MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de inhoud

zoeken in:
Deranged
Trouwens ook wel wat spul van Nederlandse bodem dat bij mij heden ten dage wel een snaar weet te raken en hier ontbreekt.

Zoals ik al zei ik ga het even in overweging nemen allemaal.

Nog eens even stevig overdenken wie of wat ik nou werkelijk meen te zijn of hoop te gaan worden.

De komende dagen.

Heerlie de peerlie dit. Echt genieten.

Deranged schreef:
Nog eens even stevig overdenken wie of wat ik nou werkelijk meen te zijn of hoop te gaan worden.

De komende dagen.

Wil je een deel van het probleem zijn of van de oplossing, daar zal het 'm om gaan spannen denk ik.

Deranged
Top werk wat je allemaal voor deze site verricht.

Zegt veel over wat of wie je werkelijk bent of wel eens zou kunnen zijn.

WhoAmI (crew)
Deranged schreef:
Top werk wat je allemaal voor deze site verricht.

Dankjewel, en graag gedaan!

Zegt veel over wat of wie je werkelijk bent of wel eens zou kunnen zijn.

Ach, wie ben ik?

Mssr Renard
Hoi crewleden, ik heb de laatste weken veel artiesten-correcties ingestuurd. Vaak zijn dit artiestenpagina's die nog helemaal leeg waren en 'gevuld' moesten worden. Alleen hier hebben wij als users geen wachtrij van. Ik weet dus vaak niet eens meer welke artiesten ik ben nagelopen en heb aangevuld. Maar ja, het is wat het is. Ik kan dan ook niet goed zien of een correctie wel goed is doorgekomen, maar dat kan bij albums ook niet (helaas)

Nu vraag ik me wel af, of jullie een wachtrij hebben, en of daar inderdaad een heleboel correcties van mij staan. Ik vraag dit, omdat er bij sommige correcties al best wel al wat tijd overheen is gegaag, en ik niet weet of het goed is doorgekomen, en of ik opnieuw moet beginnen.

Verder wil ik niemand ophaasten hoor. Ik voel al een beetje aan dat jullie het drukhebben, omdat er ook al wat albums van mij een tijdje in de wachtrij staan. Als ik geduldig moet wachten, hoor ik het ook graag.

Mssr Renard schreef:
Hoi crewleden, ik heb de laatste weken veel artiesten-correcties ingestuurd. Vaak zijn dit artiestenpagina's die nog helemaal leeg waren en 'gevuld' moesten worden. Alleen hier hebben wij als users geen wachtrij van. Ik weet dus vaak niet eens meer welke artiesten ik ben nagelopen en heb aangevuld. Maar ja, het is wat het is. Ik kan dan ook niet goed zien of een correctie wel goed is doorgekomen, maar dat kan bij albums ook niet (helaas)

Nu vraag ik me wel af, of jullie een wachtrij hebben, en of daar inderdaad een heleboel correcties van mij staan. Ik vraag dit, omdat er bij sommige correcties al best wel al wat tijd overheen is gegaag, en ik niet weet of het goed is doorgekomen, en of ik opnieuw moet beginnen.

Verder wil ik niemand ophaasten hoor. Ik voel al een beetje aan dat jullie het drukhebben, omdat er ook al wat albums van mij een tijdje in de wachtrij staan. Als ik geduldig moet wachten, hoor ik het ook graag.

Je kunt er altijd vanuit gaat dat ze zijn doorgekomen, heb nog geen verhalen gehoord dat dit niet goed gaat (tenzij net je verbinding een keertje wegvalt ofzo tijdens het doorvoeren). Zie ze idd staan

Deze artiest Hrvatski - MusicMeter.nl is een alias van Keith Fullerton Whitman - MusicMeter.nl, maar staat nog niet gekoppeld. Wie kan dit voor mij fixen?

Keith Fullerton Whitman - Wikipedia - en.wikipedia.org

Geen idee of ik hier goed zit voor de volgende vraag maar ik stel hem toch maar...
Is er manier om je stemmen te "exporteren" om deze vervolgens te importen in Rateyourmusic.com?

En zijn er ook nog alternatieve sites voor Rateyourmusic.com?
Ik vind de functie "mijn albums" hier ook wel handig...

Bij voorbaat dank voor iedere reactie.

Mssr Renard
musicborst schreef:
Geen idee of ik hier goed zit voor de volgende vraag maar ik stel hem toch maar...
Is er manier om je stemmen te "exporteren" om deze vervolgens te importen in Rateyourmusic.com?

En zijn er ook nog alternatieve sites voor Rateyourmusic.com?
Ik vind de functie "mijn albums" hier ook wel handig...

Bij voorbaat dank voor iedere reactie.

Mijn gegevens exporteren - MusicMeter.nl

Succes.

Dank je wel Monsieur, dat is een begin!
Vanavond eens kijken of RYM ergens CSV bestanden slikt...

musicborst schreef:
Dank je wel Monsieur, dat is een begin!
Vanavond eens kijken of RYM ergens CSV bestanden slikt...

Laat me het weten of het lukt, was dit ook van plan ooit te doen.

