MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Mssr Renard schreef:
(quote)

Ik heb nu deze foutmeldingen, misschien kan jij me helpen?

(afbeelding)

Je bent zwanger! Van harte!!!

Mssr Renard schreef:
(quote)

Ik heb nu deze foutmeldingen, misschien kan jij me helpen?

(afbeelding)

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Simpel, gewoon een kwestie van de juiste instellingen volgens mij

Teunnis schreef:
The Best of Michiel Cohen
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)

Ik hoop dat Michiel niet ergens bij een software servicedesk werkt

Mausie schreef:
(quote)

Ik hoop dat Michiel niet ergens bij een software servicedesk werkt

Vast niet - want dan had de 'gouden' tip: sluit alle programma's af en start opnieuw op of haal het modem even van de stroom ertussen gestaan - rasechte Ziggo-klassiekers!

Mjuman schreef:
(quote)

Vast niet - want dan had de 'gouden' tip: sluit alle programma's af en start opnieuw op of haal het modem even van de stroom ertussen gestaan - rasechte Ziggo-klassiekers!

Nee ik werk niet bij Ziggo. Heb wel een Ziggo aansluiting. Al 21 jaar. Alleen een keer een doorgefikte voeding gehad van een modem na 9 jaar. Hebben ze gewoon een nieuwe opgestuurd. Verder werkt het allemaal prima zoals altijd dus dat advies heb ik nooit gehad. Gewoon weer een kwestie van de juiste instellingen.

Ponty Mython
Is de site bij jullie ook zo traag?

Niet trager dan de afgelopen tijd.

Ik betaal om advertenties uit te schakelen, maar toch krijg ik er? Chrome op iOS, op de albumpagina’s, net onder de streamingservices.

bennerd schreef:
Ik betaal om advertenties uit te schakelen, maar toch krijg ik er? Chrome op iOS, op de albumpagina’s, net onder de streamingservices.

Is al eens aangehaald, en ligt blijkbaar buiten de controle van MuMe:

Feedback MusicMeter: de site - MusicMeter.nl

Dat zijn adverteerders die betalen voor advertenties bij users waarbij de advertenties zijn uitgeschakeld

GrafGantz schreef:
(quote)

Oh ok, helder. Lastig, maar niets aan te doen. Ik zal Michiel Cohen wel pm’en voor een oplossing.

bennerd schreef:
(quote)
Oh ok, helder. Lastig, maar niets aan te doen. Ik zal Michiel Cohen wel pm’en voor een oplossing.

Ponty Mython
GrafGantz schreef:
(quote)

Het gesprek heeft kennelijk niks opgeleverd dus, wat reclame betreft.

bennerd schreef:
(quote)

O jee. Ik ben geen helpdesk. Ik vermoed dat de moderators het hier niet mee eens zijn.

Nee nee, niet eerst het orakel uithangen en dan nu terugkrabbelen heh!

vigil schreef:
Nee nee, niet eerst het orakel uithangen en dan nu terugkrabbelen heh!

Terugkrabbelen? ik heb nooit iets toegezegd.

Oh bah wat een pech weer, want ik had al een kluslijstje ( 4 A4tjes) gemaakt

Ik krijg een Melding over dat ik gequote ben bij een bepaald album. Maar het blijkt dat een andere gebruiker is gequote. Tijdstip van melding en quote komt overeen. Is dit een bekend probleem?

legian schreef:
Niet trager dan de afgelopen tijd.

Een kleine maand later kan ik concluderen dat ik ondertussen genoeg tijd heb om een kopje thee te zetten alvorens het bericht of een pagina geladen is...

Ponty Mython
Ze gebruiken de bandbreedte van MusicMeter om het nieuwe MovieMeter te testen.

legian schreef:
(quote)

Een kleine maand later kan ik concluderen dat ik ondertussen genoeg tijd heb om een kopje thee te zetten alvorens het bericht of een pagina geladen is...

Oh? Hier werkt alles prima.

Ander puntje van feedback: de zoekfunctionaliteit en sortering

Musicmeter heeft wat minder gebruikers dan een paar jaar terug... niet erg, maar je merkt het ook in de functionaliteit:
wanneer ik tegenwoordig zoek op een artiest die al meerdere albums heeft uitgebracht staat het meest recente werk vaak niet meer in het eerste overzicht, of in elk geval niet bovenaan.
Misschien een andere sortering overwegen dan enkel de meest populaire albums (bijvoorbeeld meeste views van afgelopen jaar)

Sir Spamalot (crew)
Tim94

Pas rond 6u35 deze morgen kon ik inloggen... na anderhalf uur tevergeefse pogingen.

Verdere info:
- Error 524 (ondertussen ons allen bekend)
- Ray ID: 73f0cfea9bb183db

Ook jullie andere sites wankelden op hun benen.

Tim94 (developer)
In de nacht worden er inderdaad grote scripts gedraaid. Waaronder een die 2 uur duurt. Die is noodzakelijk voor de site.

Tim94 schreef:
In de nacht worden er inderdaad grote scripts gedraaid. Waaronder een die 2 uur duurt. Die is noodzakelijk voor de site.

Dus de site ligt er snachts gewoon een paar uur uit? Dat moet toch efficiënter kunnen?

Ponty Mython
Soms kun je 's nachts gewoon uren niet op de site. Dat is eigenlijk niet meer van deze tijd...

ohmusica
Dit platform moet een best aanzienlijke database draaiend houden, om dit voor mekaar te krijgen en zo optimaal mogelijk, vraagt investeringen. Die zijn er niet. Het is net als dat kasteeltje in Zuid-Frankrijk het dak lekt en het is behelpen met emmertjes.

Vandaag bleek dat ik opnieuw (automatisch?) uitgelogd was, waarna ik een weer nieuw wachtwoord moest aanvragen, de link uit de email moest activeren, een nieuw wachtwoord moest invoeren, etc.

Circa een half jaar geleden was het ook al nodig om een nieuw paswoord te krijgen voor deze site. Waarom blijft een paswoord kennelijk zo kort geldig? Of anders gesteld, waarom wordt een gebruiker zo vaak periodiek gedwongen uitgelogd?

legian schreef:
(quote)

Dus de site ligt er snachts gewoon een paar uur uit? Dat moet toch efficiënter kunnen?

Users kunnen ook een andere hobby zoeken ipv in de nacht uren lang wachten om weer op deze site te kunnen...

Gast
geplaatst: vandaag om 11:30 uur

geplaatst: vandaag om 11:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.