MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
GrafGantz schreef:

Alle 1* reviews met onderbouwde kritiek, gevolgd door een hele zwik aan 5* reviews zonder onderbouwing. Die laatste zonder twijfel allemaal van medewerkers van deze toko.

Of door Dela medewerkers

Deranged
Toch lag het ergens ook wel weer in de lijn der verwachting op het moment dat dit gezelschap voor het eerst ten tonele verscheen.

Na enige tijd kun je gewoon niet meer fake nice zijn.

Kun je het niet langer opbrengen.

En dan krijg je dus dit.

Realtimes is gevestigd op de Innovatieweg. Innovatie weg, vat u hem...

grappig ja, dat was een bewussie.
Locatie noemen is handig voor de knokploeg.

Rudi S schreef:
grappig ja, dat was een bewussie.
Locatie noemen is handig voor de knokploeg.

Hoe laat spreken we af en wie neemt de brandende toortsen mee?

Onweerwolf
Kunnen we niet een grote Dela banner laten printen en daar hun gevel mee inpakken?

itchy schreef:
(quote)

Hoe laat spreken we af en wie neemt de brandende toortsen mee?

Heb nog wel ergens een verroestte hooivork liggen.

Misschien heb je meer aan Hacken voor dummies - hun mailserver hacken en alle mailtjes naar Dela re-routen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Heb nog wel ergens een verroestte hooivork liggen.

Mooi, ik heb op zolder nog één brandende toorts die bijna op is.

Deranged
Toch jammer dat de vorige eigenaar er niet op toezag dat de boel in handen zou komen van iemand met enige affiniteit of zelfs affectie jegens de historie van deze site die lopen er toch genoeg rond zou je denken.

Nou moest een naam als ‘meter-fan’ ons natuurlijk geruststellen wat dit betreft maar het enige wat zoiets doet uiteraard is alle alarmbellen en rooie vlaggen waar je ooit van heb gehoord finaal door het dak laten gaan.

En vervolgens zijn we hier op dit punt aanbeland dus daar kon je op wachten.

Onweerwolf
Ik kan je verzekeren dat er verschillende gebruikers waren bij wie destijds die bellen wel zijn afgegaan.

Deranged
Toch heb ik er ergens ook wel weer bewondering voor.

Zo maar even zo een legendarisch belachelijke gebruikersnaam op de kaart zetten alsof het allemaal maar niks is.

panjoe (moderator)
Deranged schreef:
Toch jammer dat de vorige eigenaar er niet op toezag dat de boel in handen zou komen van iemand met enige affiniteit of zelfs affectie jegens de historie van deze site die lopen er toch genoeg rond zou je denken.

Inderdaad jammer. Jordy zei bij de aankondiging alle vertrouwen te hebben in de nieuwe eigenaren, maar aangezien die ook Voetbalzone beheren (een site die eerder precies zo'n traject heeft doorgemaakt waarin het steeds minder bruikbaar werd, inclusief schermvullende advertenties) snapte ik destijds al niet waar dat vertrouwen op gebaseerd was. Ik denk eerlijk gezegd dat hij gewoon blij was dat hij zijn uit de klauwen gelopen hobbyproject voor een hopelijk acceptabel prijsje kon verkopen. Good for him.

Ach, het was ze allemaal te doen om Moviemeter. Kijkend naar de digitale reclamezuil wat dat is geworden.
Dat er geen onderhoud gepleegd wordt aan de sites is vervelend, en de vervelende reclames natuurlijk helemaal. Maar kijkend naar het gedrocht dat Moviemeter is geworden ben ik blij dat de andere metersites gewoon nog gebleven zijn wat ze waren. Voor zover dan.

Deranged
Maar hoe moeten we de toekomst zien dan:

Heeft de site enig perspectief zo?

Voor de vorige eigenaar kan het toch ook niet helemaal goed voelen wanneer je iets hebt gecreëerd dat zo succesvol is geworden en bij iedereen die iets met muziek heeft wel bekend ook daar zouden ze wel iets respectvoller mee om mogen gaan.

Maar dat doen ze dus niet het is gewoon die dikke middelvinger van ze nou dag in dag in dag uit.

En dat is wel een fors probleem voor het voortbestaan hiervan lijkt me.

legian schreef:
Ach, het was ze allemaal te doen om Moviemeter. Kijkend naar de digitale reclamezuil wat dat is geworden.
Dat er geen onderhoud gepleegd wordt aan de sites is vervelend, en de vervelende reclames natuurlijk helemaal. Maar kijkend naar het gedrocht dat Moviemeter is geworden ben ik blij dat de andere metersites gewoon nog gebleven zijn wat ze waren. Voor zover dan.

Heb net even gekeken op moviemeter.. Geen reclame gezien.

Deranged
En zo heb ik die Dela waar het nu allemaal om te doen is nog nooit gezien maar dat is besides de point.

Euvel is nu vooral dat er velen met uren werk en soms wel tienduizenden toevoegingen op hun naam zijn en dat allemaal dreigt te worden verkwanseld zo.

