MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Bij Vivaldi lijkt het dat het uitzetten van traceerblokkering het probleem verhelpt.

BrotherJohn schreef:
Ik heb sinds enkele dagen ook dat albumpagina's blijven hangen en uiteindelijk zelfs crashen (Mozilla Firefox op desktop PC). Wanneer ik echter de Firefox-instelling Browserprivacy van "streng" ("Sterkere bescherming, maar kan er voor zorgen dat sommige websites of inhoud niet werken.") naar "standaard" zet, vertragen/crashen de pagina's niet meer en werkt het opeens weer naar behoren. Maar ik houd hem eigenlijk liever op "streng" waarop de site hier altijd prima gefunctioneerd heeft.

Ik heb het altijd op "standaard" staan en kan de albumpagina's toch echt niet gebruiken

Hier werkt alles prima. Zowel op laptop als smartphone. Ik ben blijkbaar een van de gelukkigen met de juiste instellingen.

Kronos schreef:
Hier werkt alles prima. Zowel op laptop als smartphone. Ik ben blijkbaar een van de gelukkigen met de juiste instellingen.

Zeg Michiel, het is niet toegestaan om 2 accounts te hebben.

Kronos schreef:

Ik raad eenieder Chrome aan, nul problemen.

#jesuismichiel.
Nergens last van (Chrome).

Arrie schreef:
(quote)

Net even Chrome gecheckt, en dan werken de albumpagina's inderdaad wel. Maar ik ben nu eenmaal een gewoontedier en wil gewoon m'n oude vertrouwde Firefox blijven gebruiken verdomme! Lijkt me toch de omgekeerde wereld dat ik als gebruiker van browser moet switchen omdat de site-beheerders te belazerd zijn om een probleem te fixen...

Het lijkt erop dat er een onderdeel (de streaming widget) niet zo dol is op mijn privacy. Privacy badger uitschakelen zorgt voor een werkende site, Privacy badger aanzetten leidt tot een vastloper.

Arrie schreef:
(quote)

Ik gebruik Chrome niet vaak, dus ben geen kenner. Dat je geen problemen hebt, kan wellicht ook komen omdat Chrome je minder beschermt tegen tracing dan de browsers waar wel problemen mee gemeld zijn (lees: niet?). Hoeft in zijn algemeenheid dus niet per se positief te zijn...

Maar goed, lijkt me geen probleem dat MuMe heeft veroorzaakt. Echter, als die widget tracing nodig heeft, dan moet MuMe zorgen dat die widget zichzelf uitschakelt als dat uit staat, in plaats van de hele pagina mee te nemen in zijn val, en waarschijnlijk moet dat worden afgedwongen bij de leverancier? En anders wat Teunis voorstelt (wel jammer, ik gebruik hem vaak).

Ponty Mython
Tim is de laatste paar weken toch een aantal keer in berichten getagd, maar de oorverdovende stilte zegt alweer genoeg hoe serieus men MusicMeter en de community neemt.

Hij heeft een week geleden voor het laatst hier gereageerd en het is nog steeds een vakantieperiode. Misschien even niet zo negatief doen?

Ik gebruik altijd Chrome en juist daar ondervind ik hinder. Op mijn smartphone, waar ik Safari gebruik, heb ik dan weer nergens last van...

Ponty Mython
Brunniepoo schreef:
Hij heeft een week geleden voor het laatst hier gereageerd en het is nog steeds een vakantieperiode. Misschien even niet zo negatief doen?

Hij is gisterenmiddag hier voor het laatst online geweest en op MovieMeter heeft hij gisteren en vanochtend nog een reactie geplaatst. Dus waarom daar wel reageren op hulpverzoeken, maar hier niet?

ABDrums schreef:
Ik gebruik altijd Chrome en juist daar ondervind ik hinder. Op mijn smartphone, waar ik Safari gebruik, heb ik dan weer nergens last van...

Ik denk dat de browser an sich niet zo veel uitmaakt, maar de instellingen wel (heeft Michiel Cohen toch deels gelijk). Heb je onder Chrome bijvoorbeeld extensies als Ghostery in gebruik?

