De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2024, 21:09 uur
Onweerwolf schreef:
Lijstjes?
Hitlijsten, top 40 lijsten lijsten met tracks uit bepaalde jaren lijsten met beste albumss, persoonlijke favorieten lijsten van alles en nog wat.Lijstjes?
Voorbeeld. Muziek > Toplijsten en favorieten > 1999 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
3
Onweerwolf
geplaatst: 23 juni 2024, 21:55 uur
Michiel Cohen schreef:
Voorbeeld. Muziek > Toplijsten en favorieten > 1999 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
(quote)
Hitlijsten, top 40 lijsten lijsten met tracks uit bepaalde jaren lijsten met beste albumss, persoonlijke favorieten lijsten van alles en nog wat.Voorbeeld. Muziek > Toplijsten en favorieten > 1999 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
Die staan allemaal in een apart subforum dus de lat ligt wel erg laag om dat te kunnen negeren. Maar goed; als jij dat een prestatie van jezelf vindt dan zeg ik:
1. Gefeliciteerd
2. Doe zo voort
3. Taylor Swift
7
geplaatst: 24 juni 2024, 00:48 uur
Michiel Cohen schreef:
Het is mij inmiddels gelukt om zogenaamde lijstjes bijna helemaal te negeren. Typen die lui dat nou allemaal zelf in of is het knippen en plakken?
(quote)
Het is mij inmiddels gelukt om zogenaamde lijstjes bijna helemaal te negeren. Typen die lui dat nou allemaal zelf in of is het knippen en plakken?
Kwestie van de juiste instellingen.
0
Glow
geplaatst: 24 juni 2024, 04:01 uur
Onweerwolf schreef:
Het kost soms veel moeite maar sinds december is het mij gelukt om het handjevol zwakbegaafde jankerds dat dit forum alleen gebruikt om trollberichten te posten volledig te negeren. Ik zie het inmiddels als een soort challenge. Het is te doen, hou vol!
Zwakbegaafd ?.....Nogal grof gezegd , maar het is maar net wie wat zegt denk ik... (quote)
Het kost soms veel moeite maar sinds december is het mij gelukt om het handjevol zwakbegaafde jankerds dat dit forum alleen gebruikt om trollberichten te posten volledig te negeren. Ik zie het inmiddels als een soort challenge. Het is te doen, hou vol!
Wat is trollen ? Nogal subjectief regelmatig , soms heeft het te maken met de eigen balk in je ogen of snel verongelijkt zijn en niet zien wat jezelf doet....Ook ontstaat vaak irritatie omdat sommige users van alles mogen uitkramen en anderen niet ; ongrlijke benadering dan wel behandeling kan mensen met een herinnering daaraan in het echte leven behoorlijk raken....
Groepjesvormi g helpt ook niet , mekaar beschermen maar anderen wel de maat nemen....gewoon niet doen. Soms is er ook iets wat andere users niet weten of users zelf (negatief)invullen /framing....
Ook dat je mekaar niet ziet/kent en dan via sociale media 'ontmoet ' is een gevaar voor verkeerde interpretatie of aannames.....Of als je te lang en vaak met dezelfde mensen 'o.gaat' zoals op deze site krijg je op gegeven moment sneller irritaties....
Ook hebben mensen soms privé- of persoonlijke problemen dat zich dan uit tot negatief gedrag op de site , maar dat ziet of weet dan niemand....Er zijn er zat die hun eigen irritaties of moeilijkheden botvieren op sociale media (zie maar de reactie discussies op Nu.nl bijvoorbeeld)
En...verslaving zoals ook deze site dat oproept is een risico of gewoon wachten op lastig gedrag wat je zelf niet ziet omdat je verslaafd bent aan Mume....er zitten vaak ook een groep mensen op die een eenzaam , moeilijk of leeg leven hebben en dan begrijpelijkerwijs toevlucht zoeken tot teveel tijdsbesteding aan zaken wat ze een goed gevoel geeft , maar uiteindelijk destructief voor henzelf (en anderen) werkt....
Ik denk overigens dat de mensen als je die in het echt ziet prima zijn en je door de sociale media een verwrongen of eigen beeld hebt gevormd en dan in het echt iemand ontmoet die dus dan een heel ander persoon is dan die jijzelf voor ogen had....
