MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
herman schreef:
2,5 pageview per bezoeker, dat is toch wel heel karig eigenlijk. Zeker als je je bedenkt dat de harde kern van MovieMeter een groot deel van die pageviews voor zijn rekening neemt. Ik zou daar wel eens een verdeling van willen zien, of de mediaan.
Wat heb je aan de mediaan dan? Die zou < 2,5 zijn.

Als ze overigens werkelijk van 1 naar ruim 2 miljoen bezoekers zijn gegaan, dan doen ze wat dat betreft toch iets goed met die clickbait op MoMe.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Er wordt dan waarschijnlijk een back-up gedraaid, maar waarom dat 4 á 5 uur moet duren..? Ten tijde van Jordy lag de site er 's nachts ook even uit, maar naar mijn herinnering niet meer dan een uur.

Ik las op MovieMeter dat er technische problemen zijn (ivm de aanhoudende traagheid), maar dat 'dit niet 1-2-3 op te lossen is'. Ze zullen wel te druk bezig zijn met de Internationale site...

Niet 4 à 5 uur. Hij bedoelt tussen 04:12 en 05:00. Inderdaad minder dan een uur maar in mijn herinnering alsnog veel langer dan ten tijde van Jordi.

Ponty Mython
Arrie schreef:
(quote)

Niet 4 à 5 uur. Hij bedoelt tussen 04:12 en 05:00. Inderdaad minder dan een uur maar in mijn herinnering alsnog veel langer dan ten tijde van Jordi.

In mijn beleving duurt het nu een paar uur voordat de site weer normaal werkt.

Site heeft er traditioneel om 04:12 uur uitgelegen en ik heb sinds 04:19 uur weer bereik.

Ponty Mython
legian schreef:
Maar goed, de focus lijkt nu naar de internationale MM site te gaan begreep ik. Dus we zitten hier voorlopig nog even veilig. Denk ik. Maar laten we niet vergeten wat hier bij de overname belooft was. Daar mag best wat over gezegd worden.

Gezien de huidige discussie 'over there' zijn de crew en gebruikers de constante excuses, bugs en loze beloftes nu ook flink zat. 'Beter laat dan nooit', zullen we maar zeggen...

Ponty Mython schreef:
(quote)

Gezien de huidige discussie 'over there' zijn de crew en gebruikers de constante excuses, bugs en loze beloftes nu ook flink zat. 'Beter laat dan nooit', zullen we maar zeggen...

Oh, is de crew nou ook weer omgeslagen? De laatste keer dat ik die discussie bijwoonde door stonden ze nog achter de eigenaar. Ik heb de hoop daarna wel opgegeven. Maar afwachten dus.

Ponty Mython
legian schreef:
(quote)

Oh, is de crew nou ook weer omgeslagen? De laatste keer dat ik die discussie bijwoonde door stonden ze nog achter de eigenaar. Ik heb de hoop daarna wel opgegeven. Maar afwachten dus.

Een gedeelte. De grootste beleidsverdedigers hebben zich nog niet uitgesproken.

Tim94 heeft aangegeven dat hij nu volop bezig is met de internationale versie en zodra die (over een maand, LOL) live gaat, het zomervakantie is. Na die periode zijn er ongetwijfeld nog 'een paar' bugs te verhelpen daar, maar daarna is er wellicht een mogelijkheid dat er weer eens aan MM.nl kan worden gesleuteld. Sneu dat een professioneel bedrijf blijkbaar maar één IT'er in dienst heeft die alle sites moet onderhouden...

Nou ja, beter voor ons dat ze de komende 5 jaar geen tijd zullen hebben om hier te komen sleutelen.

CHIEP (crew)
Rechtenvrije foto's van Flickr zijn voor de artiestenpagina's sinds kort niet meer toegelaten. Geen idee of het om iets tijdelijks gaat.

Ponty Mython
CHIEP schreef:
Rechtenvrije foto's van Flickr zijn voor de artiestenpagina's sinds kort niet meer toegelaten. Geen idee of het om iets tijdelijks gaat.

Door wie is dat opgelegd?

CHIEP (crew)
Geen idee, ik merk alleen dat deze op de profielpagina's nu veranderd zijn in een kruisje.

