MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Oof, die was niet al te best.

In mijn favoriete artiesten top 10 stond altijd Alice Cooper. Nu staat daar een artiest genaamd "Test (I)". Daar gaat dus nog iets niet helemaal goed.

Test (I) - MusicMeter.nl

Ha, ik had verwacht dat dit naar een of andere testpagina zou verwijzen, maar is blijkbaar echt een band die zo heet

GrafGantz schreef:
Ha, ik had verwacht dat dit naar een of andere testpagina zou verwijzen, maar is blijkbaar echt een band die zo heet

Dat dacht ik dus ook. Ik vermoed toch dat het daar wel iets mee te maken heeft.

Faalhaas schreef:
(quote)

Dat dacht ik dus ook. Ik vermoed toch dat het daar wel iets mee te maken heeft.

Uiteraard, check de berichten op de vorige pagina van 26 t/m 30 juli.

Leest er nog wel iemand van de mods/crew mee?

Zo mooi dat er op de voorpagina opeens wel allerlei politiek nieuws mag.

Onweerwolf
Ik denk niet dat Cosmic Kid de frontpagina leest dus daar staat het vast veilig.

Slowgaze schreef:
Zo mooi dat er op de voorpagina opeens wel allerlei politiek nieuws mag.

Je doelt hier op neem ik aan?
Terwijl Donald Trump haar afschrijft, schrijft Taylor Swift weer geschiedenis - MusicMeter.nl

Gaat in de toekomst beide kanten van het spectrum belicht worden? Dus ook artiesten die kritiek hebben op de woke ideologie in het zonnetje zetten? Of worden deze dan aangemerkt als "niet deugend"?

panjoe (moderator)
Nee, we gaan alleen maar anti-Trump berichten op de voorpagina zetten, want we zijn allemaal woke gekkies en gebruiken ons platform nu om onze ideologische agenda er doorheen te drukken. Zoals jullie weten is MuMe een dictatuur waar iedereen die kritiek geeft op het beheer en beleid van de site zonder enig pardon wordt geband.

En dan nu zonder sarcasme: de crew en moderators hebben geen inspraak w.b. de nieuwsberichten, die worden beheerd door de eigenaren van de site die ze momenteel gebruiken om het potentieel van de site te testen om een groter publiek te bereiken - met nu en dan inspraak van de community via onze grassroots redacteuren. Dus als de inhoud van de nieuwsberichten niet overeen komt met het beleid op de forums en albumpagina's, dan verandert dat nog steeds niets aan de gedragsregels. Hopelijk is het zo helder.

panjoe (moderator)
Faalhaas schreef:
In mijn favoriete artiesten top 10 stond altijd Alice Cooper. Nu staat daar een artiest genaamd "Test (I)". Daar gaat dus nog iets niet helemaal goed.

Test (I) - MusicMeter.nl

Het is de beheerders en crew helaas niet gelukt om 'Alice Cooper' en 'Alice Cooper (I)' te herstellen, en omdat die pagina kapot was linkten al hun albums destijds naar de hoofdpagina. Via een omweg hebben we de hele discografie van Alice Cooper (de persoon) verplaatst naar Alice Cooper (IV) - MusicMeter.nl en die van zijn gelijknamige band naar Alice Cooper (V) - MusicMeter.nl, dus als je één van de twee in je toptien wilt opnemen kan je die Romeinse cijfers gebruiken.

Faalhaas schreef:
(quote)

Je doelt hier op neem ik aan?
Terwijl Donald Trump haar afschrijft, schrijft Taylor Swift weer geschiedenis - MusicMeter.nl

Gaat in de toekomst beide kanten van het spectrum belicht worden? Dus ook artiesten die kritiek hebben op de woke ideologie in het zonnetje zetten? Of worden deze dan aangemerkt als "niet deugend"?

Laten we die belachelijke culture war die de rest van het internet verziekt aub niet ook naar MuMe halen zeg. Zo blij dat dit een apolitieke website is, en hopen dat het zo mag blijven ook (al vrees ik jammer genoeg dat dat nieuwsbericht wel vaak aangeklikt zal zijn)!

