MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Het doet een beetje denken aan de welbekende drie miljoen stemmers op de Top 2000

CHIEP schreef:
Hoe komen ze btw aan die 300.000 gebruikers? De frontpage houdt het op 194.612.

MovieMeter -> 194.613
MusicMeter -> 53.487
BoekMeter -> 14.612
GamesMeter -> 7.665

270.000 afgerond is 300.000.

Gretz schreef:
MusicMeter staat niet een s bij het rijtje van merken dat onder de vlag valt van Realtimes. Alsof MusicMeter eigenlijk niets waard is voor de eigenaar (behalve het binnenharken van eenvoudige bannerinkomsten) Pijnlijk toch wel

(afbeelding)

Ik dacht wel dat zij alle metersite's onder Moviemeter ( de grootste) scharen.
Dat reclame gedoe wat wij hier hebben dat heeft Moviemeter natuurlijk ook.
Jordy heeft destijds min of meer van zijn hobby werk gemaakt maar dat Realtimes is een commerciële club.
Zou mij niet verbazen als daar veel klik-aas sites bijzitten .

Laten we een exclusief clubje blijven wat, voor mij, echt niet groter hoeft te worden. Een soort Gallisch dorpje waar we elkaar, bijna, allemaal kennen. Elkaar soms de tent uitvechten maar uiteindelijk toch wel veel van elkaar houden.

En Realtimes is gewoon het Romeinse Rijk met (tsjonge, ik weet zijn username niet eens meer) als Caesar.

meneer schreef:

En Realtimes is gewoon het Romeinse Rijk met (tsjonge, ik weet zijn username niet eens meer) als Caesar.

Ik dacht Assurancetourix-fan maar ik heb hem zoveel jaar niet meer gezien dat ik het ook vergeten ben.

meneer schreef:
Laten we een exclusief clubje blijven(....)

En uniek, enig in zijn soort.
Dat Moviemeter, daar wordt bij films veel minder bij beoordeeld en geschreven dan bij albums op musicmeter. Misschien ouwehoeren muziekliefhebbers veel meer, dat kan.
Ik vind onze site ook veel prettiger werken.
Aantallen zeggen daarom niet zo veel. Werken in de luwte is zo gek nog niet.

CHIEP schreef:
Hoe komen ze btw aan die 300.000 gebruikers? De frontpage houdt het op 194.612.
L_T_B schreef:
MovieMeter -> 194.613
MusicMeter -> 53.487
BoekMeter -> 14.612
GamesMeter -> 7.665

270.000 afgerond is 300.000.

En dan heb je alle persoonlijkheden van Cured nog niet eens meegerekend.

Rudi S schreef:
(quote)

Ik dacht wel dat zij alle metersite's onder Moviemeter ( de grootste) scharen.
Dat reclame gedoe wat wij hier hebben dat heeft Moviemeter natuurlijk ook.
Jordy heeft destijds min of meer van zijn hobby werk gemaakt maar dat Realtimes is een commerciële club.
Zou mij niet verbazen als daar veel klik-aas sites bijzitten .

Hun F1- en voetbalsite zijn in ieder geval pure clickbait. Walgelijke sites.

Onweerwolf
herman schreef:
(quote)
(quote)

En dan heb je alle persoonlijkheden van Cured nog niet eens meegerekend.

De nieuwste is Glow toch?

Onweerwolf schreef:
(quote)

De nieuwste is Glow toch?

Ook een berichtje gekregen?

Arrie schreef:
(quote)

Ook een berichtje gekregen?

Ik wilde liken maar dan krijg ik er weer een

And there was jazz...
Ik wens me graag uit te schrijven van de website aub, mijn account werd aangemaakt via Google maar die optie om me uit te schrijven (tevens de enige) geeft altijd een foutmelding. Ik heb intussen ook de moderators gemaild over dit probleem, maar heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Kan dit aub in orde gebracht worden?

panjoe (moderator)
And there was jazz... schreef:
Ik wens me graag uit te schrijven van de website aub, mijn account werd aangemaakt via Google maar die optie om me uit te schrijven (tevens de enige) geeft altijd een foutmelding. Ik heb intussen ook de moderators gemaild over dit probleem, maar heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Kan dit aub in orde gebracht worden?

Dit kan je doen door rechts bovenin het scherm boven je avatar te zweven met je muis, en dan in het menuutje onder "Mijn MusicMeter" op "Account verwijderen" te klikken.

Het ga je goed!

Poles Apart schreef:
De artiestenpagina van Father John Misty schijnt niet meer te bestaan, althans als je bij een album op z'n naam klinkt word je doorverwezen naar de frontpage van MuMe.

