De Site / Algemeen / Uitgebreide artiestenpagina
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:23 uur
Het gaat soms fout met de lay-out ("leden" staat dan door de tekst erboven).
http://www.musicmeter.nl/artist/9558
0
Mojo Pin
geplaatst: 25 mei 2006, 17:25 uur
Ik vind het echt vet, al die uitgebreide artiestenpagina's.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:31 uur
Ik krijg een foutmelding als ik Songs: Ohia als alias aan Jason Molina wil koppelen.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:33 uur
Yak schreef:
Lijkt me ook een prima oplossing, maar het is dus niet mogelijk om gewoon toe te staan dat een band ("Groep / samenwerking van meerdere personen") uit slechts één bandlid bestaat?
Lijkt me ook een prima oplossing, maar het is dus niet mogelijk om gewoon toe te staan dat een band ("Groep / samenwerking van meerdere personen") uit slechts één bandlid bestaat?
Is helaas technisch lastig, onder water is een artiest met een lid al een alias
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:34 uur
aERodynamIC schreef:
Beter (hoger) plaatje plaatsen

0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:35 uur
bubbachups schreef:
Ik krijg een foutmelding als ik Songs: Ohia als alias aan Jason Molina wil koppelen.
Zojuist gedaan zonder problemen, wat kreeg je voor foutmelding?
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:37 uur
Exacte tekst weet ik niet meer, maar het kwam er op neer dat er een technisch probleem was ontstaan en dat de webmaster automatisch op de hoogte is gesteld. Ik kreeg de melding nadat ik op "versturen" had gedrukt.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:42 uur
Even getest. Ik heb geprobeerd om Bonnie Prince Billy als alias aan Will Oldham te hangen. Kreeg de volgende melding:
"Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak."
Het enige wat ik heb gedaan is aangeven bij type artiest "alias" en vervolgens Will Oldham opgezocht bij zoek artiest. Als ik dan op versturen druk dan krijg ik bovenstaande melding.
"Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak."
Het enige wat ik heb gedaan is aangeven bij type artiest "alias" en vervolgens Will Oldham opgezocht bij zoek artiest. Als ik dan op versturen druk dan krijg ik bovenstaande melding.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:44 uur
Ik val misschien in herhaling, in dat geval excuses, maar geboorte- en evt. sterfdatum van een groepslid komen nergens op MuMe als hij of zij geen solowerk heeft gemaakt?
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:47 uur
Als ik de data van wanneer tot wanneer bepaalde groepsleden bij een band zaten wil corrigeren zijn ze ineens allemaal verdwenen.
Is het verder niet interessant om aan te kunnen geven welk instrument een bepaalde artiest bij ee bepaalde band bespeeld?
Is het verder niet interessant om aan te kunnen geven welk instrument een bepaalde artiest bij ee bepaalde band bespeeld?
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:58 uur
bubbachups schreef:
Even getest. Ik heb geprobeerd om Bonnie Prince Billy als alias aan Will Oldham te hangen. Kreeg de volgende melding:
Ik krijg dezelfde foutmelding als ik bij 'Les Claypool and the Holy Mackerel' invul dat het een alias is van 'Les Claypool'.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 17:59 uur
lebowski schreef:
Ik val misschien in herhaling, in dat geval excuses, maar geboorte- en evt. sterfdatum van een groepslid komen nergens op MuMe als hij of zij geen solowerk heeft gemaakt?
klopt
0
geplaatst: 25 mei 2006, 18:04 uur
HammerHead schreef:
Als ik de data van wanneer tot wanneer bepaalde groepsleden bij een band zaten wil corrigeren zijn ze ineens allemaal verdwenen.
Dat gaat bij mij wel goed, wat gaat er precies fout? Staan ze niet in het formuliertje, of worden ze niet opgeslagen?
0
geplaatst: 25 mei 2006, 18:05 uur
Ze worden opgelagen, maar als ik er dan opnieuw iets aan wil corrigeren is de rest ineens verdwenen.
EDIT: Uiteraard blijft het nu ineens wel staan. Dezelfde vaagheid die ik heb met het aanvinken van favoriete tracks lijkt het wel.
