MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Deranged
Blijven huilen over reclames terwijl er zo makkelijk kosteloos iets aan te doen is.

Dan ben je wel een sitting duck in deze wereld ja.

Vandaar DuckDuckGo browser.

Zit er ook al tijden op.

Binnen enkele seconden uit de app store getrokken.

Helemaal happy.

Ga ik ook doen! Ik kan die Essent reclame niet meer zien. Daar ga ik iig geen zaken mee doen.

Joh, rot op met je Dela reclame. Schermvullend en niet weg te klikken.

Zijn er misschien nog meer users die last hebben van die ( schermvullende) reclames want dan kunnen wij Tim of meter_fan hiervan op de hoogte brengen zodat dit snel en vakkundig opgelost wordt.

Rudi S schreef:
Zijn er misschien nog meer users die last hebben van die ( schermvullende) reclames want dan kunnen wij Tim of meter_fan hiervan op de hoogte brengen zodat dit snel en vakkundig opgelost wordt.

Sneller is om zelf maatregelen te nemen.

Deranged
Meter-fan zou zijn fanatisme eens kunnen aanwenden om ons een begaanbare site te bezorgen.

Zo’n naam kies je immers niet zomaar neem ik aan.

Daar zit een bepaalde gedachte achter.

Michiel Cohen schreef:
(quote)

Sneller is om zelf maatregelen te nemen.

Ik denk echt dat jij nu Tim en meter_fan ernstig onderschat

Het is toch allang bekend dat ze schijt aan ons hebben? Er wordt hier gewoon een uitsterfbeleid gehanteerd, inclusief irritante schermvullende reclames, die ondanks herhaaldelijk klagen/melden blijven terugkomen.

Deranged
Ik heb nog steeds goede hoop wat betreft meter-fan.

Moet gewoon goed gaan komen uiteindelijk.

Niet te doen die reclames, ik ben bang dat de irritatie op een gegeven moment zo hoog oploopt dat ik bij Dela wegga...:)

Wat is er idd aan de hand met die &*#@! reclames joh?

Ik kan dus niet meer zoeken naar albums op m'n telefoon. Dan verschijnt er een paginagrote reclame, die ik niet weg kan klikken. Als ik de pagina ververs, komt de reclame terug. Tien keer geprobeerd. Zoeken is dus geen optie meer op deze site.

Dat kan de bedoeling toch niet zijn?

Nicolage Rico schreef:
Wat is er idd aan de hand met die &*#@! reclames joh?

Ik kan dus niet meer zoeken naar albums op m'n telefoon. Dan verschijnt er een paginagrote reclame, die ik niet weg kan klikken. Als ik de pagina ververs, komt de reclame terug. Tien keer geprobeerd. Zoeken is dus geen optie meer op deze site.

Ik zit meestal > 90% op mijn telefoon op mume ( op de PC is het trouwens ook geen pretje) en het irriteerd alleen maar, soms krijg je zelfs een hekel aan het bedrijf dat achter zo'n reclame zit .
Ik ga bij zo'n " rot reclame" meestal een stap terug < en laad de pagina nog een keer, vaak is de reclame dan weg .
Maar het is een gedoe

Nicolage Rico schreef:

Ja eigenlijk wel, ik denk dat niet direct de bedoeling is om gebruikers eindeloos te irriteren maar voor de huidige eigenaar van de metersite's is het enige doel; reclameinkomsten daar is hij namelijk fan van ( zie zijn ( gebruikers)naam.

Rudi S schreef:
(quote)

Ik zit meestal > 90% op mijn telefoon op mume ( op de PC is het trouwens ook geen pretje) en het irriteerd alleen maar, soms krijg je zelfs een hekel aan het bedrijf dat achter zo'n reclame zit .
Ik ga bij zo'n " rot reclame" meestal een stap terug < en laad de pagina nog een keer, vaak is de reclame dan weg .
Maar het is een gedoe

Dat bedoelde ik met verversen. Of zelfs naar een ander venster om Musicmeter.nl opnieuw in te tikken. De eerste 20 keer kreeg ik die advertentie van Dela op mijn beeldscherm en kon ik dus helemaal niets meer doen. Als je die advertentie nou weg kon klikken, zou het al een heel stuk minder frustrerend zijn.

Rudi S schreef:
(quote)

Ja eigenlijk wel, ik denk dat niet direct de bedoeling is om gebruikers eindeloos te irriteren maar voor de huidige eigenaar van de metersite's is het enige doel; reclameinkomsten daar is hij namelijk fan van ( zie zijn ( gebruikers)naam.

Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je keer op keer vastloopt en helemaal niet meer kunt zoeken op een muzieksite waar je op zoek bent naar muziek.

Nogmaals: een advertentie wegklikken of dat-ie na een paar seconden verdwijnt, zou het probleem al voor een heel groot deel oplossen.

Nicolage Rico schreef:

De eerste 20 keer kreeg ik die advertentie van Dela op mijn beeldscherm en kon ik dus helemaal niets meer doen.

Dito met Dela, ik ben nu zo boos op die gasten dat ik besloten heb voorlopig niet dood te gaan, dat zal ze leren

Zullen we een groepje MuMe-leden optrommelen en met z'n allen naar het hoofdkantoor van Dela gaan?

Ik zie in die Dela reclames vaak wat oudere dames dus ik denk dat wij enkel Slowgaze maar hoeven te sturen.

