MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de inhoud

zoeken in:
herman schreef:
Wat mij wel opvalt is dat Coldplay weer van 4 naar 5 is gezakt. Daar stond het al een tijdje, maar na de release van Mylo Xyloto had hun tweedeling Wish You Were Here weer ingehaald. Maar goed, de verschillen zijn zo klein dat het morgen weer anders kan zijn.

Blijkbaar

Porcupine Tree is met Fear of a Blank Planet stiekem de top 100 in gekropen.

Met de 92e plek evenaart "rubber soul"haar hoogst bereikte positie

Eddie Vedder "into the wild" vond ik al een verassende aanvulling in de lijst, dat de plaat ondertussen op een 143e plaats staat is heel bijzonder.

Bij Godspeed You Black Emperor! - F♯A♯∞ (1997):

Het is me trouwens ook opgevallen dat deze plaats al heel wat plaatsen is gestegen in de Top 250.

Kan nooit hoog genoeg staan!

Inderdaad, al is het wel knap dat een plaat met 'maar' 462 stemmen de laatste tijd echt aan het stijgen is in de top 250. Trouwens wat vind je nu van de Vinylversie?

The Rolling Stones zijn gelukkig weer terug: op 250 met het prachtige Beggars Banquet.

Burial is de verassende binnenkomer in de Top 250. Leuk

Goed bezig

Snakeskin schreef:
Met de 92e plek evenaart "rubber soul"haar hoogst bereikte positie

Misschien wel mijn favoriete plaat, de meest persoonlijke in elk geval, waarin jeugdig enthousiasme het mooist gekoppeld is aan innovativiteit en afwisseling.

Het is ook een geweldige plaat. Steeds meer wordt dat ook als zodanig erkent omdat de plaat heel gestaag doorstijgt. Hij stond tot twee jaar terug ver buiten de top 100 geparkeerd en heeft de plaat ook nog wel zicht op een hogere positie. Niet onterecht natuurlijk.

The Beatles, volgens mij een van de weinige oude bands die nog steeds een stijgende lijn heeft. Een band die altijd nieuwe fans aantrekt. Genoeg om de nieuwe bands (flink) weerstand te bieden. Niet voor niets zijn ze nog altijd de meest beluisterde artiest op MuMe.

Mooi dat Burial eindelijk in de lijst staat.

Stond er al in, maar was destijds snel weer verdwenen helaas. Hopelijk staat hij er nu langer in.

Ja, het is een beetje een bungelplaatje inderdaad, maar wellicht dat de aandacht voor Kindred weer wat extra punten voor Untrue genereert.

zeker mooi dat burial erin staat:) heb helaas geen plek voor hem in mijn top 10 nu maar misschien komt dit ooit nog.
EDIT: heb toch nog een plekje vrij kunnen maken in mn top 10:)

Ook bij mij staat Untrue er nu in.

Hier ook

Nou, dan staat ie morgen vast 20 plekken hoger.

Nu nog iemand The Knife en/of Aphex Twin in zijn lijstje zetten, die platen verdienen ook wel wat meer vastigheid.

Stond er gister ook al in herman

Bij mij staat hij er ook al sinds gisteren in.

Ah, jullie wekten de indruk hem er vandaag ingezet te hebben.

Interpol "Our love to admire" zakt als een baksteen

Ik werd via via op deze site Best Albums of 2011 : Best Ever Albums - besteveralbums.com geattendeerd en als ik de discussie hier af en toe volg, lijkt me dat een aardige site voor sommigen hier om ook buiten NL hun invloed uit te oefenen en hun faves omhoog te stuwen.

Als je je registreert kan je inzichten posten, punten scoren en naam en faam verwerven. Even gekeken daar en site voldoet iig aan mijn 40%-norm - ik heb 40% van de albums in de top40, net als met de lijst van OOR

Leuke site, ja. Hoewel ik er tot nu toe nog niks schokkends heb ontdekt. Maar dat komt vooral, doordat ik er, vanwege de vervelende lay-out, meestal snel weg ben. Overigens wel heel erg gericht op de klassieke bands/artiesten (The Beatles, Pink Floyd, David Bowie, Bob Dylan, The Beach Boys etc.)

Gimme Shelter staat overigens op 31 en op 55.

wauw.... een lijst met gemiddeldes van gemiddelden... ik kan niet wachten!

Rizz
240 t/m 250 schiet haast per dag echt alle kanten op

Er zijn dan ook per dag wel zo'n 50 mensen die hun top 10 aanpassen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:02 uur

geplaatst: vandaag om 02:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.