menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
avatar van dix
dix
Kronos schreef:

Wie schrijft, die blijft.

In de echte wereld, ja. Bij MuMe is het andersom.

avatar van zaaf
Hoe leuk ik het vind dat je weer actiever wordt op deze site en hoe zeer ik je gun dat je beter in je vel komt, meer of minder actief hoeft van mij niet in dit topic.
Ik wens je alle sterkte Franck!

avatar van BoyOnHeavenHill
Welkom terug Franck!

avatar van bikkel2
Goed dat je er weer bent Franck !
Lekker stukkies schrijven man.
Kan goed helpen.

Ponty Mython
Er zou een limiet moeten komen op hoe vaak mensen zich kunnen uitschrijven. Gaat bij sommige lieden helemaal nergens over hoe vaak ze zich uit- en weer inschrijven. Lijkt wel een roep om aandacht...

Voeg dan een optie toe dat je je account op inactief kan zetten, zoals op facebook, maar dat je dan een mod moet mailen om deze weer actief te laten zetten. Dat voorkomt verleiding om 't zelf te doen.

avatar van Frenz
Ach ja, roep om aandacht, moet zeggen dat ik Franck niet echt gemist heb/had, sterker nog, zie dit topic nu pas. No Offence FM

Ik heb wel zoiets, lees en post gewoon niet, hoe moeilijk kan het zijn.

avatar van dazzler
Merkwaardig dat een roep om aandacht zo graag wordt afgedaan als een vorm van aanstellerij.
Terwijl een gebrek aan aandacht mensen soms op heel sombere gedachten kan brengen.

Soms moet je een brug durven verbranden om een andere weg te vinden.

avatar van bikkel2
Goed punt dazzler. De maatschappij is al hard zat.
Ook op een forum als deze, met muziek als kernpunt ( emotie toch?), kan het verhelderend en enigzins ontspannend werken, om gewoon lekker te schrijven.
Ik ervaar het in ieder geval wel zo.
Muziek is een passie van ons allen en het is helemaal niet zo raar dat er wel eens iemand zijn hart lucht.

Moet wat mij betreft gewoon kunnen en ik hoop dat in dit geval Franck, er iets aan heeft.

avatar van luigifort
Mooi dat je weer terug bent Franck! Voor mij een reden om binnenkort nu eens echt goed te gaan zitten voor het debuut van Dead Can Dance (ook nog niet aan toe gekomen)

avatar van zaaf
bikkel2 schreef:
Muziek is een passie van ons allen en het is helemaal niet zo raar dat er wel eens iemand zijn hart lucht.
Tja wat daarop te zeggen. Al die harten kunnen wat bij betreft niet genoeg gelucht. En als we elkaar daarmee enigszins gezond houden, dan zou mijn droom bewaarheid worden.

Maar zo gaat dat niet en onder het motto uitschrijven in dit topic laten weten dat je je niet uitschrijft vind ik niet bepaald het hart luchten. Misschien is een specifiek topic daartoe wel passend, als het mag van de overheid.

avatar van bikkel2
Zullen we het even laten rusten gents?
Wat weten we nu eigenlijk?
Ik stel voor om dit verder zijn beloop te laten.

Misterfool
bikkel2 schreef:
Zullen we het even laten rusten gents?

Nee, man- je weet toch- op het internet moet elke uitspraak, elke punt en elke komma op zijn minst drie maal worden geanalyseerd. We hebben op dit moment dus nog niet eens half werk gedaan.

avatar van Tony
Waarom komt dit topic in mijn updates? Hoe zet je dat uit? Moet ik me dan eerst uitschrijven en dan weer inschrijven? Wacht, probeer het gewoon even.... Of staat daar inmiddels al een limiet op? Nee toch?

avatar van Kronos
Tony schreef:
Waarom komt dit topic in mijn updates? Hoe zet je dat uit?

"Je zweeft hiervoor met je muis boven je avatarafbeelding, rechts in de zwarte balk bovenaan. Daar verschijnt het submenu "Mijn MusicMeter", met daaronder de optie "Account verwijderen". Na het invoeren van je wachtwoord klik je op de knop 'Uitschrijven'."

Misterfool
Kun je het even voordoen Kronos. Ik snap het namelijk nog niet helemaal.

Ik zou toch graag nog iets toevoegen aan de hele discussie.

Musicmeter is een fantastisch forum waarop ik al heel wat tijd heb doorgebracht. Gedurende die tijd heb ik met vele mensen boeiende discussies gehad. Ik weet niet hoe het met jullie MuMe-ervaringen zit maar ik voel dat er doorheen de jaren voor bepaalde mensen sympathie gegroeid is, ook al ken ik hen niet 'persoonlijk'.

