De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
1
geplaatst: 2 september 2022, 11:53 uur
Michiel Cohen schreef:
Is in geheime codetaal maar toch niet onleesbaar. Zelfs niet voor een leek.
Is in geheime codetaal maar toch niet onleesbaar. Zelfs niet voor een leek.
Haha, briljant! Site draait hier nu als een tierelier

1
geplaatst: 2 september 2022, 12:27 uur
At your'e service musicfriekvriend! Vergeet ook niet de instellingen van het Operagedeelte. Dat is ook belangrijk.

2
geplaatst: 2 september 2022, 13:19 uur
6
geplaatst: 2 september 2022, 13:25 uur
vigil schreef:
Kap eens met die kutfilmpjes de hele tijd man
Kap eens met die kutfilmpjes de hele tijd man
Kutfilmpjes? Ik heb nergens last van, ligt waarschijnlijk aan jouw verkeerde instelling.
0
geplaatst: 2 september 2022, 15:18 uur
Is er iets mis met de interne MuMe-klok?
Op mijn profiel stond: Laatste bezoek: vandaag om 02:27 uur
Maar tussen grofweg 01:00 en 08:00 was ik toch echt in dromenland.
Op mijn profiel stond: Laatste bezoek: vandaag om 02:27 uur
Maar tussen grofweg 01:00 en 08:00 was ik toch echt in dromenland.
1
geplaatst: 2 september 2022, 18:24 uur
Ghostery toegevoegd als add-on aan Firefox, maar de albumpagina's lopen nog steeds vast. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het aan m'n instellingen ligt...
1
geplaatst: 2 september 2022, 18:43 uur
GrafGantz schreef:
Net even Chrome gecheckt, en dan werken de albumpagina's inderdaad wel. Maar ik ben nu eenmaal een gewoontedier en wil gewoon m'n oude vertrouwde Firefox blijven gebruiken verdomme! Lijkt me toch de omgekeerde wereld dat ik als gebruiker van browser moet switchen omdat de site-beheerders te belazerd zijn om een probleem te fixen...
Net even Chrome gecheckt, en dan werken de albumpagina's inderdaad wel. Maar ik ben nu eenmaal een gewoontedier en wil gewoon m'n oude vertrouwde Firefox blijven gebruiken verdomme! Lijkt me toch de omgekeerde wereld dat ik als gebruiker van browser moet switchen omdat de site-beheerders te belazerd zijn om een probleem te fixen...
Ja, maar als die omgekeerde wereld gewoon de realiteit is dan kan je als gewoontedier misschien toch beter gewoon even uit je gewoonte stappen. Ik ben lang geleden omwille van wat problemen met Firefox eens overgeschakeld naar Chrome en dat is naar mijn ervaring gewoon een betere browser. Maar je kan uit koppigheid ook gewoon op je kop gaan staan. Dan blijft het een omgekeerde wereld maar valt het minder op.

0
geplaatst: 2 september 2022, 19:00 uur
GrafGantz schreef:
Ghostery toegevoegd als add-on aan Firefox, maar de albumpagina's lopen nog steeds vast. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het aan m'n instellingen ligt...
Ik heb dezelfde problemen bij Firefox (met beveiliging op standaard).
Ik gebruik overigens voor bepaalde sites Chrome, voor andere Firefox en voor weer andere Edge. Musicmeter dus op FF. Ik zal in therapie gaan voor mijn OCD en/of autisme en/of dat wat Grafgantz heeft zodat ik zonder interne problemen voor Musicmeter kan overschakelen op Chrome.
0
geplaatst: 2 september 2022, 19:15 uur
GrafGantz schreef:
Je kunt de instellingen wel goed hebben maar als je geen liefhebber bent van Opera gaat het alsnog mis.
0
geplaatst: 2 september 2022, 19:19 uur
Poek schreef:
Ik gebruik overigens voor bepaalde sites Chrome, voor andere Firefox en voor weer andere Edge. Musicmeter dus op FF. Ik zal in therapie gaan voor mijn OCD en/of autisme en/of dat wat Grafgantz heeft zodat ik zonder interne problemen voor Musicmeter kan overschakelen op Chrome.
(quote)
Chrome,Firefox en Edge zijn woorden die al heel lang niet meer voorkomen in mijn woordenboek.
1
geplaatst: 2 september 2022, 19:23 uur
Nu snap ik het helemaal niet meer. Waarom is iedereen aan het schelden?
Ik snap er nog minder van. Ik had niet eens in de gaten dat iedereen aan het schelden was.

