De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2018, 16:34 uur
Ik snap inmiddels het nut van uitschrijven en dan onverwacht weer terugkomen.
Eenmaal weer terug, checken of je echt gemist bent!
Eens kijken wat ze over je schrijven.
Dat zit wel goed dus brajoapau!
Welkom terug.
Eenmaal weer terug, checken of je echt gemist bent!

Eens kijken wat ze over je schrijven.
Dat zit wel goed dus brajoapau!

Welkom terug.
0
geplaatst: 20 januari 2018, 16:58 uur
dix schreef:
Wat was de fuzz dan about?
Wat was de fuzz dan about?
Ik had me in alle stilte noodgedwongen uitgeschreven, het is dat DjFrankie het hier gemeld heeft, anders had ik hier ook helemaal niet gereageerd.

0
geplaatst: 20 januari 2018, 20:54 uur
Ja noodgedwongen... Daar krijg ik een visioen van een vrouw met deegroller bij.
0
geplaatst: 20 januari 2018, 21:51 uur
dix schreef:
Vrouw bij meterkast met hand op aardlekschakelaar lijkt me actueler. Of anders vrouw die het tablet een zwieperik geeft
In hoeveel non-culinario-huishoudens is er immer nog een deegroller aanwezig?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 januari 2018, 22:53 uur
brajoapau blij je terug te zien Paul !!
1
geplaatst: 27 januari 2018, 14:00 uur
Klopt het dat voodoochild zich heeft ingschreven, wat losse flodders heeft geschoten en zich daarna weer heeft uitgeschreven?
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 januari 2018, 14:22 uur
nlkink schreef:
Klopt het dat voodoochild zich heeft ingschreven, wat losse flodders heeft geschoten en zich daarna weer heeft uitgeschreven?
Klopt. De reacties waren wel van een dusdanig bedenkelijk niveau ("was trouwens ook een lekker ding") dat ik ze maar heb weggehaald. Daar schiet niemand iets mee op.
0
geplaatst: 27 januari 2018, 14:37 uur
panjoe schreef,
Hahaha. Dat bedoelde ik met 'losse flodders'.
Klopt. De reacties waren wel van een dusdanig bedenkelijk niveau
Hahaha. Dat bedoelde ik met 'losse flodders'.
1
geplaatst: 27 januari 2018, 19:02 uur
7
Misterfool
geplaatst: 2 maart 2018, 22:53 uur
Toch even vermelden dat ik hoop dat Kuifenco weer terugkomt 
Denk ik net: 'eindelijk weer een echte jazzer(naast Ataloona en Soledad uiteraard) op deze site', wordt hij geband vanwege de ophef over een bepaalde hoes. Dat laatste kan best terecht zijn (wil zeker niet de mods dissen), maar aangezien de user zelf ook initiatief moet nemen om te herrijzen, is het goed om het voorgaande soms te vermelden.
Oh en Sietse en Sxesven, als jullie nog eens meelezen, jullie worden ook gemist.

Denk ik net: 'eindelijk weer een echte jazzer(naast Ataloona en Soledad uiteraard) op deze site', wordt hij geband vanwege de ophef over een bepaalde hoes. Dat laatste kan best terecht zijn (wil zeker niet de mods dissen), maar aangezien de user zelf ook initiatief moet nemen om te herrijzen, is het goed om het voorgaande soms te vermelden.
Oh en Sietse en Sxesven, als jullie nog eens meelezen, jullie worden ook gemist.
3
geplaatst: 3 maart 2018, 13:52 uur
En als liefhebber van The Beatles neem ik de over the top bijdragen van buizen voor lief.
0
geplaatst: 3 maart 2018, 15:06 uur
Ja dat zijn toch wel een aantal mume coryfeeën op een rijtje zeg. Mis ze nog elke dag 

0
geplaatst: 3 maart 2018, 19:51 uur
Misterfool schreef:
Ik weet niet hoe ze zouden moeten meelezen, maar Sxesven mis ik ook. Zeker i.v.m. het K-pop genre.
1
geplaatst: 3 maart 2018, 19:59 uur
Je kunt toch gewoon zonder account meelezen hier, enkel niet posten, stemmen etc.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 maart 2018, 19:40 uur
En nou is Misterfool geband ?
Hoop dat hij weer terugkomt
Hoop dat hij weer terugkomt
0
geplaatst: 12 maart 2018, 19:44 uur
0
geplaatst: 21 juli 2018, 16:29 uur
Franck Maudit
Echte naam: Uitgeschreven op 14 juli 2018
Laatste bezoek: 14 juli, 19:25 uur
Weet niet zo goed wat hiervan te maken. Zou jammer zijn als hij niet meer terug zou komen.
0
Misterfool
geplaatst: 21 juli 2018, 16:39 uur
chevy93 schreef:
Weet niet zo goed wat hiervan te maken. Zou jammer zijn als hij niet meer terug zou komen.
Idd, jammer. Een zeer welbespraakte user gaat heen. Hopelijk niet voorgoed.
1
Misterfool
geplaatst: 21 juli 2018, 16:54 uur
zaaf schreef:
ik hoop wel voor goed, maar niet voorgoed.
ik hoop wel voor goed, maar niet voorgoed.
De Engelse ziekte laat klaarblijkelijk zijn sporen na.
* denotes required fields.