1
geplaatst: 24 juni 2024, 08:00 uur
Michiel Cohen schreef:
Hitlijsten, top 40 lijsten lijsten met tracks uit bepaalde jaren lijsten met beste albumss, persoonlijke favorieten lijsten van alles en nog wat.
Hitlijsten, top 40 lijsten lijsten met tracks uit bepaalde jaren lijsten met beste albumss, persoonlijke favorieten lijsten van alles en nog wat.
Wat is precies je probleem? Dit is een muzieksite. We zijn uitsluitend bezig met muziek. Het verleden wordt weer eens mooi opgerakeld, nieuw en onbekend gebleven muziek wordt, mede door die lijstjes, geïntroduceerd.
Je kunt overigens heel makkelijk een onderscheid maken tussen welke topics je wel en welke je niet wilt zien.
1
Mssr Renard
geplaatst: 24 juni 2024, 08:05 uur
korenbloem schreef:
Waarom zijn oude berichten verwijderd bij een album:
Anthony Braxton - For Alto (1969) - MusicMeter.nl - web.archive.org
hudige situatie;
Anthony Braxton - For Alto (1971) - MusicMeter.nl
Waarom zijn oude berichten verwijderd bij een album:
Anthony Braxton - For Alto (1969) - MusicMeter.nl - web.archive.org
hudige situatie;
Anthony Braxton - For Alto (1971) - MusicMeter.nl
Ik denk dat Soledad zijn eerdere berichten als Heemskerktollie heeft verwijderd, vanuit zijn rol als moderator.
3
Deranged
geplaatst: 24 juni 2024, 08:36 uur
Was hij de tollie van Heemskerk.
Alle dames helemaal gek.
Alle dames helemaal gek.
2
geplaatst: 14 juli 2024, 11:41 uur
De hoeveelheid storende reclame is zo langzamerhand niet normaal meer op MusicMeter. Op je mobiel kun je dikwijls niks meer bekijken omdat dan alleen reclames van Essent etc. te zien zijn. En al die gokreclames... mijn hemel. Wat reclame begrijp ik best om websites draaiende te houden maar dit is echt veel te veel! Of ben ik de enige hier die zich eraan stoort?
6
Deranged
geplaatst: 14 juli 2024, 12:28 uur
Is al eerder vrij uitgebreid aan bod gekomen.
Alsmede de vrij simpele methoden om er vanaf te komen.
Binnen enkele seconden kun je er vrij eenvoudig van verlost zijn ik nu al enkele maanden sinds duidelijk werd dat je geen moment solidariteit hoeft te tonen naar de mensen die vandaag de dag deze site runnen.
Alsmede de vrij simpele methoden om er vanaf te komen.
Binnen enkele seconden kun je er vrij eenvoudig van verlost zijn ik nu al enkele maanden sinds duidelijk werd dat je geen moment solidariteit hoeft te tonen naar de mensen die vandaag de dag deze site runnen.
2
geplaatst: 14 juli 2024, 14:25 uur
dynamo d, je kan hier een bugmelding doen. Misschien levert het wat op.
panjoe schreef:
Omdat de developers en admins nooit meelezen op de site, hebben ze een tooltje aangemaakt waar users bugs mee kunnen melden. Die kan men hier vinden:
Bug melden - forms.monday.com
Hopelijk zal dit helpen om wat te doen aan bugs zoals de bovenstaande zwarte balk en ook aan dingen als schermvullende advertenties die browsen onmogelijk maken, zeker als er door meerdere users aan de bel wordt getrokken. Je kan ook een screenshot uploaden in het formulier zodat het voor de devs duidelijk is wat precies het probleem is.
Omdat de developers en admins nooit meelezen op de site, hebben ze een tooltje aangemaakt waar users bugs mee kunnen melden. Die kan men hier vinden:
Bug melden - forms.monday.com
Hopelijk zal dit helpen om wat te doen aan bugs zoals de bovenstaande zwarte balk en ook aan dingen als schermvullende advertenties die browsen onmogelijk maken, zeker als er door meerdere users aan de bel wordt getrokken. Je kan ook een screenshot uploaden in het formulier zodat het voor de devs duidelijk is wat precies het probleem is.
0
geplaatst: 19 juli 2024, 17:17 uur
Wilde Joep Beving & Maarten Vos - vision of contentment in mijn rotatielijst plaatsen.