0
geplaatst: 2 september 2022, 19:34 uur
kutfilmpjes, autimse, dat wat Grafgantz heeft...
Of er is een meligheid opgetreden die ik niet meekrijg...
Of er is een meligheid opgetreden die ik niet meekrijg...
Benoemen dat je autisme hebt is schelden? Wow
0
geplaatst: 2 september 2022, 19:40 uur
kutfilmpjes, autimse, dat wat Grafgantz heeft...
Als je dat als schelden benoemt, het komt in ieder geval niet van iedereen.
Welhet in meligheid gebruiken als grapje. Autisme is geen grapje.
De dood is ook geen grapje. Dat wil niet zeggen dat er geen grapjes over gemaakt kunnen worden. Het kan wel altijd zijn dat iemand zich gekwetst voelt door een grapje. Over autisme of over de dood.
0
geplaatst: 2 september 2022, 19:52 uur
(quote)
Welhet in meligheid gebruiken als grapje. Autisme is geen grapje.
Maar ga nou niet mij erin meeslepen. Ik vind de sfeer niet echt lekker op de site vandaag. Bij Just a Joke ging het ook al de verkeerde kant op.
Ik sleep je nergens in mee, jij begint over schelden.
1
Mssr Renard
geplaatst: 2 september 2022, 19:53 uur
Ik heb het over de sfeer, maar laat ook maar. Het is goed zo.
0
geplaatst: 2 september 2022, 19:56 uur
Mssr Renard schreef:
Naar mijn idee was de sfeer prima en Poeks bericht juist erg luchtig, totdat jij hem beschuldigde van schelden. Dat helpt de sfeer nou niet bepaald mee.
4
geplaatst: 2 september 2022, 20:01 uur
For what it's worth. Ik gebruik chrome op smartphone en safari op pc. Nog nooit problemen ondervonden.
En verder zou ik zeggen, laat de rust maar wederkeren. Die twee reset-uurtjes kunnen we deze nacht misschien allemaal gebruiken
En verder zou ik zeggen, laat de rust maar wederkeren. Die twee reset-uurtjes kunnen we deze nacht misschien allemaal gebruiken