Brunniepoo schreef:
(quote)

Ik denk dat de browser an sich niet zo veel uitmaakt, maar de instellingen wel (heeft Michiel Cohen toch deels gelijk). Heb je onder Chrome bijvoorbeeld extensies als Ghostery in gebruik?

Zie mijn eerdere bijdrage.

Brunniepoo schreef:
Heb je onder Chrome bijvoorbeeld extensies als Ghostery in gebruik?

Krijg nou wat, t is opgelost...

ABDrums schreef:
(quote)

Een kwestie van de juiste instellingen.

GrafGantz schreef:
(quote)

Net even Chrome gecheckt, en dan werken de albumpagina's inderdaad wel. Maar ik ben nu eenmaal een gewoontedier en wil gewoon m'n oude vertrouwde Firefox blijven gebruiken verdomme! Lijkt me toch de omgekeerde wereld dat ik als gebruiker van browser moet switchen omdat de site-beheerders te belazerd zijn om een probleem te fixen...

Als je alles bij het oude laat en de instellingen niet veranderd dan blijf je dus dezelfde problemen houden.

Michiel Cohen schreef:
(quote)

Als je alles bij het oude laat en de instellingen niet veranderd dan blijf je dus dezelfde problemen houden.

Ik wil best een en ander aan gaan passen, maar op het gebied van computers kom ik veelal niet verder dan hem aan en na een tijdje weer uitzetten. Dus als jij nu even een handleiding voor me schrijft wat ik precies moet wijzigen ga ik vanavond nog aan de slag!

GrafGantz schreef:
Ik wil best een en ander aan gaan passen, maar op het gebied van computers kom ik veelal niet verder dan hem aan en na een tijdje weer uitzetten. Dus als jij nu even een handleiding voor me schrijft wat ik precies moet wijzigen ga ik vanavond nog aan de slag!

Alsjeblieft ! Deze handleiding legt uit hoe u de volgende instellingen kunt wijzigen

Kijk, daar heb ik wat aan als fanatieke Firefox-gebruiker. Tien pagina's over het aanpassen van de instellingen van Internet Explorer 8.

GrafGantz schreef:
(quote)

Lees mijn eerdere bijdrage.

Michiel Cohen schreef:
(quote)

Lees mijn eerdere bijdrage.

Heb ik gezien, maar dat bericht had net zo goed in het Oeigoers kunnen zijn. Geen touw aan vast te knopen voor iemand als ik

ABDrums schreef:
(quote)

Probeer Ghostery eens te installeren. Heeft bij mij klaarblijkelijk effect gehad.

ABDrums schreef:
(quote)

Probeer Ghostery eens te installeren. Heeft bij mij klaarblijkelijk effect gehad.

Ah, een bericht in het Nederlands, wat fijn. Ga ik vanavond eens proberen, dank hiervoor.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ah, een bericht in het Nederlands, wat fijn. Ga ik vanavond eens proberen, dank hiervoor.

In mijn bericht stond dat ook.

ABDrums schreef:
(quote)

Michiel Cohen schreef:
(quote)

In mijn bericht stond dat ook.

Als je dit bedoelt, daar was werkelijk geen touw aan vast te knopen:

Misschien heeft het er ook mee te maken dat een bepaald muziekgenre hier op MuMe nooit besproken word en dat daardoor niet de juiste instellingen worden gevonden. Daarna draai ik weer wat anders en de titel van die track extensies ik met het eerder genoemde muziekgenre.
De Ghosteryextensie of The Operabrowser krijg je dan. Een Mash Up song noemen ze dat ook wel. Maximaal afgesteld want anders klinkt het nergens naar. Hele aparte combinatie Voor mij werkt het prima. Hopelijk vinden jullie het ook mooi klinken beste muziekvrienden.

GrafGantz schreef:
(quote)

Als je dit bedoelt, daar was werkelijk geen touw aan vast te knopen:

(quote)

Is in geheime codetaal maar toch niet onleesbaar. Zelfs niet voor een leek.

Michiel Cohen schreef:
(quote)

Is in geheime codetaal maar toch niet onleesbaar. Zelfs niet voor een leek.

Volgens mij ken je mij niet zo goed...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:56 uur

geplaatst: vandaag om 19:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.