer een spin over het scherm lopen vanuit een reclame van een bioscoopfilm, elke refresh, elke nieuwe pagina of album die spin voordat alles kan laden. Vervolgens een paginagroot filmpje van de Rabobank die OVER de zoekbalk heen gaat.

Heeft deze site uberhaupt mensen die er nog om geven, of er uberhaupt aan werken?
Het is echt te krankzinnig voor woorden. Ik heb al geen zin meer om op 'posten' te klikken omdat die kutspin dan weer komt.

Monsieur' schreef:
Ik heb IEDERE keer een spin over het scherm lopen vanuit een reclame van een bioscoopfilm, elke refresh, elke nieuwe pagina of album die spin voordat alles kan laden. Vervolgens een paginagroot filmpje van de Rabobank die OVER de zoekbalk heen gaat.

Heeft deze site uberhaupt mensen die er nog om geven, of er uberhaupt aan werken?
Het is echt te krankzinnig voor woorden. Ik heb al geen zin meer om op 'posten' te klikken omdat die kutspin dan weer komt.

Je kan een bugmelding doen, zie een paar berichten terug:
Bug melden - forms.monday.com

De eerste keer vond ik die spin nog wel grappig, maar het wordt inderdaad snel irritant. Vrij letterlijke bugmelding

panjoe (moderator)
Arrie schreef:
Kan de link naar dat ticketsysteem misschien ergens geplaatst worden waar je hem makkelijk terug kan vinden? Ik weet alleen dat ie ooit geplaatst is in dit topic, maar dan moet ik gaan terugzoeken.

Maar laat me raden: daar moet ik een ticket voor indienen?

Goeie suggestie, ik heb hem hier geplaatst: Bugs Melden - MusicMeter.nl

Hoe kan het dat meter_fan daar in 2006 heeft gepost?? Is Jordy's naam daar vervangen?

Deranged
Spooky shit ouwe.

Vertrouw die gap sowieso nog steeds voor geen ene millimeter.

Mssr Renard schreef:
Ik ben trouwens een robot, dus ik mag de ticket niet invullen, bliep bloep.

Speciaal voor jou omdat je een fan bent van Youtube.

Arrie schreef:
Hoe kan het dat meter_fan daar in 2006 heeft gepost?? Is Jordy's naam daar vervangen?

Heel bijzonder, dit zijn de statistieken van meter_fan

Laatste bezoek: 24 juli 2023, 16:24 uur
Aantal stemmen: 0
Aantal berichten: 30

Maar je bent admin of je bent geen admin

Machtsmisbruik!

Arrie schreef:

Klopt inderdaad, dat is al een tijdje zo.

Wat me nu gebeurt:
- als ik zoek op een album via snelzoeken en het vervolgens aanklik, word ik naar frontpage verwezen.
- het alternatief is zoeken en vervolgens op enter klikken, zodat de zoekresultaten op een nieuwe pagina worden weergegeven. Als ik echter dan op het album klik, word ik ook doorgestuurd naar de frontpage.
- als ik de directe url van het album kopieer en dat open, gebeurt weer hetzelfde.

Misschien een indexeringsprobleem, waarbij albums die zijn verwijderd alsnog worden weergegeven in de zoekresultaten?

Al zou ik niet weten waarom dit album verwijderd zou moeten zijn, gewoon een reguliere release:
The Peel Sessions by Girls at Our Best! (Additional release, Post-Punk): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Heb ook een bugmelding gedaan, eens zien wat dat oplevert.

herman schreef:
(quote)

Klopt inderdaad, dat is al een tijdje zo.

Geschiedvervalsing!

panjoe (moderator)
Ik neem aan dat dat gedaan is zodat mensen niet Jordy gaan benaderen n.a.v. zijn berichten in dat topic.

Deranged
Valt nog te bezien denk ik.

Zou niet de eerste keer zijn dat zijn fanatisme niet helemaal is wat je ervan verwacht.

panjoe schreef:
Ik neem aan dat dat gedaan is zodat mensen niet Jordy gaan benaderen n.a.v. zijn berichten in dat topic.

Want zijn " vervanger" kun je wel benaderen

panjoe schreef:

Jordy
E-mailadres: (verborgen)

Dat is dus het probleem niet. Verder is er natuurlijk ook helemaal geen probleem. Laat lekker gaan, joh. Moeten hunnie weten.

Die spin over het scherm is voor mij echt de max, het hele zaakje liep vast.
Hoe banaal kan het zijn.
Ik kan dit niet meer serieus nemen.
Jammer eigenlijk, maar het is niet anders.

yeahyeahyeah schreef:
De eerste keer vond ik die spin nog wel grappig, maar het wordt inderdaad snel irritant. Vrij letterlijke bugmelding

ik heb nog geen spin gezien.

Michiel Cohen schreef:
ik heb nog geen spin gezien.
Hier ook (nog) niet. Laat me raden: kwestie van juiste instellingen

Krijg het nieuwste album van Charley Crockett niet in mijn rotatielijst, de zoekmachine ziet het album niet. Komt denk ik door het dollar-teken, heb correctie ingediend in de hoop dat de site het album dan wel ziet.

Charley Crockett - $10 Cowboy (2024) - MusicMeter.nl

Het duurt volgens mij een dag dat nieuw toegevoegde albums door de zoekmachien gevonden worden.

panjoe (moderator)
Teunnis schreef:
(quote)

Jordy
E-mailadres: (verborgen)

Dat is dus het probleem niet. Verder is er natuurlijk ook helemaal geen probleem. Laat lekker gaan, joh. Moeten hunnie weten.

Ik bedoelde via pm.

Oh ja, uiteraard. Dan is het gewoon slim van onze favoriete admin.

vivalamusica schreef:
Die spin over het scherm is voor mij echt de max, het hele zaakje liep vast.

Idem hier. Vreselijk. Laden ging niet meer. Gelukkig is het beest nu verdwenen.

WVTRVE
Gisteren eens zonder adblocker de site op geweest maar damn, reclame op reclame op reclame blijft er meer reclame dan site over. Ik snap dat er geld op verdient moet worden maar dit bijna wel op een uitsterfbeleid. Zou me als nieuwe bezoeker niet op deze site wagen. Whyyyy

Kan door de vele reclame waarschijnlijk geen album meer toevoegen aan mijn Albums, het keuzemenu komt niet meer te voorschijn !!

Tarkus schreef:
Kan door de vele reclame waarschijnlijk geen album meer toevoegen aan mijn Albums, het keuzemenu komt niet meer te voorschijn !!

Dien deze bug vooral in via het bugformulier onderaan in dit topic: Bugs Melden - MusicMeter.nl

Mausie schreef:
(quote)

Dien deze bug vooral in via het bugformulier onderaan in dit topic: Bugs Melden - MusicMeter.nl

Bij Bugs melden kan ik geen bericht plaatsen !!

Tarkus schreef:
(quote)

Bij Bugs melden kan ik geen bericht plaatsen !!

Klopt, maar daar staat de link naar het bugformulier: Bug melden - forms.monday.com

Gast
geplaatst: vandaag om 14:20 uur

geplaatst: vandaag om 14:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.