Op MovieMeter hebben we ooit een keer met een clubje de keuze gemaakt negatieve recensies te plaatsen op de Google pagina van RealTimes, waar ze opeens wel reactie op hadden om met alle werknemers een vijf sterren review achter te laten (dan wel zonder tekst). Grappig om te zien dat, dat wel hun prioriteit heeft. Het zijn gewoon een stelletje clowns daaro. Ik weet niet hoe het hier zit, alleen die Tim heeft daar gezegd niet meer te reageren op tags, om zo onder zijn problemen uit te komen.

Ik denk oprecht dat die Dela reclames een samenzwering is tussen hen en Tim om een middelvinger naar ons op te steken, wel goed dat hij kiest om ons alvast van onze uitvaartverzekering te voorzien. Of draai ik nu door?

Nicolage Rico als het besluit er is om met een knokploeg richting RT te gaan, voeg ik mij toe. Dela heb ik misschien nog nodig over 60 jaar

Papaver
Kondoro0614 schreef:
Op MovieMeter hebben we ooit een keer met een clubje de keuze gemaakt negatieve recensies te plaatsen op de Google pagina van RealTimes, waar ze opeens wel reactie op hadden om met alle werknemers een vijf sterren review achter te laten (dan wel zonder tekst). Grappig om te zien dat, dat wel hun prioriteit heeft. Het zijn gewoon een stelletje clowns daaro. Ik weet niet hoe het hier zit, alleen die Tim heeft daar gezegd niet meer te reageren op tags, om zo onder zijn problemen uit te komen.

Ik denk oprecht dat die Dela reclames een samenzwering is tussen hen en Tim om een middelvinger naar ons op te steken, wel goed dat hij kiest om ons alvast van onze uitvaartverzekering te voorzien. Of draai ik nu door?

Nicolage Rico als het besluit er is om met een knokploeg richting RT te gaan, voeg ik mij toe. Dela heb ik misschien nog nodig over 60 jaar

????? Geen 5☆ , wel 5 vraagtekens.

Die Dela-reclame is gezien de samenstelling van de populatie hier een relatieve 'mispeer': normaal gesproken doet een adverteerder een beroep op een mediastrategiebureau en die adviseert hen dan om - met het oog op de gekozen doelgroep - voor bepaalde media/kanalen te kiezen. Zo is RTL 7 - Meer voor mannen - een goed kanaal om de doelgroep van mannen va 30 - 45 te bereiken.

Misschien is deze reclame wel toekomstgericht, op de jongere leeftijdsgroep - we zijn allen sterfelijk en je kan niet vroeg genoeg beginnen om daarover je gedachten te laten gaan.

Denk dat men gewoon een adserver heeft geactiveerd die random (beschikbare slots) advertenties inschiet (zonder enige strategische afweging), maar met name die pre- en inter-stitials zijn rete-irritant.

Papaver schreef:
(quote)

????? Geen 5☆ , wel 5 vraagtekens.

Oja, mensen die alles serieus nemen. Die was ik vergeten.

Rudi S schreef:
(quote)

Ik zit meestal > 90% op mijn telefoon op mume ( op de PC is het trouwens ook geen pretje)
Ik heb me al jaren niet meer schuldig gevoeld over het gebruik van adblockers op MoMe/MuMe, dat scheelt dan weer.

Papaver
Kondoro0614 schreef:
(quote)

Oja, mensen die alles serieus nemen. Die was ik vergeten.

Als je mij persoonlijk zou kennen; ik ben pur sang iemand die bijna niets serieus neemt...

Administrators, doe eens iets aan die Dela-advertenties, a.u.b. Zorg ervoor dat we deze kunnen wegklikken of laat hem automatisch verdwijnen na enkele seconden. Verversen van de pagina kun je niet, dus moet je de site wel verlaten. Dit kan de bedoeling toch niet zijn ? Ik merk dat er hier nog mensen problemen mee hebben.

Onweerwolf
Kondoro0614 schreef:
Op MovieMeter hebben we ooit een keer met een clubje de keuze gemaakt negatieve recensies te plaatsen op de Google pagina van RealTimes, waar ze opeens wel reactie op hadden om met alle werknemers een vijf sterren review achter te laten (dan wel zonder tekst).

Kun je iets beter uitleggen wat je hier mee bedoelt?

Deranged
Toch een redelijk bizarre wending dat doodzwijgen van hun kant.

Zoiets ontstaat denk ik door aanvankelijk te denken van f•ck it nu geen zin in dit gezeik en na een tijdje hou je de stilte dan zo lang aan dat het eigenlijk onmogelijk is deze nog te doorbreken.

Lekkere bende heeft de vorige eigenaar geregeld in ieder geval.

De bezoekers van deze site zijn toch degenen die de reclame inkomsten genereren of zelfs een donatie doen als je lief bent.

Daar mag je best wat respectvoller mee omgaan lijkt me.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Kun je iets beter uitleggen wat je hier mee bedoelt?

Hij bedoelt dit

Alle 1* reviews met onderbouwde kritiek, gevolgd door een hele zwik aan 5* reviews zonder onderbouwing. Die laatste zonder twijfel allemaal van medewerkers van deze toko.

Deranged
Handig met computers zullen ze wel zijn neem ik aan.

Maar dan heb je het ook wel gehad geloof ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:07 uur

geplaatst: vandaag om 10:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.