Zou wel mooi zijn als dat kon. Heb mijn MovieMeter-stemmen een tijd terug ook kunnen importeren in Letterboxd. Maar ik denk dat je de vraag beter bij RYM kunt neerleggen eigenlijk.

Mssr Renard
Zijn dit de eerste tekenen van een exodus naar Rate Your Music?

Neuh.

Deranged
Ik voel op dit punt in mijn bestaan een riante aversie tegen het idee van met Amerikanen op een forum gaan zitten of met Amerikanen online gaan converseren heb daar toch een bepaalde bijsmaak bij ontwikkeld in de loop der jaren.

Deranged schreef:
Ik voel op dit punt in mijn bestaan een riante aversie tegen het idee van met Amerikanen op een forum gaan zitten of met Amerikanen online gaan converseren heb daar toch een bepaalde bijsmaak bij ontwikkeld in de loop der jaren.

Muricans

Arrie schreef:
(quote)

Muricans

Die moest ik wel eerst opzoeken, wat een leerzaam forum toch weer.
Ik vraag mij oprecht af of je bij RYM ook zo veel kan leren

herman schreef:
Maar ik denk dat je de vraag beter bij RYM kunt neerleggen eigenlijk.

Daar ligt het al een tijdje.

Gisteren mijn stemmen geëxporteerd maar met die Office files kan ik niet veel. Gelukkig kan je het bestand ook opslaan als Google Spreadsheets. Kan ik wel bewerkingen doen zoals sorteren.

Mssr Renard
Deze mogen worden samengevoegd (en dat is me toch een fikse klus, volgens mij):

InsideOut - MusicMeter.nl

en

Inside Out - MusicMeter.nl

Het label wordt met een spatie geschreven (bronnen: Inside Out Music - The Label - insideoutmusic.com en label Inside-Out-Music - discogs.com)

Gek dat het niemand (nog) is opgevallen. En dat terwijl deze plaat flink wat populariteit geniet.

Ik kan het ook handmatig allemaal doen. Geen probleem, kost een half uur denk ik. Maar wie weet is er een snellere manier.

Overigens hoeft die van Gilbert O'Sullivan niet gewijzigd te worden, die is goed ingevoerd (bron: Just a moment... - discogs.com

Mssr Renard
*BUMP*

Zie onderstaande post van dinsdag 14 mei

Mssr Renard schreef:
Deze mogen worden samengevoegd (en dat is me toch een fikse klus, volgens mij):

InsideOut - MusicMeter.nl

en

Inside Out - MusicMeter.nl

Het label wordt met een spatie geschreven (bronnen: Inside Out Music - The Label - insideoutmusic.com en label Inside-Out-Music - discogs.com)

Gek dat het niemand (nog) is opgevallen. En dat terwijl deze plaat flink wat populariteit geniet.

Ik kan het ook handmatig allemaal doen. Geen probleem, kost een half uur denk ik. Maar wie weet is er een snellere manier.

Overigens hoeft die van Gilbert O'Sullivan niet gewijzigd te worden, die is goed ingevoerd (bron: Just a moment... - discogs.com

Ik heb met enige regelmaat wijzigingsverzoeken ingediend voor platen waar InsideOut als label vermeld stond. Die zijn ook allemaal gewijzigd. Alleen blijft het een hardnekkig probleem. Het helpt overigens niet dat ze zelf ook niet geheel consequent zijn met hoe ze het schrijven.

Mssr Renard
Ik kan ook voor al die albums een correctie insturen. Maar het is wel een hoop werk. Ik heb het bij andere labels weleens gedaan. En het helpt om de site overzichtelijk te maken.

Ik weet wie het nog meer doet, maar ik houd de label-pagina's ook in de gaten, om te zien of er nog leuke releases zijn die óf nieuw zijn óf die ik nog niet heb 'gecheckt', zeg maar.

Waardevolle en handige functie op de site. Alleen jammer dat je niet op label kunt zoeken. Nu moet je een artiest uit je hoofd verzinnen die op deze of gene label zit en dan doorklikken. Maar ik ben een kniesoor.

In elk geval is het wel wat netter en overzichtelijker als al die Inside Out-platen eenheid van redactie hebben.

Goed werk dat jij je er ook mee bezig houdt, maat.

Mssr Renard schreef:
Alleen jammer dat je niet op label kunt zoeken. Nu moet je een artiest uit je hoofd verzinnen die op deze of gene label zit en dan doorklikken.

MusicMeter.nl

Mssr Renard

Proef op de som genomen. En het werkt goed. Extra voordeel is dat je kunt sorteren. Nog meer reden dus dat de labels kloppen.

Hoe zit het met de labels die een naam delen en een I, II, etc. als suffix hebben? Of maak ik het weer onnodig moeilijk? Ik ben weleens dagen bexig geweest om labels met dezelfde naam uit elkaar te 'trekken'. Ik heb even geen voorbeeld paraat.

Overigens keek ik in mijn logboek, dus ik stalk niemand.

In iemands muzieklog kijken is stalken?

Mssr Renard
Helemaal onderin bij deze band staat een samenwerking die niet bestaat:
Barclay James Harvest - MusicMeter.nl

Als je het aanklikt kom je ook op de thuispagina terecht. Gek dat deze link er dan wel staat.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:06 uur

geplaatst: vandaag om 10:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.