MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Mssr Renard
Dibbel schreef:
Iets waarvan ik al vanaf het begin mee zit, maar nu maar eens durf te vragen:
De "Groepen/Samenwerkingen" van een artiest, staan helemaal onderaan de pagina, nadat je eerst 6 miljoen "Tracks op verzamelalbums" en "Gastoptredens" voorbij hebt moeten scrollen.
Kan dit (mijns inziens) belangrijkere 'hoofdstukje' niet meteen onder de "Scores" komen?

Of bovenaan, zoals bij Discogs...

Mssr Renard
Ik heb welgeteld 2 albums in de wachtrij, en krijg toch deze melding als ik een album wil toevoegen:

https://i.ibb.co/GC8FhpK/Schermafbeelding-2023-06-01-164919.jpg

Bijzonder ook, want normaal gesproken verdwijnt de optie [nog een album toevoegen], als je er al 10 in de wachtrij hebt staan, dus deze melding is sinds 2008 helemaal nieuw voor mij.

Mssr Renard schreef:
Ik heb welgeteld 2 albums in de wachtrij, en krijg toch deze melding als ik een album wil toevoegen:

(afbeelding)

Bijzonder ook, want normaal gesproken verdwijnt de optie [nog een album toevoegen], als je er al 10 in de wachtrij hebt staan, dus deze melding is sinds 2008 helemaal nieuw voor mij.

Same here, staan 2 in de wacht en melding dat ik vol sta.

Mssr Renard
musicfriek schreef:
(quote)

Same here, staan 2 in de wacht en melding dat ik vol sta.

Misschien worden we afgeremd, omdat we te snel gaan. Ze kunnen niet tegen ons op.

Yup, zelfde verhaal hier helaas. Tim94

aslan B.Robertson CHIEP Maartenn, jullie iets gehoord van onze eigenaren?

Mssr Renard
Dit is echt heel vervelend. Misschien wel één van de bekangrijkste functionaliteiten van de site.

Zelfs de mensen die nooit wat toevoegen gaan dit voelen.

Mssr Renard
Huidige status: 0 in de wachtrij en toch die melding.

Mssr Renard
Ik ben benieuwd wat anderen zien, wanneer ze deze link aanklikken: Album toevoegen

Ik zit hier te trillen en te zweten van het afkicken trouwens.

CHIEP (crew)
Mausie schreef:
aslan B.Robertson CHIEP Maartenn, jullie iets gehoord van onze eigenaren?
Helaas ... Wij hebben dit samen met jullie ontdekt.

Ik heb geen MovieMeter account, maar daar toevallig eenzelfde bug gerapporteerd en/of contact met de eigenaren?

Heb daar net even gekeken en er lijken geen problemen te zijn, toevoegen kan daar gewoon wel. Tim94 een PM gestuurd.

Mssr Renard schreef:
Ik zit hier te trillen en te zweten van het afkicken trouwens.

Pas je wel op, we hebben je weer net terug.

Tim94 (developer)
Ik moet dat eerst onderzoeken. Weet zo nog niet waar het aan ligt. Heb niets aan de toevoegingen veranderd. Laatst alleen aan het verwijderen van albums.

Tim94 (developer)

Ik krijg nog steeds de melding dat mijn wachtrij vol zit helaas.

Ik kan naar het lijkt ook gewoon albums toevoegen. Misschien is er iets mis bij de veeltoevoegers (wat ik absoluut niet ben).

Tim94 (developer)
Ik kon net zonder rechten een album indienen ter controle door crew. Daarna weer rechten toegevoegd en goedgekeurd, werkt ook.

--

Test album is weer verwijderd en heb een crew notificatie tellertje aangepast.

madmadder schreef:
Ik kan naar het lijkt ook gewoon albums toevoegen. Misschien is er iets mis bij de veeltoevoegers (wat ik absoluut niet ben).

Dat zou goed kunnen. Ik had gisteravond last van de dubbele toevoegbug, waarbij een toevoeging een soort slechte kopie krijgt. Had wel het gevoel dat die bug anders werkte dan eerst. Hij was opeens verwijderd (zonder mededeling van crew zoals normaliter), en kreeg niet de melding ‘Deze pagina niet gevonden..’. In plaats daarvan word ik naar de startpagina gestuurd als ik op de link van de kopie klik (check mijn laatste verwijderpost van Speedy Ortiz). Tim94

Mssr Renard
Bij mij is de 'bug' nog steeds gaande.

Tim94 (developer)
Mausie schreef:
(quote)

Dat zou goed kunnen. Ik had gisteravond last van de dubbele toevoegbug, waarbij een toevoeging een soort slechte kopie krijgt. Had wel het gevoel dat die bug anders werkte dan eerst. Hij was opeens verwijderd (zonder mededeling van crew zoals normaliter), en kreeg niet de melding ‘Deze pagina niet gevonden..’. In plaats daarvan word ik naar de startpagina gestuurd als ik op de link van de kopie klik (check mijn laatste verwijderpost van Speedy Ortiz). Tim94

We hebben het verwijder proces laatst veranderd van een echte delete uit te database naar een soft-delete waarbij de toevoeging nog blijft bestaan in de database, maar op alle plekken eruit worden gefiltered. Bij een soft-delete wordt je geredirect naar de homepage, op de oude manier kreeg je een melding 'Deze pagina is niet gevonden'. Dat is ergens dinsdags (of heel misschien woensdag) online gekomen.

Tim94 (developer)
musicfriek en andere gebruikers,

Ik heb zojuist een aanpassing gedaan. Er was inderdaad een bepaald gegeven dat jullie additions bijhoud. Daar heb ik een aanpassing aan gedaan. Als het goed is kunnen jullie nu weer nieuwe albums indienen.

Top, werkt idd weer!

Mssr Renard
Top, bij mij werkt het ook weer. Bedankt voor de moeite.

Dank voor de snelle oplossing Tim94!

Tim94, wellicht heeft dit te maken met de bug van afgelopen week:
In de zoekbalk bovenin kan ik geen recent toegevoegde albums meer vinden. Artiesten en albums die wat langer geleden zijn toegevoegd zijn nog wel vindbaar. Kan mij herinneren dat deze bug er in het verleden ook is geweest.

Mssr Renard
Bij het invullen vam mijn top10 kan ik bepaalde platen niet vinden. Zoals: Curtis Fuller - Soul Trombone and the Jazz Clan (1962) - MusicMeter.nl
Deze is wel te vinden vis de zoekfunctie, dus hij is wel geïndexeerd.

Ik gebruik de Ecosia-browser op een Fairphone.
Later vandaag probeer ik het op een laptop.

Ik heb idd hetzelfde maar dan bij het invullen van de rotatielijst. Jessie Ware werd niets op gevonden, en bij het invullen van DeWolff vond hij welgeteld een plaat van hun. Browser lijkt niets uit te maken, hij doet het bij zowel Edge als bij Chrome.

De zoekfunctie is bij mij weer eens flink kruk.

Mssr Renard
Yep, de algemene zoekfunctie is nu ook kapot.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:40 uur

geplaatst: vandaag om 01:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.