MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de inhoud

zoeken in:
In an earoplane over the sea is de plaat die het snelst in de richting van de 1000 gaat.

deus en Simple Minds zitten weer onder de 1000 punten grens. Ik heb het vaak gezien dat het moeilijk is om dat vast te houden. Dit maakt dus ook voor hen opgang

Drake is binnen, hij staat op 100

Ik dacht even dat je het op die flutrapper had...

bennerd schreef:

Ik schrok ook al..

eels is weer terug in de top 250, uniek hoevaak deze in de top 250 terugkeert.

bennerd schreef:

Ik ook eigenlijk. Maar die is hier gelukkig zo populair niet.

Het is Bob Dylan voor de vierde keer gelukt om met zijn Highway 61 revisted de top 100 te bereiken. De plaat neemt een heel lange aanloop om door te stijgen. Dit zagen wij eerder bij Rumours van Fleetwood Mac.

Bob Dylan.

L.A. Woman piekt op 78, hoogste positie in jaren. Bon iver, die heel gestaag de afgelopen jaren meer dan honderd plaatsen gestegen is heeft nu twee plaatsen moeten prijsgeven op plek 80.

arcade monkeys schreef:
Ook is Nevermind in 2 weken 10 punten ingelopen op Grace. Laat ik maar hopen dat dit zich voortzet, dan wisselen ze binnen 30 weken van plaats.

Een maand later is het gat alweer 25 punten verkleint. Nog 114 punten, dus nog een kleine 5 maanden.

Top Tien zal Slint nimmer halen, maar het is wel recordhouder terugkeren in de top 250, want zij zijn weer terug in de top 250. Dat Nirvana inloopt op Jeff Buckley vindt ik logisch en terecht.

Welcome To Sky Valley van Kyuss staat met 300 punten op de drempel =D Zal eens tijd worden ook.

Nog een paar dagen en High Violet komt erin

crosskip schreef:
Welcome To Sky Valley van Kyuss staat met 300 punten op de drempel =D Zal eens tijd worden ook.

Zeker!

Hij valt net buiten mijn top 10.

jassn schreef:
Nog een paar dagen en High Violet komt erin

verder op dit jaar zal dan ook nog Arcade Fire volgen met The Suburbs.

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Zeker!

Hij valt net buiten mijn top 10.

Gewoon nog een paar keer opzetten en dan inzien dat ie er eigenlijk toch wel in hoort

Morgen komt High Violet van The National erin als het goed is, en hij gaat hoge ogen gooien want als ik het goed heb komt hij direct in de top 100.

Bij The National - High Violet (2010):

High Violet op 70 binnengekomen in onze top 250!

Wel heel hoog, maar mag er wat mij betreft wel instaan.

Hoe hoger hoe beter voor mij, maar 70 is al erg mooi

Nog altijd lager dan Boxer dus zo hoog staat het nu ook weer niet ...

Mooie plaats, al hoop ik dat hij niet snel over Boxer zal komen.

jassn schreef:
Nog altijd lager dan Boxer dus zo hoog staat het nu ook weer niet ...
Jawel, want Boxer is ook een heel stuk beter .
Maar even serieus: Boxer is natuurlijk ouder. Plaats 70 vind ik best hoog als binnenkomer, hij zal (voorlopig) alleen nog maar stijgen denk ik zo.

Ik bedoelde het ook eerder dat het toch wel hoog is als nieuwkomer
Mumford & Sons hadden dat ook wel wat, maar die zijn lichtjes aan het zakken geloof ik.

Mumford & Sons is een slecht voorbeeld, want die plaat heeft bij veel mensen een beperkte houdbaarheidsdatum.

Juist en dat begrijp ik ook wel. Ik denk dat Mumford alleen maar verder zal zakken, nu het nieuwe er wat van af is. Ik bedoelde het dan ook niet als echt voorbeeld op dat vlak, maar enkel op de zeer sterke binnenkomst in de lijst.

High Violet op een 70e plaats binnengekomen: mooie plek lijkt me. Ik ben er voor mezelf alleen nog niet achter of ik Boxer of High Violet nu het beste album van the National vind
Ben daarnaast benieuwd waar the Suburbs van Arcade Fire begin augustus terecht komt in de top 250.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:41 uur

geplaatst: vandaag om 02:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.