Hoofdzaak blijft dat we de vrijheid van kunst expressie en meningsuiting ondersteunen. Daar is muziek ook al sinds mensenheugenis mee bezig...

panjoe schreef:
Nee, we gaan alleen maar anti-Trump berichten op de voorpagina zetten, want we zijn allemaal woke gekkies en gebruiken ons platform nu om onze ideologische agenda er doorheen te drukken. Zoals jullie weten is MuMe een dictatuur waar iedereen die kritiek geeft op het beheer en beleid van de site zonder enig pardon wordt geband.

En dan nu zonder sarcasme: de crew en moderators hebben geen inspraak w.b. de nieuwsberichten, die worden beheerd door de eigenaren van de site die ze momenteel gebruiken om het potentieel van de site te testen om een groter publiek te bereiken - met nu en dan inspraak van de community via onze grassroots redacteuren. Dus als de inhoud van de nieuwsberichten niet overeen komt met het beleid op de forums en albumpagina's, dan verandert dat nog steeds niets aan de gedragsregels. Hopelijk is het zo helder.

Het gaat me niet zozeer over banbeleid etc. maar meer over wat je wilt uitstralen als platform. Echt antwoord op mijn vraag heb ik dus nog niet gekregen. En aangezien er met dit soort artikelen wel een hele duidelijke politieke kant gekozen lijkt me dit een hele legitieme vraag.

Waarom ik er een punt van maak: mijn inziens gaat het bijdragen aan de huidige polarisatie en daarom is de opmerking van ArthurDZ ook heel terecht. Mensen komen hier puur voor de muziek, dat werkt verbindend, laten we dat in stand houden.

En ik vraag me oprecht af waarom de eigenaren opeens gekozen hebben voor deze koers, alles voor de clicks?

Faalhaas schreef:
En ik vraag me oprecht af waarom de eigenaren opeens gekozen hebben voor deze koers, alles voor de clicks?

Pink Floyd - Dark Side Of The Moon, track 6 /

ArthurDZ schreef:
(quote)

Pink Floyd - Dark Side Of The Moon, track 6

Dat kan natuurlijk. Maar er zit best wel een duidelijke boodschap in dat artikel verwerkt: een anti-woke geluid wordt geassocieerd met verliezers, terwijl het succes van een woke aanhanger juist wordt gevierd. Als je die kant kiest krijg je dus pegels. Nu is dat geen groot nieuws meer - er worden op deze aardkloot nu eenmaal diverse ideologieën en agenda's uitgerol dmv allerlei geldstromen - maar dat MuMe zich hier ook voor leent, daar vind ik wel wat van.

Faalhaas schreef:
(quote)

Dat kan natuurlijk. Maar er zit best wel een duidelijke boodschap in dat artikel verwerkt: een anti-woke geluid wordt geassocieerd met verliezers, terwijl het succes van een woke aanhanger juist wordt gevierd. Als je die kant kiest krijg je dus pegels. Nu is dat geen groot nieuws meer - er worden op deze aardkloot nu eenmaal diverse ideologieën en agenda's uitgerol dmv allerlei geldstromen - maar dat MuMe zich hier ook voor leent, daar vind ik wel wat van.

Omgekeerd kan het ook, zolang er maar veel op het artikel wordt geklikt. Nu ja, als het echt die kant opgaat met de nieuwsberichten, kunnen we de frontpagina ook nog altijd negeren en ons richten op de (apolitieke) site zelf, gelukkig!

ArthurDZ schreef:
(quote)

Omgekeerd kan het ook, zolang er maar veel op het artikel wordt geklikt.

Vandaar ook mijn vraag, gaan beide kanten van het spectrum belicht worden? We gaan het zien.

Er staat alleen maar in dat ze records breekt. Verder lees ik er weinig bijzonders in.

Faalhaas schreef:
(quote)

Vandaar ook mijn vraag, gaan beide kanten van het spectrum belicht worden? We gaan het zien.

Liever geen enkele kant.

trebremmit schreef:
Er staat alleen maar in dat ze records breekt. Verder lees ik er weinig bijzonders in.

Dat artikel is een hele duidelijke dis richting Trump en woke critici. Als je dat niet eruit pikt ben je echt een beetje blind.

ArthurDZ schreef:
(quote)

Liever geen enkele kant.