Ponty Mython
Zou dat niet gewoon wederom een bug zijn (waar ze geen tijd voor hebben om te fixen, want de deadline van MovieMeter.com is al volgende maand en er is maar één developer voor alle sites)?

Dus t komende half jaar zitten we nog met een retetrage website?

Mssr Renard
Ligt er aan hoe traag een reet gemiddeld is. Mijn reet is best snel.

Ponty Mython
Scorpion_21 schreef:
Dus t komende half jaar zitten we nog met een retetrage website?

Ik heb idee dat MusicMeter al helemaal is opgegeven en de punt NL versie van MovieMeter ligt momenteel aan het infuus. De internationale MoMe website moet overduidelijk de nieuwe melkkoe worden. Zonder forum welteverstaan, want dan kunnen al die gebruikers ook niet zeiken over het slechte management.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Ik heb idee dat MusicMeter al helemaal is opgegeven en de punt NL versie van MovieMeter ligt momenteel aan het infuus. De internationale website moet de nieuwe melkkoe worden.

Komt er ook n internationale musicmeter?

Ponty Mython
Scorpion_21 schreef:
(quote)

Komt er ook n internationale musicmeter?

Aangepast.

Wij moeten eerst nog over naar de nieuwe layout, maar ik vermoed dat ze eerder de stekker uit Boek-, Games- en MusicMeter zullen trekken dan dat ze al die moeite gaan doen... Het was natuurlijk vanaf het begin van de overname al duidelijk dat boeken, games en muziek niet hun verdienmodel is.

(Al heb ik het idee dat wij nu een grotere, vaste userbase en een actiever forum hebben dan MoMe)

CHIEP (crew)
Nog een andere opmerking over de foto's op de artiestenpagina's: indien je er nu eentje aanklikt, opent deze in ware grootte. Dat was vroeger niet.

Ponty Mython
Dus er wordt nog wel achter de schermen gewerkt, of zijn dit bugs waardoor de grootte van plaatjes niet meer automatisch wordt verkleind? Uit je antwoord is duidelijk dat er niks wordt gecommuniceerd.

CHIEP (crew)
Dat laatste sowieso. Voor de rest: wederom geen idee

Ponty Mython
Op MovieMeter houden ze de 'oude' layout al tijden niet meer bij, dus dat zal hier ook wel het geval zijn.

Kreeg net toen ik het forum wilde bezoeken een wit scherm met de tekst 'netherlandsMusicmeter'. Gaat allemaal weer lekker.

Mssr Renard
https://ibb.co/YyqgNMN

Musicmeter kapot?

Volgens mij heeft er net iemand op het verkeerde knopje gedrukt, website opeens bijna onbruikbaar door beeldvullende zwarte balken.

EDIT: het was gelukkig van korte duur.

https://i.imgur.com/GypI18E.jpg

dit is nu mijn beeld.

edit: lijkt gefixt weer.

Knap dat jullie dat kunnen posten als MusicMeter er zo uitziet.

Werkt prima. Zoals altijd. Gewoon een kwestie van de juiste instellingen volgens mij.

Mssr Renard
Michiel Cohen schreef:
Werkt prima. Zoals altijd. Gewoon een kwestie van de juiste instellingen volgens mij.

Ik heb nu deze foutmeldingen, misschien kan jij me helpen?

http://pctechnotes.com/wp-content/uploads/2011/03/windows-error-codes.png

Ponty Mython
Mssr Renard schreef:
(quote)

Ik heb nu deze foutmeldingen, misschien kan jij me helpen?

(afbeelding)

format c:

The Best of Michiel Cohen
Michiel Cohen schreef:
Ik heb nergens last van. Een kwestie van de juiste instellingen.
Michiel Cohen schreef:
Mume werkt nog steeds prima.
Michiel Cohen schreef:
De site werkt prima. Maar je moet wel weten hoe dat moet.
Michiel Cohen schreef:
De site werkt hier prima. Zoals altijd. Werk wel met een desktop pc via een vaste verbinding.
Michiel Cohen schreef:
Heb even gekeken via je link en willekeurig zaken aangeklikt om te testen. Werkt prima allemaal en redelijk snel.
Michiel Cohen schreef:

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.