De Site / Algemeen / De MusicMeter-evaluatie
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2006, 13:20 uur
Waarmee het voorbeeld wel weerlegd is, maar niet de stelling uiteraard. Je kan moeilijk ontkennen dat mensen vaak persoonlijk aangevallen worden op basis van hun smaak (ook het omgekeerde is waar trouwens, mensen die zich persoonlijk aangevallen voelen wanneer je enkel hun smaak aanvalt.
Dit soort bullshit getuigt niet meteen van respect voor de mening van anderen op deze site.
het zijn allemaal een beetje stoffige bands (zoals het personeel van de V&D zeg maar) waar jij mee komt. En natuurlijk is dat niet slecht, het zijn zelfs enorm goeie muzikanten maar wel enorm saai natuurlijk en ook voor hele saaie mensen en waarom zou dat toch niet benoemd mogen worden.
Dit soort bullshit getuigt niet meteen van respect voor de mening van anderen op deze site.
0
geplaatst: 25 juli 2006, 13:53 uur
Ben het wel met je eens Onderhond...de grenzen tussen een zakelijke/objectieve discussie en een persoonlijke discussie zijn voor sommigen moeilijk te hanteren. Maar dat is in het dagelijks leven ook zo. Status en identiteit en zo. Je kiest waarvoor je staat en waartegen je je afzet. En soms gaat dat ten onrechte ten koste van een ander.
Maar ik vind het op deze site nog wel meevallen. Het is ook een beetje hoe je er zelf mee omgaat. Als mensen zich ten koste van mij beter willen voelen, dan gaan ze hun gang maar. Zegt meer over die personen dan over 'het slachtoffer'.
Maar ik vind het op deze site nog wel meevallen. Het is ook een beetje hoe je er zelf mee omgaat. Als mensen zich ten koste van mij beter willen voelen, dan gaan ze hun gang maar. Zegt meer over die personen dan over 'het slachtoffer'.
0
geplaatst: 25 juli 2006, 14:24 uur
Bighead schreef:
Je kiest waarvoor je staat en waartegen je je afzet. En soms gaat dat ten onrechte ten koste van een ander. Als mensen zich ten koste van mij beter willen voelen, dan gaan ze hun gang maar. Zegt meer over die personen dan over 'het slachtoffer'.
Je kiest waarvoor je staat en waartegen je je afzet. En soms gaat dat ten onrechte ten koste van een ander. Als mensen zich ten koste van mij beter willen voelen, dan gaan ze hun gang maar. Zegt meer over die personen dan over 'het slachtoffer'.
Wat L*L je nou, met Pearl Jam op één in je top10 ga ik jou echt niet serieus nemen!

0
geplaatst: 25 juli 2006, 14:54 uur
bloempje24 schreef:
Wat L*L je nou, met Pearl Jam op één in je top10 ga ik jou echt niet serieus nemen!
(quote)

Ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in

0
Mojo Pin
geplaatst: 25 juli 2006, 20:19 uur
Ik ook. Althans ik probeer het, want dit gaat me wel aan het hart.
0
geplaatst: 25 juli 2006, 20:33 uur
Ik snap wel een beetje wat er bedoeld werd door Bighead: kijk eens voor de gein op het forum van 3voor12 en je weet genoeg.........
(Ook leuk te lezen hoe ze daar over deze site denken trouwens).
(Ook leuk te lezen hoe ze daar over deze site denken trouwens).
0
geplaatst: 25 juli 2006, 20:59 uur
Mojo Pin schreef:
Bloempje maakt een geintje Mojo Pin...kijk maar naar de smiley...eigenlijk vindt zij Ten ook gewoon een klassieker