Wat mij betreft ook. Maar het staat nu alvast 1-0 voor de wokies

Faalhaas schreef:
(quote)

Wat mij betreft ook. Maar het staat nu alvast 1-0 voor de wokies

Ja zeg, wil je nu de culture war van Musicmeter weghouden of net niet?

ArthurDZ schreef:
(quote)

Ja zeg, wil je nu de culture war van Musicmeter weghouden of net niet?

Ik constateer slechts

panjoe (moderator)
Faalhaas schreef:
Het gaat me niet zozeer over banbeleid etc. maar meer over wat je wilt uitstralen als platform. Echt antwoord op mijn vraag heb ik dus nog niet gekregen. En aangezien er met dit soort artikelen wel een hele duidelijke politieke kant gekozen lijkt me dit een hele legitieme vraag.

Het enige wat de crew hierover kan zeggen heb ik al duidelijk gemaakt volgens mij: wij gaan niet over de nieuwsberichten. En de andere partij (de eigenaren) gaan over het algemeen niet op vragen en opmerkingen in op het forum. Dus als je hun antwoord graag wil weten, zoek vooral contact op met RealTimes, of die zullen reageren weet ik niet maar je hebt via een e-mail meer kans op een reactie dan hier op het forum.

Dat je dit bericht nu aangrijpt om een politieke mening te ventileren gaat trouwens over het randje van de gedragsregels. Mocht dat hier nog verder gaan dan ga ik wel bezemen.

panjoe schreef:
Het enige wat de crew hierover kan zeggen heb ik al duidelijk gemaakt volgens mij: wij gaan niet over de nieuwsberichten. En de andere partij (de eigenaren) gaan over het algemeen niet op vragen en opmerkingen in op het forum. Dus als je hun antwoord graag wil weten, zoek vooral contact op met RealTimes, of die zullen reageren weet ik niet maar je hebt via een e-mail meer kans op een reactie dan hier op het forum.

Ok thanx.

panjoe schreef:
Dat je dit bericht nu aangrijpt om een politieke mening te ventileren gaat trouwens over het randje van de gedragsregels. Mocht dat hier nog verder gaan dan ga ik wel bezemen.

Welke politieke mening? Ik heb niets met politiek, vind het één grote poppenkast. Ik kies geen kant hoor.

Ik vind het wel jammer dat het politieke gedoe van Faalhaas uitgebreid antwoord krijgt en mijn suggestie voor een verbetering niet.

panjoe (moderator)
Poek schreef:
Ik vind het wel jammer dat het politieke gedoe van Faalhaas uitgebreid antwoord krijgt en mijn suggestie voor een verbetering niet.

Structureel ben ik bang dat er niet snel iets wordt verbeterd aan de site, laat staan dat er functionaliteiten worden aangepast of toegevoegd - sinds de overname is het enige wat er in de opzet en de technische mogelijkheden van de site is veranderd de nieuwsfunctie. Voorzover ik kan overzien worden alleen de ergste bugs die de site gebruiken moeilijk maken opgelost.

In het tijdperk van Jordy had die wellicht iets met die suggestie gedaan, nu ben ik bang dat er weinig aan verandert. Het enige dat ik kan bedenken, naast (wederom) een mailtje naar RealTimes, is het per pm voorstellen aan Tim94, die over de developerkant van de site gaat.

Maar misschien is een grotere discussie over de wenselijkheid van een geboortenaam ook goed om hier te voeren met mensen die daar veel waarde aan hechten. Ik zie er zelf het nu niet heel erg van in, maar ik bemoei me dan ook amper met artiestenpagina's.

Faalhaas schreef:
(quote)

Dat artikel is een hele duidelijke dis richting Trump en woke critici. Als je dat niet eruit pikt ben je echt een beetje blind.

Ik lees wat voor records ze heeft gebroken en dat wat Trump zegt dus niet klopt, dat ze niet meer er toe doet. Meer niet.

trebremmit schreef:
(quote)

Ik lees wat voor records ze heeft gebroken en dat wat Trump zegt dus niet klopt, dat ze niet meer er toe doet. Meer niet.

Feiten zijn woke. Snap dat nou eens een keertje.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:57 uur

geplaatst: vandaag om 07:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.