Hier liep ik vanmiddag ook tegenaan. Kan dit weer aangemaakt worden?

CHIEP (crew)
Ongetwijfeld is deze vraag ooit al eens gesteld, maar toch: waarom worden er vanuit MusicMeter-pagina's van soundtracks wel links gelegd naar de desbetreffende film op MovieMeter, maar is er van de omgekeerde richting geen sprake?

CHIEP schreef:
Ongetwijfeld is deze vraag ooit al eens gesteld, maar toch: waarom worden er vanuit MusicMeter-pagina's van soundtracks wel links gelegd naar de desbetreffende film op MovieMeter, maar is er van de omgekeerde richting geen sprake?

Nou ik zie dat toch regelmatig wel hoor alleen die staan dan bij de linkscwaar ook de trailers staan externe links, bv

Barbie: The Album (2023) - MusicMeter.nl
Barbie (Film, 2023)
Dirty Dancing (Film, 1987)

CHIEP (crew)
Je hebt gelijk, maar da's wel helemaal niet zo prominent in beeld als in de andere richting (en dan nog onder een IMDb-link die er daarboven ook al staat).
Echt een rommeltje, heel die pagina-lay-out voor wat in hun ogen toch hét paradepaardje is van de Metersites.

CHIEP schreef:
Echt een rommeltje, heel die pagina-lay-out voor wat in hun ogen toch hét paradepaardje is van de Metersites.

Je kunt op MovieMeter bij instellingen ook voor de klassieke lay-out kiezen. Dat maakt het wat aangenamer.

musician schreef:
(quote)

En uniek, enig in zijn soort.
Dat Moviemeter, daar wordt bij films veel minder bij beoordeeld en geschreven dan bij albums op musicmeter. Misschien ouwehoeren muziekliefhebbers veel meer, dat kan.
Ik vind onze site ook veel prettiger werken.
Aantallen zeggen daarom niet zo veel. Werken in de luwte is zo gek nog niet.

Misschien wel de pijnlijkste dingen in mijn tijd op de metersites. Toen ik mij destijds aanmeldde was MovieMeter nog echt bruisend. Het forum was heel actief en de film discussies waren nog een ding. Ik mocht er helaas maar een paar jaartjes van mee snoepen.

Op MovieMeter zijn heel veel bekende namen vertrokken, die de site allemaal levendig hielden. We zijn nu nog maar met een klein clubje vaste leden, en eigenlijk ook helemaal geen nieuwe aanwas. En met alleen de horrorchallenge in Oktober het enige wat er te doen is ieder jaar.

Die verschrikkelijk nieuwe lay-out zal er misschien ook nog wel wat mee te maken hebben, bij mij staat hij gewoon op klassiek. Ook een reden trouwens dat ik actiever hier ben geworden, en ik ben langzamerhand ook aan het verkassen naar de Engelstalige Letterboxd, mocht de klassieke mode weg gaan blijf ik niet op MovieMeter, ik vind die nieuwe layout echt niks.

Zwammer schreef:
(quote)

Hier liep ik vanmiddag ook tegenaan. Kan dit weer aangemaakt worden?

Is verholpen inmiddels.

Mssr Renard
Ik heb adblock aan staan, maar zie toch één of andere malloot in een leeuwenpak over mijn beeldscherm heen springen. Het lijkt wel wel of deze reclame mijn adblock instellingen 'overruled'. Ik kan door die reclame niet meer bij de menuknoppen. Ik heb al meerdere keren adblock gevraagd het 'element te blokkeren', maar het scherm lijkt te verversen en die lelijke kerel in het leeuwenpak is er weer.

Meer mensen hier last van? Welke adblocker is het beste? Ik gebruik op mijn werklaptop Chrome met adblockplus.

Edit: toen ik Musicmeter opstartte kreeg ik een pop-up of ik ouder of jonger was dan 24 jaar. Ik koos voor ouder. Ik had moeten liegen, denk ik.

Edit 2: ik heb de reclame kunnen blokkeren (uiteindelijk). Maar mijn hemel wat was dat vreselijk. Dat er gewoon mensen zijn die dagelijks op deze manier de website raadplegen, is mij een raadsel.

Edit 3: De springerige leeuw-gokreclame is weer terug. Wel een reden om niet meer naar Musicmeter te gaan.

Edit 4: ik heb een tweede adblocker geinstalleerd, en nu lijkt het weer normaal te functioneren.

Nu begin ik toch wel nieuwsgierig te worden naar deze reclame Mssr Renard, wat heb jij allemaal gedaan zodat om dit te zien?