1
geplaatst: 2 september 2022, 22:30 uur
aah jammer, het popcorn moment heb ik weer eens gemist. Story of my life...
Met de albumpagina's merk ik geen afwijkende traagheden, zowel niet op de chrome op de pc als smartphone. De gehele site is simpelweg enorm traag en wordt voor mijn gevoel alleen maar trager. Nou werkt de halfbakken verbinding hier op vakantie ook niet mee trouwens.
Met de albumpagina's merk ik geen afwijkende traagheden, zowel niet op de chrome op de pc als smartphone. De gehele site is simpelweg enorm traag en wordt voor mijn gevoel alleen maar trager. Nou werkt de halfbakken verbinding hier op vakantie ook niet mee trouwens.
1
Ponty Mython
geplaatst: 3 september 2022, 01:24 uur
Wat een mooie tijd was dat he, toen Jordy nog eigenaar was... Zo'n probleem zou dan nog dezelfde of volgende dag zijn opgelost. Nu is het wachten totdat Tim94 eens een keer reageert en aangezien er in het weekend niet gewerkt wordt door Realtimes, zal het misschien pas volgende week worden opgepakt.
Wellicht dat iemand met een MovieMeter account 'm daar eens kan aanspreken?
Wellicht dat iemand met een MovieMeter account 'm daar eens kan aanspreken?
0
geplaatst: 3 september 2022, 08:01 uur
Michiel Cohen schreef:
Och jee. Ook al.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat een bepaald muziekgenre hier op MuMe nooit besproken word en dat daardoor niet de juiste instellingen worden gevonden. Daarna draai ik weer wat anders en de titel van die track extensies ik met het eerder genoemde muziekgenre.
De Ghosteryextensie of The Operabrowser krijg je dan. Een Mash Up song noemen ze dat ook wel. Maximaal afgesteld want anders klinkt het nergens naar. Hele aparte combinatie Voor mij werkt het prima. Hopelijk vinden jullie het ook mooi klinken beste muziekvrienden.
(embed)
(embed)
legian(quote)
Och jee. Ook al.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat een bepaald muziekgenre hier op MuMe nooit besproken word en dat daardoor niet de juiste instellingen worden gevonden. Daarna draai ik weer wat anders en de titel van die track extensies ik met het eerder genoemde muziekgenre.
De Ghosteryextensie of The Operabrowser krijg je dan. Een Mash Up song noemen ze dat ook wel. Maximaal afgesteld want anders klinkt het nergens naar. Hele aparte combinatie Voor mij werkt het prima. Hopelijk vinden jullie het ook mooi klinken beste muziekvrienden.
(embed)
(embed)
Ponty Mython
0
geplaatst: 3 september 2022, 13:56 uur
GrafGantz schreef:
Hier hetzelfde, helaas.
1
Ponty Mython
geplaatst: 3 september 2022, 14:08 uur
Dat van die 'juiste instellingen' is dikke onzin.
Dit probleem speelt sinds een paar dagen en daarvoor had ik geen problemen. Er is niks geupdate of veranderd bij mijn browser en extensies. Het lijkt een probleem te zijn met de widget en onze techneut Tim94 moet dit gewoon zsm oplossen, maar MusicMeter en de community wordt kennelijk door de eigenaren als een last beschouwd die genegeerd moet worden, getuige alle energie die wel dagelijks in MovieMeter wordt gestoken. Het is schandalig dat de enige techneut van dienst ervoor kiest om hulpverzoeken hier weken te negeren, maar wel gelijk paraat staat voor onze vrienden op MovieMeter.
De opmerking van meter_fan dat de community belangrijk is en gerespecteerd wordt blijkt sinds de overname een loze belofte te zijn. Kennelijk is alleen MovieMeter belangrijk/winstgevend, terwijl ze zich niet realiseren dat een Nederlandse muziekwebsite met zo'n grote nationale community als MusicMeter vrij uniek is en er zoveel meer mee gedaan kan worden... Maar ja, gezien de frontpage van MovieMeter is de creativiteit en inspiratie totaal afwezig bij Realtimes. Snelle jongens die vooral snel willen cashen.
Verdrietig dat de enige echte baas Jordy in deze babbeltruc is getrapt.
Dit probleem speelt sinds een paar dagen en daarvoor had ik geen problemen. Er is niks geupdate of veranderd bij mijn browser en extensies. Het lijkt een probleem te zijn met de widget en onze techneut Tim94 moet dit gewoon zsm oplossen, maar MusicMeter en de community wordt kennelijk door de eigenaren als een last beschouwd die genegeerd moet worden, getuige alle energie die wel dagelijks in MovieMeter wordt gestoken. Het is schandalig dat de enige techneut van dienst ervoor kiest om hulpverzoeken hier weken te negeren, maar wel gelijk paraat staat voor onze vrienden op MovieMeter.
De opmerking van meter_fan dat de community belangrijk is en gerespecteerd wordt blijkt sinds de overname een loze belofte te zijn. Kennelijk is alleen MovieMeter belangrijk/winstgevend, terwijl ze zich niet realiseren dat een Nederlandse muziekwebsite met zo'n grote nationale community als MusicMeter vrij uniek is en er zoveel meer mee gedaan kan worden... Maar ja, gezien de frontpage van MovieMeter is de creativiteit en inspiratie totaal afwezig bij Realtimes. Snelle jongens die vooral snel willen cashen.
0
geplaatst: 3 september 2022, 18:08 uur
Ponty Mython schreef:
De mogelijke oplossing van een technisch probleem is je nu toch echt aangedragen. Je kunt wachten op ene Jordy of Tim of zelf iets ondernemen. Wat zou sneller gaan denk je?
1
geplaatst: 3 september 2022, 19:07 uur
Ik vind jouw bijdragen lijken op Dei ex machina, en dat is niet vervelend bedoeld
1
Ponty Mython
geplaatst: 3 september 2022, 19:23 uur
Michiel Cohen schreef:
De mogelijke oplossing van een technisch probleem is je nu toch echt aangedragen. Je kunt wachten op ene Jordy of Tim of zelf iets ondernemen. Wat zou sneller gaan denk je?
(quote)
Het feit dat je 'ene Jordy' niet kent zegt me al genoeg over hoe serieus ik jou moet nemen.
2
geplaatst: 3 september 2022, 19:56 uur
Het lijkt me om eerlijk te zijn sterk dat Ghostery installeren helpt. Met Ghostery voeg je in de regel blokkades toe, terwijl een bestaande blokkade - volgens mij - juist het probleem is.
Probeer je beveiligings- of privacy-instellingen tijdelijk eens minder streng in te stellen en kijk in het bijzonder naar een instelling voor het blokkeren van tracing/traceren.
Die instellingen hoeven niet per se in de browser zelf te zitten, het kan ook in een add-on/extensie zoals Ghostery of het hier ook al genoemde Privacy Bader, vandaar mijn eerdere vraag. Maar als je die extensies niet hebt, dan heeft het toevoegen ervan volgens mij dus niet zo veel zin.
Excuses overigens dat ik verder zo weinig specifiek ben, ik ken Firefox totaal niet...
* denotes required fields.