Dat lukte zowel niet op naam of op titel. De zoekresultaten op naam zijn te beperkt, op titel na drie letters niets meer te zien.
Dat lukte zowel niet op naam of op titel. De zoekresultaten op naam zijn te beperkt, op titel na drie letters niets meer te zien.
2
geplaatst: 19 juli 2024, 17:28 uur
Ik vermoed dat het album nog geïndexeerd moet worden, want het is ook niet vindbaar via de gewone zoekfunctie. Dat gebeurt tegenwoordig vaker bij albums die net zijn toegevoegd. Als het een beetje mee zit lukt het na vannacht wel...
0
geplaatst: 19 juli 2024, 17:55 uur
dynamo d schreef:
De hoeveelheid storende reclame is zo langzamerhand niet normaal meer op MusicMeter. Op je mobiel kun je dikwijls niks meer bekijken omdat dan alleen reclames van Essent etc. te zien zijn. En al die gokreclames... mijn hemel. Wat reclame begrijp ik best om websites draaiende te houden maar dit is echt veel te veel! Of ben ik de enige hier die zich eraan stoort?
Kan je wel tips geven met een gewone pc. Een mobiel niet.
1
geplaatst: 20 juli 2024, 15:18 uur
vivalamusica schreef:
Wilde Joep Beving & Maarten Vos - vision of contentment in mijn rotatielijst plaatsen.
Vandaag lukt het wel.
1
geplaatst: 23 juli 2024, 22:18 uur
Als ik op mijn mobiel naar een albumpagina ga, verlaagt ie het volume van mijn muziek tijdelijk. Dit gebeurt normaal als ie muziek of geluid op de pagina begint af te spelen, bijv als onderdeel van een video. Er is dus ergens op de albumpagina's iets dat automatisch afspeelt. Erg irritant.
0
geplaatst: 24 juli 2024, 05:57 uur
Arrie schreef:
Als ik op mijn mobiel naar een albumpagina ga, verlaagt ie het volume van mijn muziek tijdelijk. Dit gebeurt normaal als ie muziek of geluid op de pagina begint af te spelen, bijv als onderdeel van een video. Er is dus ergens op de albumpagina's iets dat automatisch afspeelt. Erg irritant.
Verdorie ik heb gisteren diverse bluetooht checks gedaan en daarna uitgevonden dat met een kabelkoptelefoon het probleem niet verdwenen was.
Cache geleegd van spotify hielp ook niet.
Het ligt dus aan mume

0
Mssr Renard
geplaatst: 30 juli 2024, 15:40 uur
Ik heb de laatste tijd dat als ik een bericht plaats deze niet door komt, dan probeer ik het weer en weer. Als ik het nog een keer probeer en eerst op [Voorbeeld] klik en daarna op [Plaatsen] dan lukt het wel. Het is een fluitje van een cent, maar niet wenselijk toch?
Het is meestal als ik een plaatje plaats (zonder tekst), bij bijvoorbeeld de topic 'Mooie hoezen' of 'Wat draai je nu'.
Het is meestal als ik een plaatje plaats (zonder tekst), bij bijvoorbeeld de topic 'Mooie hoezen' of 'Wat draai je nu'.
0
geplaatst: 7 augustus 2024, 21:16 uur
De artiestenpagina van Father John Misty schijnt niet meer te bestaan, althans als je bij een album op z'n naam klinkt word je doorverwezen naar de frontpage van MuMe.
1
geplaatst: 7 augustus 2024, 22:27 uur
Arrie schreef:
Dit is inderdaad erg irritant, en maakt dat ik liever niet MuMe meer open op m'n mobiel.
Sowieso automatisch filmpjes of geluiden laten afspelen, waarom gebeurt dat? Sowieso zonde van de data, en daarmee van de CO2-uitstoot. En het is gewoon irritant.
0
geplaatst: 7 augustus 2024, 22:32 uur
Zwammer schreef:
Dit is inderdaad erg irritant, en maakt dat ik liever niet MuMe meer open op m'n mobiel.
Sowieso automatisch filmpjes of geluiden laten afspelen, waarom gebeurt dat? Sowieso zonde van de data, en daarmee van de CO2-uitstoot. En het is gewoon irritant.
(quote)
Tim94 kan jij hier iets aan doen?
