MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Wellicht helpt het om in Ghostery MuMe aan te duiden als vertrouwde website. Ik ondervond met veel websites problemen, nu opgelost hierdoor.

Ik zou eerst alle cookies opruimen, Ccleaner gebruiken, opnieuw opstarten en MuMe aanduiden als vertrouwde website.

In De Site > Algemeen > site algemeen - reclame uitingen:

de site wordt wel erg vervelend in gebruik. Al die reclames, al die pop-ups, het verschieten van pagina's. Voor mij een reden de site minder te bezoeken. Ik weet dat niets voor niets gaat, maar kan het iets minder?

Finidi schreef:
De albumpagina's lijken het bij mij nu gewoon weer prima te doen, zonder wijzigingen in die mysterieuze instellingen
Idem dito. Het zou ook raar zijn als ineens tegelijk bij meerdere users de instellingen van het ene op het andere moment niet meer zouden kloppen. Ik hou het op kaboutertjes.

ZAP! schreef:

. Ik hou het op kaboutertjes.

Volgens de gegevens van de site is dit onjuist

Kabouter - MusicMeter.nl

Enkelvoud en geen verkleinwoord - da's een andere.

Misschien een gek idee hoor maar het zou voor mij ( en andere) een toevoeging zijn als er je een top 20 albums kunt invullen ipv de top 10. Ik heb vaak albums die ik dan zeer graag luister en net niet in mijn top 10 kan toevoegen waardoor goede albums verloren gaan
Het is een klein ideetje hoor, maar dacht laat ik dit eens even aan de kaak stellen.
En ik ben ook benieuwd of veel mensen het met mij eens zijn. Zo ja, top! Zo nee, ook goed

Juul1998B schreef:
Misschien een gek idee hoor maar het zou voor mij ( en andere) een toevoeging zijn als er je een top 20 albums kunt invullen ipv de top 10. Ik heb vaak albums die ik dan zeer graag luister en net niet in mijn top 10 kan toevoegen waardoor goede albums verloren gaan
Het is een klein ideetje hoor, maar dacht laat ik dit eens even aan de kaak stellen.
En ik ben ook benieuwd of veel mensen het met mij eens zijn. Zo ja, top! Zo nee, ook goed

Dan maak je om de zoveel tijd een nieuwe top 10 aan met andere albums. Probleem opgelost.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dan maak je om de zoveel tijd een nieuwe top 10 aan met andere albums. Probleem opgelost.

Is ook een idee maar dat kost weer tijd om hem steeds te veranderen

Juul1998B schreef:
(quote)

Is ook een idee maar dat kost weer tijd om hem steeds te veranderen

Was gewoon een onschuldig ideetje maar ik zie dat ik denk ik de enige ben haha

Juul1998B schreef:

Ach, je bericht is net een goed half uur oud dus wie weet komen er nog sympathisanten. Als zo'n aanpassing op de site maar geen invloed heeft op de gebruikersinstellingen want dan weet je het wel weer

Het is toch juist de charme van zo'n top10 dat nooit alles erin past wat je erin wil hebben? Dat het altijd een verschrikkelijke onderneming is die nooit recht doet aan je supergeniale en diverse smaak?

Juul1998B schreef:

Je bent zeker niet de enige hoor. Maar ook een top 20 vat nooit echt goed alles samen merk ik. Zoals madmadder ook mooi verwoord.

Ik zou trouwens niet rekenen dat die mogelijkheid hier in de site gebouwd wordt. Maar persoonlijk verwacht ik überhaupt niet dat er nog iets aan de site gedaan wordt.

Casartelli (moderator)
Ik zie de toptien ook meer als een uithangbord van mijn supergeniale smaak dan dat het tot ver achter de komma exact de tien in mijn ogen beste albums ooit zijn (dat zou waarschijnlijk een nog minder divers lijstje opleveren). Als ik de gelegenheid krijg 490 albums extra te droppen, benut ik die wel.

Ahhh zo kun je het ook bekijken ja. Het is ook een uitdaging om de top 10 erin te zetten, ook voor mij haha. En het heeft ook iets van charme ja.
Thanks voor de nuttige feedbackk

madmadder schreef:
Het is toch juist de charme van zo'n top10 dat nooit alles erin past wat je erin wil hebben? Dat het altijd een verschrikkelijke onderneming is die nooit recht doet aan je supergeniale en diverse smaak?

Dit.

Juul1998B, in dit topic kun je nog tien andere albums benoemen: 10 platen die ook in mijn top 10 hadden kunnen staan

Leptop schreef:
Ben ik de enige die last heeft van de schermvullende reclames op mijn smartphone, waardoor elke vervolgactie wordt belet? En dan niet 1x, maar continu...

Ik heb dit ook...als ik wil zoeken, popt er een reclame voor en kan ik nog nèt bij de zoekbalk, maar zie ik niet meer wat ik type.

Niet te doen. Via de telefoon laat ik musicmeter om deze reden liggen. Jammer, want soms ben ik op pad en wil ik even wat opzoeken.

Zoals hierboven gezegd wordt: iets minder mag wel, dit is echt vervelend namelijk

Als ik in Poeha's artiesten top 10 op nummertje 8 klik, The Blessing, krijg ik te zien dat deze artiestenpagina niet bestaat. Waarom kan hij deze dan kiezen voor zijn artiesten top 10?

Ah, dus jij was het die in mijn artiesten top 10 aan het rondneuzen is geweest.

Volgens mijn profieltracker is er 1 user geweest die mijn profiel in de laatste drie jaar heeft bezocht , maar er staat dan niet bij wie dat is geweest.

Arrie, inmiddels is het The Blessing "probleem" door mijzelf opgelost. Mijn link stond schijnbaar naar een tweede "The Blessing". Nu linkt hij door naar de juiste "The Blessing (I)".

Na een tijdje hier weer eens komen kijken en ik word gek van de overload aan reclame. Een enkele advertentie, okee, maar dit is echt te veel. Jammer.

Ik zoek een algemeen topic over covers. (geen filmgame)
Ik vind wel een forumtopic over mislukte en een topic over geslaagde covers, maar ik zoek dus juist een algemeen alles omvattend covertopic. Is die er?

Stijn_Slayer
Lakai schreef:
(quote)

Ik heb dit ook...als ik wil zoeken, popt er een reclame voor en kan ik nog nèt bij de zoekbalk, maar zie ik niet meer wat ik type.

Niet te doen. Via de telefoon laat ik musicmeter om deze reden liggen. Jammer, want soms ben ik op pad en wil ik even wat opzoeken.

Zoals hierboven gezegd wordt: iets minder mag wel, dit is echt vervelend namelijk

Dit wou ik inderdaad ook melden.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Dit wou ik inderdaad ook melden.

En weg was Stijn

Ik heb nu niet alleen "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" string(5) "album" (en dat keer vier) maar ook een groot zwart vlak bovenin (zowel op Chrome als Firefox).

O, nu is het opeens weg!

Kwam net in dit topic om hetzelfde te melden!

En daar is het weer Tim94 wat is er gaande?

hmm, ik krijg "oudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoud" te zien. Evenals het grote zwarte vlak.

Is het einde nabij?

De MusicMeter-pagina is lekker een deuntje aan het neuriën:

doudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudoudou

En ik maar denken dat Mume mijn muzieksmaak aan het bekritseren was.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.