menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
dix
Wat was de fuzz dan about?

Ik snap inmiddels het nut van uitschrijven en dan onverwacht weer terugkomen.
Eenmaal weer terug, checken of je echt gemist bent!
Eens kijken wat ze over je schrijven.
Dat zit wel goed dus brajoapau!

Welkom terug.

brajoapau (crew)
dix schreef:
Wat was de fuzz dan about?

Ik had me in alle stilte noodgedwongen uitgeschreven, het is dat DjFrankie het hier gemeld heeft, anders had ik hier ook helemaal niet gereageerd.

Noodgedwongen nog wel, toe maar.
Maar je bent er weer

dix
Ja noodgedwongen... Daar krijg ik een visioen van een vrouw met deegroller bij.

dix schreef:
Ja noodgedwongen... Daar krijg ik een visioen van een vrouw met deegroller bij.

Vrouw bij meterkast met hand op aardlekschakelaar lijkt me actueler. Of anders vrouw die het tablet een zwieperik geeft In hoeveel non-culinario-huishoudens is er immer nog een deegroller aanwezig?

dix
Hee... Het was maar een visioen

brajoapau blij je terug te zien Paul !!

Klopt het dat voodoochild zich heeft ingschreven, wat losse flodders heeft geschoten en zich daarna weer heeft uitgeschreven?

Misterfool
Wellicht een cured-clone?

panjoe (moderator)
nlkink schreef:
Klopt het dat voodoochild zich heeft ingschreven, wat losse flodders heeft geschoten en zich daarna weer heeft uitgeschreven?

Klopt. De reacties waren wel van een dusdanig bedenkelijk niveau ("was trouwens ook een lekker ding") dat ik ze maar heb weggehaald. Daar schiet niemand iets mee op.

panjoe schreef,

Klopt. De reacties waren wel van een dusdanig bedenkelijk niveau

Hahaha. Dat bedoelde ik met 'losse flodders'.

Misterfool schreef:
Wellicht een cured-clone?

Ik heb in ieder geval geen vreemde PM's gehad.

Misterfool
Toch even vermelden dat ik hoop dat Kuifenco weer terugkomt
Denk ik net: 'eindelijk weer een echte jazzer(naast Ataloona en Soledad uiteraard) op deze site', wordt hij geband vanwege de ophef over een bepaalde hoes. Dat laatste kan best terecht zijn (wil zeker niet de mods dissen), maar aangezien de user zelf ook initiatief moet nemen om te herrijzen, is het goed om het voorgaande soms te vermelden.

Oh en Sietse en Sxesven, als jullie nog eens meelezen, jullie worden ook gemist.

En tuktak!!

En als liefhebber van The Beatles neem ik de over the top bijdragen van buizen voor lief.

Ja dat zijn toch wel een aantal mume coryfeeën op een rijtje zeg. Mis ze nog elke dag

Misterfool schreef:
Oh en Sietse en Sxesven, als jullie nog eens meelezen, jullie worden ook gemist.

Ik weet niet hoe ze zouden moeten meelezen, maar Sxesven mis ik ook. Zeker i.v.m. het K-pop genre.

Poeha schreef:

Ik weet niet hoe ze zouden moeten meelezen,

Je kunt toch gewoon zonder account meelezen hier, enkel niet posten, stemmen etc.

Off-topic / slowchat verwijderd.

dix
Dat is een draaideur-user.
Komt vast terug als co&kist.

panjoe (moderator)
Wat heeft kuifenco eigenlijk gedaan? Qua bijdragen heb ik van de beste man nooit iets gelezen wat echt over de schreef ging.

We gaan niet in op specifieke gevallen, dat is namelijk niet erg netjes, maar hier kan je lezen onder welke omstandigheden een user wordt geband.

En nou is Misterfool geband ?
Hoop dat hij weer terugkomt

brajoapau (crew)

Ben ik nu de enige die ongeveer 120 namen hier had verwacht?

dix
Ongeveer ja, ééntje meer of minder.

Franck Maudit
Echte naam: Uitgeschreven op 14 juli 2018
Laatste bezoek: 14 juli, 19:25 uur
Weet niet zo goed wat hiervan te maken. Zou jammer zijn als hij niet meer terug zou komen.

Misterfool
chevy93 schreef:
Weet niet zo goed wat hiervan te maken. Zou jammer zijn als hij niet meer terug zou komen.

Idd, jammer. Een zeer welbespraakte user gaat heen. Hopelijk niet voorgoed.

ik hoop wel voor goed, maar niet voorgoed.

Misterfool
zaaf schreef:
ik hoop wel voor goed, maar niet voorgoed.

De Engelse ziekte laat klaarblijkelijk zijn sporen na.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:27 uur

geplaatst: vandaag om 09:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.