0
geplaatst: 8 augustus 2024, 00:58 uur
Ik wil stemmen op deze plaat, alleen wordt ik doorgestuurd naar de homepage als ik op die link klink, het album opzoek via de zoekbalk of via iemand anders zijn profiel. Iemand anders die dit ook ervaart, of ligt dit aan mij?
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2024, 09:59 uur
Kondoro0614 schreef:
Ik wil stemmen op deze plaat, alleen wordt ik doorgestuurd naar de homepage als ik op die link klink, het album opzoek via de zoekbalk of via iemand anders zijn profiel. Iemand anders die dit ook ervaart, of ligt dit aan mij?
Lijkt er dan op dat hij niet (meer) bestaat. Welke plaat zou het moeten zijn?Ik wil stemmen op deze plaat, alleen wordt ik doorgestuurd naar de homepage als ik op die link klink, het album opzoek via de zoekbalk of via iemand anders zijn profiel. Iemand anders die dit ook ervaart, of ligt dit aan mij?
1
Mssr Renard
geplaatst: 8 augustus 2024, 10:05 uur
Misschien was het dubbel ingevoerd en is één ervan verwijderd.
Kondoro0614
Staat de plaat hiertussen? Te verwijderen / verwijderde releases - MusicMeter.nl
Kondoro0614
Staat de plaat hiertussen? Te verwijderen / verwijderde releases - MusicMeter.nl
2
geplaatst: 8 augustus 2024, 10:55 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Lijkt er dan op dat hij niet (meer) bestaat. Welke plaat zou het moeten zijn? Het gaat om Cold Cell - Age of Unreason , alleen zie ik dat hij inderdaad al in de topic is genoemd wat Mssr Renard heeft geplaatst, zie bericht van Apollo.
Vond het nogal vreemd, aangezien er wel gewoon op gestemd was (staat in de stemlijst van Prognerd) en je hem wel in de zoekbalk ziet verschijnen maar, je dus naar de hoofdpagina wordt geredirect. Nu is het duidelijker, ik wacht het rustig af.
0
geplaatst: 8 augustus 2024, 11:01 uur
Kondoro0614 schreef:
Het gaat om Cold Cell - Age of Unreason , alleen zie ik dat hij inderdaad al in de topic is genoemd wat Mssr Renard heeft geplaatst, zie bericht van Apollo.
Vond het nogal vreemd, aangezien er wel gewoon op gestemd was (staat in de stemlijst van Prognerd) en je hem wel in de zoekbalk ziet verschijnen maar, je dus naar de hoofdpagina wordt geredirect. Nu is het duidelijker, ik wacht het rustig af.
(quote)
Het gaat om Cold Cell - Age of Unreason , alleen zie ik dat hij inderdaad al in de topic is genoemd wat Mssr Renard heeft geplaatst, zie bericht van Apollo.
Ik zie daar alleen de artiestennaam is aangepast van Cold Cell en ColdCell en er daarbij wat zaken zijn verplaatst. Zou Age of Unreason per ongeluk verwijderd kunnen zijn in dat proces? Wellicht weet CHIEP meer?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 8 augustus 2024, 11:54 uur
Da's vreemd. Ik ben er in ieder geval zeker van dat op geen van beide entry's van dat album was gestemd toen ik er eentje van heb verwijderd (anders zou ik uiteraard hebben gewacht met het verwijderen/samenvoegen).
Ik vrees dus dat die opnieuw zal moeten worden toegevoegd. Weet jij toevallig nog wie de toevoegers waren, Apollo?
Ik vrees dus dat die opnieuw zal moeten worden toegevoegd. Weet jij toevallig nog wie de toevoegers waren, Apollo?
0
geplaatst: 12 augustus 2024, 22:16 uur
MusicMeter staat niet eens bij het rijtje van merken dat onder de vlag valt van Realtimes. Alsof MusicMeter eigenlijk niets waard is voor de eigenaar (behalve het binnenharken van eenvoudige bannerinkomsten) Pijnlijk toch wel 
https://i.vgy.me/jmu2m1.png

https://i.vgy.me/jmu2m1.png
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 13 augustus 2024, 00:17 uur
Hoe komen ze btw aan die 300.000 gebruikers? De frontpage houdt het op 194.612.
* denotes required fields.