Mssr Renard schreef:
Ik heb adblock aan staan, maar zie toch één of andere malloot in een leeuwenpak over mijn beeldscherm heen springen. Het lijkt wel wel of deze reclame mijn adblock instellingen 'overruled'. Ik kan door die reclame niet meer bij de menuknoppen. Ik heb al meerdere keren adblock gevraagd het 'element te blokkeren', maar het scherm lijkt te verversen en die lelijke kerel in het leeuwenpak is er weer.

Meer mensen hier last van? Welke adblocker is het beste? Ik gebruik op mijn werklaptop Chrome met adblockplus.

Edit: toen ik Musicmeter opstartte kreeg ik een pop-up of ik ouder of jonger was dan 24 jaar. Ik koos voor ouder. Ik had moeten liegen, denk ik.

Edit 2: ik heb de reclame kunnen blokkeren (uiteindelijk). Maar mijn hemel wat was dat vreselijk. Dat er gewoon mensen zijn die dagelijks op deze manier de website raadplegen, is mij een raadsel.

Edit 3: De springerige leeuw-gokreclame is weer terug. Wel een reden om niet meer naar Musicmeter te gaan.

Edit 4: ik heb een tweede adblocker geinstalleerd, en nu lijkt het weer normaal te functioneren.

Ga werken met Opera.https://nl.wikipedia.org/wiki/Opera_(webbrowser)

Mssr Renard
Rudi S schreef:
Nu begin ik toch wel nieuwsgierig te worden naar deze reclame Mssr Renard, wat heb jij allemaal gedaan zodat om dit te zien?

Ik denk dat de pop-up die vroeg hoe oud ik was, mij in de gokreclame-wereld stortte. Het was wel echt heel irritant, want ik zag heel snel dat ik 6 notificaties had, en toen kwam die leeuw eroverheen, en kon ik het niet (meer) zien en aanklikken.

Ik gooit het erop dat het maandagochtend was.
https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2023/10/garfield-i-wonder-what-day-it-is-monday.jpg?q=50&fit=crop&w=825&dpr=1.5

Op zich niet slecht maar legt het in testen vaak af tegen bv Firefox.
Daarnaast is er hier en daar twijfel sinds Opera in Chinese handen is beland : Golden Brick Capital Private Equity Fund I Limited Partnership.
Maar als jij tevreden bent

De aap komt uit de mouw: Michiel Cohen werkt voor het Chinese Ministerie van Propaganda!

Teunnis schreef:
De aap komt uit de mouw: Michiel Cohen werkt voor het Chinese Ministerie van Propaganda!

Ik ben in mijn leven van heel wat dingen beschuldigd maar dit is voor mij ook een nieuwe.
Volgens mijn info is de browser nog steeds Noors. Debunking misinformation about Opera's browsers | Opera Security - blogs.opera.com
Er zijn trouwens ook bepaalde zaken die je kunt toevoegen.Maar dat is vertrouwelijk.

Michiel Cohen Europe based, dat klopt maar.

As of the end of 2023, Opera Software was 72.4% owned by Kunlun, a Chinese public company, making it a subsidiary of that company. Opera CEO James Yahui Zhou is a controlling shareholder in Kunlun.[23]

Aldus Wiki

Ook Opera Software - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org

Maar niks mis mee wij eten ook weleens bij restaurant De lange muur.

Mssr Renard schreef:
Ik heb adblock aan staan, maar zie toch één of andere malloot in een leeuwenpak over mijn beeldscherm heen springen.

Ik denk dat het inmiddels ongeveer een jaar geleden is dat ik de kans kreeg om te werken voor het bedrijf achter die malloot in het leeuwenpak; had alle drie sollicitatierondes goed doorlopen, maar kreeg goddank toch een vast contract bij mijn huidige werkgever. Hoewel de proefopdracht verdacht leuk was - Engelstalige piratentaal omzetten naar Nederlandstalige piratentaal - kon ik me er toch maar moeilijk mee verenigen dat ik voor een gokbedrijf zou gaan werken. Elke keer dat ik een van die vervelende reclames van ze voorbij zie komen, ben ik blij dat ik de juiste beslissing heb genomen.

Slowgaze schreef:

Ik denk dat het inmiddels ongeveer een jaar geleden is dat ik de kans kreeg om te werken voor het bedrijf achter die malloot in het leeuwenpak; had alle drie sollicitatierondes goed doorlopen, maar kreeg goddank toch een vast contract bij mijn huidige werkgever.

Leuk voor jou dat jij een vast contract kreeg maar toch minder voor ons want ik denk dat hier heel wat van die advertentieblokkers uitgeschakeld zouden worden als wij jou konden zien rondspringen in zo'n pak

Gast
geplaatst: vandaag om 23:01 uur

geplaatst: vandaag om 23:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.