0
geplaatst: 18 september 2006, 23:24 uur
In De Site > Algemeen > Mijlpalen op musicmeter:
Ook een leuke mijlpaal: er worden de laatste maanden meer berichten op MusicMeter geplaatst dan op MovieMeter
http://musicmeter.nl/images/messages_per_month.png
vs
http://moviemeter.nl/images/messages_per_month.png
Ook een leuke mijlpaal: er worden de laatste maanden meer berichten op MusicMeter geplaatst dan op MovieMeter
http://musicmeter.nl/images/messages_per_month.png
vs
http://moviemeter.nl/images/messages_per_month.png
0
geplaatst: 19 september 2006, 03:04 uur
BoordAppel schreef:
De games worden hier inderdaad met de dag achterlijker.
De games worden hier inderdaad met de dag achterlijker.
Heb je het nu over de KO's?
0
geplaatst: 19 september 2006, 10:57 uur
Onder andere. Ook die miljoenen toplijstjes worden steeds nietszeggender. Zelfs als bezigheidstherapie niet interessant.
0
geplaatst: 19 september 2006, 12:01 uur
Nee op Moviemeter is er alleen kwaliteit aanwezig. Pff de hoeveelheid games en onzinnigheid daar aanwezig is...
0
geplaatst: 19 september 2006, 12:19 uur
Zoiets dacht ik al, dat zal vast niet veel verschillen met elkaar..
0
geplaatst: 19 september 2006, 12:25 uur
BoordAppel schreef:
Onder andere. Ook die miljoenen toplijstjes worden steeds nietszeggender. Zelfs als bezigheidstherapie niet interessant.
Ieder zijn ding zeg ik maar, zijn ook genoeg mensen die er wel plezier aan beleven. (Zie statistieken Jordy
)
0
geplaatst: 19 september 2006, 12:26 uur
musicfriek schreef:
Ieder zijn ding zeg ik maar, zijn ook genoeg mensen die er wel plezier aan beleven.
(quote)
Ieder zijn ding zeg ik maar, zijn ook genoeg mensen die er wel plezier aan beleven.

0
geplaatst: 19 september 2006, 12:32 uur
HiLL schreef:
Nee op Moviemeter is er alleen kwaliteit aanwezig. Pff de hoeveelheid games en onzinnigheid daar aanwezig is...
Dat heb je mij nooit horen zeggen, maar ik geloof dat er hier meer games zijn dan op MM.
musicfriek schreef:
Ieder zijn ding zeg ik maar, zijn ook genoeg mensen die er wel plezier aan beleven. (Zie statistieken Jordy
)
)Inderdaad, wat Onderhond zegt dus, kwantiteit over kwaliteit.
0
geplaatst: 19 september 2006, 12:35 uur
BoordAppel schreef:
Inderdaad, wat Onderhond zegt dus, kwantiteit over kwaliteit.
Inderdaad, wat Onderhond zegt dus, kwantiteit over kwaliteit.
Het is maar hoe je het bekijkt. Bij meeste KO's is het de bedoeling dat je alleen stemt als je beide nummers kent. Zoals nu bij lange nummers KO en Jaren 90 KO. Ken je nummer niet? Dan zoek je die op en leer je daardoor nieuwe muziek kennen. Is dat dan kwantiteit? Dacht het niet. Je kennis in de muziek wordt alleen maar groter op deze manier en je ontdekt ook nog eens wat

0
geplaatst: 19 september 2006, 12:44 uur
0
Ace
geplaatst: 19 september 2006, 13:37 uur
Ik doe liever mee aan KO's dan dat ik als een onnavolgbare freak mooie films quasi-intellectueel onderuit ga zitten halen met kijk-mij-eens-interessant-doen-argumenten.
Moraal van dit verhaal: ieder zijn ding.
0
geplaatst: 19 september 2006, 14:12 uur
Wat een onzin 

Niet echt, als zo ongeveer de meerderheid van de berichten bestaat uit 1-0 of iets van die strekking. Zelfs het slappe zever topic heeft al 26 paginas.
Zijn toch moeilijk allemaal kwalitatief hoogwaardige berichten te noemen.
0
geplaatst: 19 september 2006, 14:28 uur
BoordAppel schreef:
Niet echt, als zo ongeveer de meerderheid van de berichten bestaat uit 1-0 of iets van die strekking. Zelfs het slappe zever topic heeft al 26 paginas.
(quote)
Zullen we het forum maar sluiten, er wordt toch nooit wat zinnigs gepost. Dit gebeurt al amper bij de albums.
0
Ace schreef:
Ik doe liever mee aan KO's dan dat ik als een onnavolgbare freak mooie films quasi-intellectueel onderuit ga zitten halen met kijk-mij-eens-interessant-doen-argumenten.

En ach ja lekker belangrijk allemaal mensen. Beter veel mensen op de sites (met wat klikjes naar sponsors, dan geen mensen)
0
KO's zijn leuke spelletjes. Kwalitatief is het misschien niets, het is wel geinig.
En de kwaliteit op moviemeter was de laatste keer dat ik er keek ook niet bepaald hoog.
En de kwaliteit op moviemeter was de laatste keer dat ik er keek ook niet bepaald hoog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.