Michiel Cohen schreef:

Het komt toch altijd weer terug op die juiste instellingen he.

Deranged
Perspectief is natuurlijk afhankelijk. Als we er gebruik van blijven maken en zodoende voldoende reclame inkomsten genereren om de boel draaiende te houden. Dan zit er wel perspectief in.

Michiel Cohen schreef:
(quote)

Juist

Ik heb zoeven ook met Google Earth naar Noord Korea gekeken en geen onderdrukking gezien.

legian schreef:
(quote)

Het komt toch altijd weer terug op die juiste instellingen he.

Deranged
Perspectief is natuurlijk afhankelijk. Als we er gebruik van blijven maken en zodoende voldoende reclame inkomsten genereren om de boel draaiende te houden. Dan zit er wel perspectief in.

Best wel saai eigenlijk.

Deranged schreef:
En zo heb ik die Dela waar het nu allemaal om te doen is nog nooit gezien maar dat is besides de point.

Die Dela heb ik ook op mijn mobieltje en krijg ik niet meer weg, tenzij ik musicmeter opnieuw opstart. Het zal de leeftijd zijn. Zo vraag ik mij elke keer ook af waarom ik degene moet zijn met al die reclames voor rollators. Word je daar langzaam naar toe gepraat? Ik geef toe wel eens te maken te hebben met een blessuretje. En als ik een hele wedstrijd voetbal, wil ik 's nachts nog wel eens eindigen met kramp in bed. Maar om nu gelijk op een aanbieding van rollators in te gaan...

Deranged
Ik heb die Dela niet omdat ik op een andere browser zit.

musician schreef:
(quote)

Die Dela heb ik ook op mijn mobieltje en krijg ik niet meer weg, tenzij ik musicmeter opnieuw opstart. Het zal de leeftijd zijn. Zo vraag ik mij elke keer ook af waarom ik degene moet zijn met al die reclames voor rollators. Word je daar langzaam naar toe gepraat? Ik geef toe wel eens te maken te hebben met een blessuretje. En als ik een hele wedstrijd voetbal, wil ik 's nachts nog wel eens eindigen met kramp in bed. Maar om nu gelijk op een aanbieding van rollators in te gaan...

Met Black Friday zijn ze wel afgeprijsd, zo mis je niet de beste deals

Nu is de site op je mobiele telefoon al bijna niet meer te doen (alleen met trucjes lukt het om te komen waar ik wil zijn zonder elke keer in reclame shit terecht te komen), maar nu begint de ellende ook al op de pc.
Er zijn momenten dat ik echt zo genoeg hiervan heb en dat de site wat mij betreft ten dode is opgeschreven.
Als het alleen nog maar een inkomstenbron voor de beheerders moet zijn dan heb ik hier niks meer te zoeken.

Ik snap je gevoel Eric. Ik heb zelf de reclame "afgekocht", dat kleine bedrag voor een site die ik zo veel gebruik en zo van geniet kan er zeker vanaf. Er staat toch ergens een server voor te ronken. En als de site blijft zoals hij nu is ben ik in principe content denk ik. Ik heb nooit reclame en geen gedoe op zowel pc als mobiel. Ik betaal ongeveer hetzelfde bedrag per maand aan Spotify, mag ik vragen wat jou weerhoudt van doneren?

-SprayIt- schreef:
mag ik vragen wat jou weerhoudt van doneren?

Dat heb ik jaren gedaan en toen vond ik het wel weer welletjes. Dat was in de tijd dat er liefde voor deze site was. En dat weerhoudt me nu dus. Omdat die liefde er niet is moet ik betalen om van die overdreven shit af te komen.

Ik heb geen problemen met reclame. Maar als het de hele site bedekt waardoor je letterlijk niks kan en kunstgrepen moet verrichten om te komen waar je wil zijn slaat dat nergens op. Dat maak ik nauwelijks mee op andere sites. En dan moet ik om die reden betalen. De verkeerde reden.

Dat.....

Ik heb met de browsers Ecosia en DuckDuckGo nog steeds niet heel veel last, op zowel PC als telefoon.
Met Chrome zijn de meter-sites niet te doen maar die heb ik sowieso verlaten als standaardbrowser.

Ook hier geen last meer sinds ik op Ecosia ben overgestapt! Kan het iedereen aanraden, ook omdat ze een boom planten per zoveel zoekopdrachten die je uitvoert

Adblock is op PC gewoon heer en meester.

ArthurDZ schreef:
Ook hier geen last meer sinds ik op Ecosia ben overgestapt! Kan het iedereen aanraden, ook omdat ze een boom planten per zoveel zoekopdrachten die je uitvoert

Ik heb Ecosia ( in dit topic voor het eerst van gehoord ) nu ook op mijn Android telefoon en het werkt geweldig.
Net of Dela nooit heeft bestaan

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:28 uur

geplaatst: vandaag om 21:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.