Een paar maanden terug voelde ik dat even moest ontsnappen aan alles. Daar de plotse breuk tussen 'veel' en 'geen' activiteit sommige mensen misschien ongerust zou maken (ik ben zelf al ongerust geweest om mensen die een paar maanden 'verdwenen') vond ik het niet meer dan beleefd om te melden dat ik er even niet ging zijn. Ik moet wel toegeven dat ik dat destijds met een mooier bericht had kunnen melden.

Nu ik voelde dat ik de Musicmeterdraad terug op wou pikken vond ik het niet meer dan normaal dat ik verklaarde waarom ik opeens van de aardbodem verdween. Ik heb bovendien liever dat mensen op deze manier vernemen dat ik terug ben. Zie het als een vorm van beleefdheid.

En ook al waardeer ik de verwelkomingsberichten enorm, met een schreeuw om aandacht had mijn vorige post niets te maken.

Ik ga even dazzler quoten: "Soms moet je een brug durven verbranden om een andere weg te vinden." Zo is het maar net

Sta me toe er nog een vervolg aan te breien: "Niet omdat de dingen moeilijk zijn durven wij niet, maar omdat wij niet durven zijn de dingen moeilijk." (Seneca)

avatar van Frenz
Hé, jij ook hier

Maar goed, met terugwerkende kracht mag ik u meedelen dat de in- en uitschrijfpolitie uw motivatie goedgekeurd heeft. Dit houdt automagisch in dat u recht geworven heeft zich zonder opgaaf van redenen uit te schrijven naar believen (en desgewenst weer terug te komen)

Tot slot ben ik van mening dat eenieder zijn hart mag luchten, het probleem daarbij is dat wanneer je wegzakt (in welke vorm van depressie dan ook) je drang om te communiceren meestal ook wegzakt, waarbij ik hier uiteraard geheel voor mezelf spreek, helaas uit ervaring (het al jaren goed overigens, maar dat terzijde)

En nu ga ik een plaatje omdraaien, virtueel gesproken dan

Ik kan er trouwens perfect mee leven dat je me niet gemist hebt Frenz.
Ondergetekende heeft echter nachten op een rij zilte tranen gehuild om het -weliswaar tijdelijk- verbroken contact

avatar van Gretz
Mooi gesproken Franck Maudit. MuMe is voor veel mensen meer dan een gemiddeld internetforum, eerder een gemeenschap waar users behoorlijk naar elkaar toe groeien. Kan je heel goed volgen dat je in beide gevallen even hebt gemeld dat je er een tijdje niet zou zijn, of juist weer bent wedergekeerd.

Franck Maudit schreef:
Sta me toe er nog een vervolg aan te breien: "Niet omdat de dingen moeilijk zijn durven wij niet, maar omdat wij niet durven zijn de dingen moeilijk." (Seneca)

Die is schitterend ja.

avatar van Frenz
Franck Maudit schreef:
........Ondergetekende heeft echter nachten op een rij zilte tranen gehuild om het -weliswaar tijdelijk- verbroken contact


Nou vooruit, onder het mom van "Was sich neckt, liebt sich": a most sincere welcome back!

avatar van chevy93
Frenz schreef:
automagisch
Ik ben er nog steeds niet uit of dit een typo of een prachtige woordspeling is. ?

avatar van Frenz
Wat denk je zelf?

avatar van EttaJamesBrown
Automanisch aan opzet.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
brajoapau zijn pagina is niet meer te zien, uitgeschreven?
Zou jammer zijn

avatar van Poeha
Vreemd (?)

Afgelopen zaterdag is hij gestopt als toevoegcrewlid.
Om 17.15 uur heeft hij zich uitgeschreven.

avatar van sheep67
Helaas heeft Paul besloten zich uit te schrijven

De Site >> Algemeen >> Crew-mededelingen

avatar van GrafGantz
Ik had hem ook geen broodjebapao moeten noemen ?

avatar van Gerards Dream
Behoorlijk jammer dat brajoapau zich heeft uitgeschreven was een prima crewlid die met prima suggesties kwam als er bijvoorbeeld iets mis was met je toevoeging of iets dergelijks. Echt zonde dat zo iemand er niet meer is rest mij te tikken bedankt voor alles en een diepe...

https://4.bp.blogspot.com/-ogjo0bKCM_Y/WAvEAKohowI/AAAAAAAAo3E/V-Pn0Pw2Vdk9seH-bm61Zsw9OgyIIQN8ACLcB/s1600/respect.jpg

avatar van nlkink
Dat is wel erg rigoreus. En inderdaad ook jammer.

avatar van brajoapau
DjFrankie schreef:
brajoapau zijn pagina is niet meer te zien, uitgeschreven?


Na een korte pauze terug actief op MuMe.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:03 uur

geplaatst: vandaag om 19:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.