EDIT: Uiteraard blijft het nu ineens wel staan. Dezelfde vaagheid die ik heb met het aanvinken van favoriete tracks lijkt het wel.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 18:08 uur
Jordy schreef:
(quote)
gefixed?Volgens mij wel. Ik kreeg dit keer geen foutmelding in ieder geval, de correctie staat nu op de lijst om gecontroleerd te worden.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 18:11 uur
Hmm, ik heb dus zitten klooien om Fredrik Thordendal van Meshuggah als solo artiest op te geven. Hij heeft echter onder de naam Fredrik Thordendal's Special Defects z'n soloplaat gemaakt. Nu staan er inmiddels diverse Fredrik Thordendal's op de site waarvan er 2 gewoon een blanco scherm geven.
Fredrik Thordendal's Special Defects: geeft een blanco pagina
Fredrik Thordendal: idem
Fredrik Thordendal (I): een fout van mij, deze had er helemaal niet op gemoetn.
Maar je kunt dus niet een bandlid als soloartiest opgeven als hij niet onder diezelfde naam ook een plaat heeft gemaakt, begreep ik uit eerdere berichten...
Fredrik Thordendal's Special Defects: geeft een blanco pagina
Fredrik Thordendal: idem
Fredrik Thordendal (I): een fout van mij, deze had er helemaal niet op gemoetn.
Maar je kunt dus niet een bandlid als soloartiest opgeven als hij niet onder diezelfde naam ook een plaat heeft gemaakt, begreep ik uit eerdere berichten...
0
geplaatst: 25 mei 2006, 18:14 uur
Artiest: Jason Molina
Alias: Songs: Ohia
Band: Magnolia Electric Co. (bandlid: Jason Molina)
Alias: Songs: Ohia
Band: Magnolia Electric Co. (bandlid: Jason Molina)
Zoiets dus inderdaad, dat zou ik ook bij deze situatie willen.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 18:25 uur
Zo'n lege pagina is een foutje, artiesten zouden automatisch verwijderd moeten worden zodra er geen album meer aan hangt
ik moet het helaas hier even bij laten voor nu, volgens mij is het wel stabiel genoeg nu om het even met rust te laten
later meer
ik moet het helaas hier even bij laten voor nu, volgens mij is het wel stabiel genoeg nu om het even met rust te laten
later meer
0
geplaatst: 25 mei 2006, 18:42 uur
Ik heb Les Claypool and the Holy Mackerel als alias van Les Claypool gecorrigeerd, maar (omdat er geen aparte Les Claypool pagina is?) hij staat nu gelinkt naar Les Claypool's Frog Brigade, waar hij dan weer niet tussen de albums staat.
Gelukkig komt Claypool binnenkort met het eerste solo-album onder z'n eigen naam, zal die dan maar even toevoegen.
Gelukkig komt Claypool binnenkort met het eerste solo-album onder z'n eigen naam, zal die dan maar even toevoegen.

0
geplaatst: 25 mei 2006, 18:54 uur
Jordy schreef:
Zo'n lege pagina is een foutje, artiesten zouden automatisch verwijderd moeten worden zodra er geen album meer aan hangt
Ok, er gaat dan echter nog steeds iets fout:
http://www.musicmeter.nl/artist/16297: een artiest zonder albums maar wel met een pagina.
http://www.musicmeter.nl/artist/16270: een artiest met een album, maar die krijgt nu juist een blanco pagina!
Klik bij dit album maar eens op de artiest: http://www.musicmeter.nl/album/16503
0
geplaatst: 25 mei 2006, 19:54 uur
Nu heb ik Bij de Sex Pistols, Johnny Rotten ingevuld. Bij public Image ltd. Noemt hij zich John Lydon. Er komt dan geen link?
Of kan ik bij de Sex Pistols ook nog zijn eigen naam invullen?
0
geplaatst: 25 mei 2006, 20:03 uur
platedraaier schreef:
Nu heb ik Bij de Sex Pistols, Johnny Rotten ingevuld. Bij public Image ltd. Noemt hij zich John Lydon. Er komt dan geen link?
Ik zou bij de Sex Pistols ook maar gewoon 'John Rotten' invullen.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 20:51 uur
HammerHead schreef:
een artiest met een album, maar die krijgt nu juist een blanco pagina!
een artiest met een album, maar die krijgt nu juist een blanco pagina!
Het is geen blanco pagina, het is een redirect die in Safari en Opera niet goed lijkt te gaan, ik zal even kijken wat er precies aan de hand is
0
geplaatst: 25 mei 2006, 21:23 uur
Je kunt nu ook de echte naam van solo artiesten invoeren, eens kijken of het dan aan de eerder genoemde wensen voldoet? Je kunt van NiN dus gewoon een solo artiest maken, en bij 'echte naam' Trent Reznor invoeren (als dat z'n echte naam is??
)
)* denotes required fields.